2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence
Tak to upřímnou soustrast. . Já už naštěstí s modelem tak tři roky neboural. No, Ty už máš tu bouračku za sebou, já teprve před sebou. Protože staré letecké pravildo hovoří: čím delší doba od poslední havárie, tím kratší doba k té další.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
To já právě nedokážu s toho videa odhadnout, jak moc má kolektivu. Odhadovat otáčky dle zobrazení kamery je dost ošidné. Podle zvuku mi to zní, že se tam dokonce něco roztáčí na vyšší otáčky. ale to video je moc krátké a taky dost nekvalitní. A ten postřeh s místem přistání je správný, to mne taky hned napadlo co tam asi tak chtěl dělat. Možná přistát hned na pobřeží u vody , to se dělává. Moji kolegové létali nějakou dobu i na Seychellách tak jsem dost slyšel jak a co se tam létá. Nebo to dotáhnout co nejblíž ke břehu když už měl problém, i to je možné. Kdyby byl vidět kousek pobřeží, bylo by to jasnější. Takhle jsou to jenom dohady. Hlavně, že se nikdo nezabil.
To je HK450 ? Já mám teď nachystanou kapotáž na Freyu. Jenom ta kapotáž je tak za 10k . Jak budu mít čas tak to oblíknu na mechaniku a jdu na to. Takže až to rozbiju já, může Tě hřát u srdce jak jsi tu havárku pořídil levně
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
Breh tam tusim taky nekde je, takze bych tipoval dopad 10 - 15 m od hrehu
Tak to je pěkně divoká mrška. Já mám model EC ve 450 , tohle : http://troll427.raj...nes.cz/Model_EC-135/ . To ještě nebylo úplně dokončené.
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
Fenestron tam nedávej, nestojí to za ty peníze, nefunguje to dobře.
Hele, mne už tahle debata nebaví, stejně na nic kloudného nepřijdeme. A pokud mají nastupující a ustupující list velký rozdíl v úhlu nastavení ( úhel náběhu není za normálních okolností vidět) , tak to znamená že tam měl narvanou cykliku hodně do strany. A protože to letí víceméně bez náklonu, tak mi to nedává smysl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
Já osobně ne. Fenestron si pořídil kamarád, od Varia ( stál víc než celé moje EC ) a musel ho celý předělat. Až tak, že ho udělal znova. O tom malém na 450 ku jsem četl jenom samá negativa. Aby ten fenestron slušně fungoval, musí točit hodně otáček, víc jak vrtulka a to je potíž. Není úplně triviální změnit převodový poměr. Neseženeš kolečka. Jdou sice vyrobit, ale je to drahé. Taky mechanicky je to hodně složité a když se to neudělá správně, je to jenom ku zlosti. A udělat to správně by stálo ještě více, než to stojí teď. V letectví bohužel neplatí, že zmenšená věc bude fungovat stejně dobře jako velká předloha i když se udělá naprosto přesný zmenšený model. Prostě, já bych na fenestron hodil bobek. Když ta moje jakoby EC 135 letí,tak nikdo stejně pořádně nepozná jestli je tam vrtulka nebo fenestron.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
MrHip píše: Lepší jak hned po výsadku . Luxusní vybavení letadla. My jsme měli akorát kýbl na zadních vratech. A to ještě jenom občas. no a musím se přiznat, že když jsem začínal skákat (tenkrát ještě povinně) , tak jsem žádné potíže se zácpou neměl. Takový záchůdek by se někdy hodil. A ta fotka mi připomněla jeden zážitek, který mi utkvěl dlohudobě v paměti. V Přerově na letišti čurala ožralá belgická pilotka mezi námi chlapi do pisoáru. Trefila se. Skutečně nezapomenutelný výkon
Vybavení L-410. V Andule už wc nebylo. Ale já vždycky preventivně letím před naskočením do mašiny
Na pisoár taky chodím, když je na dámách obsazeno. Nemám s tím problém. Jen tam nesmí být ten chlap.
HornisGSX píše: Vratim se jeste ke srani zasekl se vam nekdy zip v kombosce pri akutnim ale opravdu akutnim kakani? Me jo... odjezd od benzinky byl velmi rychli a navrat domu s necim mazlavim prakticky vsude je zazitek k nezapomeni
MrHip: tomu rikam vrchol idiocie....tohle by snad doslo i studentovi zvlastni skoly....
Právě proto nenosím kombošku, ale jen bundu a kalhoty co se dají ze spodu k sobě spojit zipem. Navíc, když je hic, vršek sundám a je to.
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
Jsem vysoká, takže víš, jak se tomu říká...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
Z čeho jste to dávali dohromady a jaký s tím jsou plány?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
Pher píše: wtyd> Zdar, to je pecka
Z čeho jste to dávali dohromady a jaký s tím jsou plány?
Ahoj, byl to M462 na konci svoji letecke tour, pred repasi, nakonec jsme sli do plne restaurace, toto je prvni verze, kdy se jen delala motorova koza a adaptovalo se to pro provoz na ni. Ale nebylo to moc hezky, ta druha verze je lepsi, fotky bohuzel nemam.
Plany? cas od casu to vyvleceme na pole a trosku se s tim potesime:) Opravdovy radial v chodu takto z blizka to je pro motorove fandy asi maximum na teto zemekouly, predstavuju si argus anebo cosworth nekdy ze sedmdesatek, anebo nejaky ten letecky 12V. Meteor nebo allison jsou v planu, vim kde a jak, jen nemam misto v garazi a nevim jestli to stoji za ty love:) Nemnoho lidi se mnou sdili tuto zabavu.