Naposledy editováno 18.02.2016 10:42:06
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhrada katu ZX10R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhrada katu ZX10R
Blesk90 píše: Rebel83> máš to pěkné tak se tě zeptám je tam zlepšění oproti serii? On to totiž není tak úplně katík, ale kawa to nazývá Sběračem výfukových plynů, je to jen komora s perforovanou trubkou. Máš PC, byl jsi na brzdě? Já s bajkem byl (mám PC) a se sériovými svody (jsou také titanové) a tímto sběračem + laděná koncovka jsme se dostali na 194 HP na zadním kole, při demontáži sběrače a náhradě půjčeným mezisvodem jsme se dostali o jednoho koně výš a křivka se krom spektra 5-6 tis takřka nezměnila... proto se ptám
Kombinace full Akrap, power commander V, KN filtr a TRE kurevsky změnili průběh výkonu.Ladil jsem to ke konci roku modulem autotune. Tudíž hodnoty nevím. Ale letos to na brzdu pro sichr dám, tak pak móžu poreferovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhrada katu ZX10R
Blesk90 píše: Rebel83> máš to pěkné tak se tě zeptám je tam zlepšění oproti serii? On to totiž není tak úplně katík, ale kawa to nazývá Sběračem výfukových plynů, je to jen komora s perforovanou trubkou. Máš PC, byl jsi na brzdě? Já s bajkem byl (mám PC) a se sériovými svody (jsou také titanové) a tímto sběračem + laděná koncovka jsme se dostali na 194 HP na zadním kole, při demontáži sběrače a náhradě půjčeným mezisvodem jsme se dostali o jednoho koně výš a křivka se krom spektra 5-6 tis takřka nezměnila... proto se ptám
Na zadním kole? Tomu sám nevěříš, ne?