1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej 5W-40 x 10W-40?
Možná tam nějaký chladiče jsou, ale vzhledem k účinnosti elektromotoru budou tak x krát menší. Absenci převodovky a diferenciálu jsem nemyslel z hlediska hmotnosti, ale spíš poruchovosti....co se netočí má vždycky vyšší životnost.
By mě zajímal součet všech ložisek co musí mít normální auto. Třeba dvouhmoty, taky věčný problém. Kolik vydrží dnešní super rychlé DSG radši nechci odhadovat.
Elektromobil je o tolik jednodušší....Věřím, že bude mnohem spolehlivější, kdyby se dělali opravdu masově a podchytili se všechny dětské nemoci.
Každý nepotřebuje mít Teslu se 700kW, mě by stačilo 100kW. Že dnes není z hlediska provozních nákladů výhodný elektromobil nemusí být pravda. Do vyloženě městského provozu už jsou dostupné použitelná auta.
Jestli toho tolik najezdíš po autobahnu max. rychlostí, doporučím ti ideální auto - Bugatti Chiron.
Naposledy editováno 17.03.2016 21:17:57
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej 5W-40 x 10W-40?
Tech píše: assassin> Prostě mám jinej názor. Já myslím, že eletromobily jsou cesta.
Možná tam nějaký chladiče jsou, ale vzhledem k účinnosti elektromotoru budou tak x krát menší. Absenci převodovky a diferenciálu jsem nemyslel z hlediska hmotnosti, ale spíš poruchovosti....co se netočí má vždycky vyšší životnost.
By mě zajímal součet všech ložisek co musí mít normální auto. Třeba dvouhmoty, taky věčný problém. Kolik vydrží dnešní super rychlé DSG radši nechci odhadovat.
Elektromobil je o tolik jednodušší....Věřím, že bude mnohem spolehlivější, kdyby se dělali opravdu masově a podchytili se všechny dětské nemoci.
Každý nepotřebuje mít Teslu se 700kW, mě by stačilo 100kW. Že dnes není z hlediska provozních nákladů výhodný elektromobil nemusí být pravda. Do vyloženě městského provozu už jsou dostupné použitelná auta.
Jestli toho tolik najezdíš po autobahnu max. rychlostí, doporučím ti ideální auto - Bugatti Chiron.
elektromotor ma sice hezkou ucinnost ale opet v idealnim stavu, ustalene otacky atd... pri akceleraci - tzn kdy tyhle motory podavaji max vykony tak "topi" a to docela dost... je casto problem je uchladit. Jak rikam, ty varis z vody, ja uz si s timahle motorama hezkejch par let hraju....
ty loziska musi mit i ta elektra - pokud usetris diferak tim, ze tam das elektromotor na kazde kolo tak zas tam mas 2x vykonove obvody pro rizeni toho motoru, ktere jsou drahe, taky "topi" a nejsou z nejspolehlivejsich... to ze v tom motoru jsou loziska a nepomerne namahanejsi ani nezminuju. pokud das motor do auta - mas tam stejne jako u klasiky poloosy, klouby, pokud ho das do kola, mas tam neodpruzene hmoty...
jezdim na autobahnu rychlostma kolem 200 ... ta buggatti pri vetsi rychlosti ujede par kilometru, protoze hned vysaje nadrz, me stve kdyz musim tankovat po 800km :)
jo a taky nemam zbytecnejch nekolik desitek mega....
tvoje predstava o jednoduchosti elektromobilu prameni ciste z nedostatku znalosti :)
Naposledy editováno 17.03.2016 21:26:40
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výběr pneu na Suzuki Intruder M 800 Suzuki M 800 Intruder | OndrovoMotoStory | 13 | 27.2.2024 v 17:08 1Gabo |
rozvodový řetězy Suzuki M 800 Intruder | tahgun | 15 | 23.11.2022 v 11:39 Medved |
Co se to stalo s cruisery Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki LC 1500 Intruder, Su... | peta.mar | 24 | 15.7.2022 v 05:02 Yura |
Motor suzuki M 800 Suzuki M 800 Intruder | Alg3na | 2 | 13.6.2022 v 15:42 fatesmaker |
Cukání a zhasnutí motoru Suzuki M 800 Intruder | Qqww | 2 | 2.5.2022 v 07:23 Qqww |