globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Radiální pumpa na SV650
Zdravím
Mám Suzuki SV650 a jak to tak normálně bývá, přišla na mě zima a já začal vymýšlet blbosti
O SVčku se samozřejmě ví, že má par much a jednou z nich jsou brzdy.

Rozhodl jsem se tedy koupit lepší pumpu a pancéřovky.
Co jsem zjístil (snad je to pravda) pístek v origo axiální pumpě u SVčka má 14mm.

Já bych rád radiální. Co od toho čekám? Lepší dávkovatelnost a větší brzdnou sílu.
Moje dotazy tedy zní:
1.)"Z jaké motorky vzít pumpu a dat ju na mou motorku?"
2.)" Případně jaké rozměry pístku (případně jiné rozměry) by měla mít ta nová pumpa, kdybych hledal?"

Díky moc za rady, tipy, vše.
Mějte se

E: oprava textu

Naposledy editováno 26.01.2016 20:18:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650

4.2.2016 v 19:10 | Nahoru | #1

Kousek píše: Nešlo odolat.

Ale tak abych kváknul taky nějaký ty chytrý kecy.
Dávat na rozpočtovku se slabym podvozkem brzdy z litrového SS mi připadá zbytečně drahé, rovnou si v plný strč do kola násadu od krumpáče.

Dej pancíře, měkké desky a častějc odvzdušňuj.

U progresů sem žadny rozdil nepoznal, a stejně sem je podložkoval aby byly tvrdší a tolik se netopily.
To už bych raději šáhnul po individuálně dělaných, byl tu kdysy článeček o firmě, kerá ti podle váhy a jiných požadavků namíru stočí pružiny.
Cena byla cca jak za progresy. K


Zbytečně přeháníš. V dnešní době by jsi mohl říct, že je rozpočtovka skoro každá motorka (např. kromě Bimoty), protože na všem najdeš místa, kde se šetřilo. A výměna pumpy určitě nebude znamenat "násadu v kole", protože ani na té R1 to nemá popisovaný efekt.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa na SV650

5.2.2016 v 09:50 | Nahoru | #2

BlackSabbath píše: Zbytečně přeháníš. V dnešní době by jsi mohl říct, že je rozpočtovka skoro každá motorka (např. kromě Bimoty), protože na všem najdeš místa, kde se šetřilo. A výměna pumpy určitě nebude znamenat "násadu v kole", protože ani na té R1 to nemá popisovaný efekt.



No když porovnám SV, kde je na předku max štelování předpětí a na zadku tlumič s celoživotní náplní a celé je to nalazené na nějaký univerzální standard, s R1, kera ma štelovani horniho a dolniho utlumu a co ja vim co ešče v zakladu nastavene na sportovní jízdu, tak tam malinko cítím jistý rozdíl, který by se dal nazvat rozpočtově.

A popisovaný efekt se stal loni na konci léta, kdy ve střední rychlosti bylo neuváženě zabržděno tak, že dotyčná osoba šla přes předek a mašina šla za ní a přimáčkla ji. K
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 simon123 45 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 piknikk 4 29.6.2023 v 12:55 Rebel245


TOPlist