globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr moto mezi AJP pr5, WR450,EXC450,EXC300
2.2.2016 v 21:04
Ahoj lidi,

jaro přichází a já pokukuji po jeté moto. Jezdil jsem na 4taktu 650 ( enduro) a byl jsem maximalne spokojeny. Dnes chci prejit do terenu: Pole/louky/les s kamarady/silnice. Takže 70% teren a 30% silnice. Moto musi mit SPZ. Pokukuji po ruznych moto, ale nic dobreho v dobrem stavu za solidni peniz neni Ano, spravne vybiram mezi dvouma 4taktama a jednim 2taktem. Duvodem je to, ze moto tentokrat koupim dle stavu, respektive vyberu dle nejlepsiho stavu. 2takt me laka z principu, ze si chci zkusit odjezdit sezonu na 2taktu. Zajima me co se kazi u urcitych rocnicich a na co si dat pozor. Jake jsou z praxe servisni intervaly u danych modelu ? No kazdopadne rozmyslim mezi:

KTM exc 300 2TAKT

KTM exc 450 racing

Yahama WR450

AJP pr5

PS: Zatim jsem nenasel nic idealniho na dnesnim trhu moto. Hledam okoli Zlín +- 100km.
PS2: nebranim si vyslechnou nazor i na jine konkurecni znacky/modely

Cena: do 100 000,-

Naposledy editováno 07.02.2016 18:50:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr moto mezi AJP pr5, WR450,EXC450,EXC300

3.2.2016 v 21:55 | Nahoru | #1
PetrXX>

Z těch co uvádí sem mu ji doporučoval třeba já, poslušně hlasím :) A to jen vzhledem k jeho úzkýmu výběru, je to totiž ,,nejtupější" motor z těhlech 3 možností.
Jen nechápu, když si ji teda měl, proč za každou cenu musí ujíždět, bejt nechutně neklidná včetně nechutnýho zátahu, to holt asi řídila ona tebe a ne ty jí, ale stává se. Podle mě každá motorka jede tak jak se za ní tahá, nebo je zpřevodovaná, nebo se mýlim ? Samozřejmě, jsou vyjímky, ale to už sem psal..
Podle mě je to prostě nejpřijatelnější varianta / z těch 3 / univerzálu silnice VS terén, ani jedna z KTMek to nebude :)

Naposledy editováno 03.02.2016 21:56:57

(reakce na) Výběr moto mezi AJP pr5, WR450,EXC450,EXC300

4.2.2016 v 08:41 | Nahoru | #2
SojkinXR6R> je to jednoduche - kdyz mam motrorku o nejakem vykonu, tak ten vykon rad pouzivam. Jiste, muzu koupit ostrou 450 a jezdit na ctvrt plynu, ale pak je uplne zbytecne si porizovat vykonny stroj, kdyz mi staci polovic. U 450, pokud vykon pouzivas, je to hodne narocne na jezdce a jeho fyzicku plus vyssi vaha v terenu, kde po hodince dvou je znat kazde kilo navic. WR je dobry stroj, ale hodne narocny na jezdce, jeho fyzicku i techniku jizdy.
Z druhe strany chapu, ze je to dost o preferencich jaky teren a jak jezdit, jestli pujde o technicke pasaze nebo o blbnuti po loukach. (O autorovi nevime na cem jezdil ani jak je na tom s technikou.)
Neklid WR450 na asfaltu je konstatovani faktu, na ktery nema jezdec zadny vliv, WR spatne drzi konstantni otacky (mluvim o karburatoru).

Btw, po WR jsem presedlal na 2t EXC250 a jen jsem si chrochtal, navic jsem zacal vyjizdet to co jsem drive nedal, ta hravost je neskutecna - prirozene to nepatri na asfalt
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Víkendové enduro Praha-západ Kawasaki KLX 250, AJP PR5 250 Enduro, KTM Freeride 2... EnduroOnRoad 18 21.2.2023 v 02:49 karelsychra
Enduro na severu moravy AJP PR5 250 Enduro Juri10 1 5.1.2022 v 20:00 EnduroLife
Opravná sada zadní brzda, AJP PR5 2... AJP PR5 250 Enduro DanielKu 3 13.12.2021 v 11:24 udinar
Už jen AJP PR5 :) [1 ... 4, 5] KTM Freeride 350, AJP PR5 250 Enduro Fidži_CZ 124 21.1.2020 v 08:26 venda07
Olej do vidlic ajp pr5 AJP PR5 250 Enduro Jakub_ttr 2 9.7.2019 v 18:23 Jakub_ttr


TOPlist