Naposledy editováno 18.02.2016 10:42:06
1 reakcí na tento příspěvek Náhrada katu ZX10R
Naposledy editováno 14.02.2016 20:21:23
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhrada katu ZX10R
1 reakcí na tento příspěvek Náhrada katu ZX10R
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhrada katu ZX10R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhrada katu ZX10R
Blesk90 píše: Rebel83> máš to pěkné tak se tě zeptám je tam zlepšění oproti serii? On to totiž není tak úplně katík, ale kawa to nazývá Sběračem výfukových plynů, je to jen komora s perforovanou trubkou. Máš PC, byl jsi na brzdě? Já s bajkem byl (mám PC) a se sériovými svody (jsou také titanové) a tímto sběračem + laděná koncovka jsme se dostali na 194 HP na zadním kole, při demontáži sběrače a náhradě půjčeným mezisvodem jsme se dostali o jednoho koně výš a křivka se krom spektra 5-6 tis takřka nezměnila... proto se ptám
Kombinace full Akrap, power commander V, KN filtr a TRE kurevsky změnili průběh výkonu.Ladil jsem to ke konci roku modulem autotune. Tudíž hodnoty nevím. Ale letos to na brzdu pro sichr dám, tak pak móžu poreferovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhrada katu ZX10R
Blesk90 píše: Rebel83> máš to pěkné tak se tě zeptám je tam zlepšění oproti serii? On to totiž není tak úplně katík, ale kawa to nazývá Sběračem výfukových plynů, je to jen komora s perforovanou trubkou. Máš PC, byl jsi na brzdě? Já s bajkem byl (mám PC) a se sériovými svody (jsou také titanové) a tímto sběračem + laděná koncovka jsme se dostali na 194 HP na zadním kole, při demontáži sběrače a náhradě půjčeným mezisvodem jsme se dostali o jednoho koně výš a křivka se krom spektra 5-6 tis takřka nezměnila... proto se ptám
Na zadním kole? Tomu sám nevěříš, ne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhrada katu ZX10R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhrada katu ZX10R
Blesk90 píše: BlackSabbath> píšu, ze byla na brzde nevidim důvod proč na 09 nemít,kdyz motorka co mam na profilovce (06) mela 150Kw na zadním kole,postavena v motoxn (schopná letět vedle S1000RR)
Pokud ji dělal Vojta, tak bych tomu věřil. Co to bylo za motorku konkrétně, to mě zajímá? Ale to už musela být slušně nasypaná. Ty ale tvrdíš, že tvoje motorka má jen jinou koncovku a PC, což moc neodpovídá 194 na zadním kole. Tu taky ladil Vojta?
Naposledy editováno 16.02.2016 14:49:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhrada katu ZX10R
Blesk90 píše: má seriové titanové svody, převod 15/46, tre power box, PC V) a graf jaksi neokecám, leda by se zjančila brzda
Nic z těchto vyjmenovaných věcí ti o tolik nezvýší výkon. Standardně má tato motorka podle tabulek 188 koní (200 s náporovým sáním) na motoru a je známá věc, že Kawa kecá, jako Hujda. I kdyby měla těch 200 koní na motoru, tak je to +- 175 - 180 koní na zadním kole, ty máš 194. Je mně jedno, kolik máš koní, jen chci naznačit, že není třeba slepě všemu věřit a občas se nad tím zamyslet. Mně třeba prodejce motorky říkal něco o 195 koních... Nebo ti to taky měřili v MotoXN?Naposledy editováno 17.02.2016 00:15:47
2 reakcí na tento příspěvek Náhrada katu ZX10R
Jinak,pokud chces,tak si zajed treba k Sharonu,ten Ti udela propojeni misto katu ke koncovce celkem rychle a presne.
Naposledy editováno 17.02.2016 06:33:08
Murkin píše: Papir snese vsecchno,ale tohle uz je vazne vtip i pro nekoho,kdo cte jen katalogy motorek
Jinak,pokud chces,tak si zajed treba k Sharonu,ten Ti udela propojeni misto katu ke koncovce celkem rychle a presne.
Díky. Jsem moc rád, že se vyjádřil někdo opravdu povolaný...