Téma: Pokec pro letecké nadšence
 
24.1.2016 v 23:13

2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence

11.6.2016 v 14:26 | Nahoru | #1
Kdyz uz tu mame to letecky vlakno, tak tu zkusim taky dotaz, potrebuju do maleho UL letadla motor, puvodne konstruovano na ten co vyvijel vyzkumnej ustav motorovych vozidel do bezpilotniho letounu.... tzn nakejch 18kW
Pher mi doporucil rotax 582 - ja jsem taky nic lepsiho nenasel, ale prijde mi moc tezkej a zbytecnej vykon navic... tak kdyby jste mel nekdo dalsi tip....
ten vykon navic nepouziju, motor je tlacnej a nevejde se tam vetsi vrtule...
letadlo hyr:






Naposledy editováno 11.06.2016 14:27:08

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

11.6.2016 v 15:35 | Nahoru | #2
assassin> neni na tohle 18kW trochu malo ? Je to sice jednomistny , jestli kukam dobre ale 18Kw to je tak na regal a nebo vetron.
Jinak osvedcenej motor tohodle vykonu byl trabant (v dobach kdy ja jsem lital) ...ale jestli se da dneska sehnat funkcni trabos, fakt netusim.

edit; btw, kdo ti to bude zalitavat ? predpokladam ze to mas v Jincich.. pres kopec ve Felbabce mas zalitavace LAA myho bejvalyho instruktora.

Naposledy editováno 11.06.2016 15:38:51

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

12.6.2016 v 12:01 | Nahoru | #3
assassin> ona to neni jen otazka vahy a vykonu. Ta 582 ma uz zdvojeny zapalovani, sama si davkuje olej a kdyz ji budes vyuzivat z 2/3 vykonu, bude ten motor nesmrtelnej.
Zatim neznam nikoho, u koho by treba Hirth vzbudil nadseni.
Urcite by ti stacilo neco jako R447, ale chces si palit prsty s motorem s nejasnou minulosti a zivotnosti?
Trabant s reduktorem je spis zoufalost. Vykonem i spolehlivosti
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist