globalmoto_kveten





Téma: Pokec pro letecké nadšence
 
24.1.2016 v 23:13

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

20.2.2016 v 11:14 | Nahoru | #1351
Jirin1> zavist bleda. Okolo muzea jsem akorat celou dobu chodil...
Ze to je foceny v cssr bylo jasny, na tu kbelskou jsem mel podezreni
Ta posledni fotka je hezkej bludistak.
Dobra relikvie

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

20.2.2016 v 13:10 | Nahoru | #1352
MrHip> chudák!
Jarrimm> Tak ten příběh jsem s velkým pochopením protrpěla Teď se tomu řehtáme, ale on je to vážně docela "průser". Kvůli takovému zadržování jsem na ulici skoro upadla do bezvědomí. Naštěstí jsem doběhla včas a omdlela až na záchodě. Ještě jsem se stihla v rychlosti zeptat hajzlbáby, jestli to tam mají čistý. Ještě se urazila. Záchody v metru jsou většinou pěkně hnusný. Tyhle fakt nebyly.
A propo, posnídat zavináče je docela odvaha. Kdykoliv jdu "sportovat", varuju se takových "rychloposunovačů"...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

20.2.2016 v 13:19 | Nahoru | #1353

HornisGSX píše: Pher> jj taky jsem se nad tim pozastavil.... ale komentare jsou jeste lepsi ...no ono to az vypada ze pilot potlacil kolektiv smerem dolu coz je hovadina...virov prstenec? Neni na to moc vysoko?


V komentářích u všech takových podobných příspěvků je vždy řádně nablito. Samý letecký expert.

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

20.2.2016 v 13:32 | Nahoru | #1354
Save77> jojo samej rozumbrada....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

20.2.2016 v 14:04 | Nahoru | #1355

Save77 píše: MrHip> chudák!
Jarrimm> Tak ten příběh jsem s velkým pochopením protrpěla Teď se tomu řehtáme, ale on je to vážně docela "průser". Kvůli takovému zadržování jsem na ulici skoro upadla do bezvědomí. Naštěstí jsem doběhla včas a omdlela až na záchodě. Ještě jsem se stihla v rychlosti zeptat hajzlbáby, jestli to tam mají čistý. Ještě se urazila. Záchody v metru jsou většinou pěkně hnusný. Tyhle fakt nebyly.
A propo, posnídat zavináče je docela odvaha. Kdykoliv jdu "sportovat", varuju se takových "rychloposunovačů"...



Dneska jsem čekal taky s bubláním, než někdo otevře fabriku..., a jelikož čínská strava občas zrychlí každá..., tak mě zachránil balík toaleťáku který nosím ( jako trempík hadr, sůl a nůž) pro účely přežití bez ztráty vůně a svěžesti. Pak už mě čekání nevadilo a i bavilo. Jó, holt čína...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

20.2.2016 v 14:41 | Nahoru | #1356
666S999> Čínu už jen tam, kde je vidět do kuchyně a na celou přípravu jídla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

20.2.2016 v 14:56 | Nahoru | #1357

Save77 píše: 666S999> Čínu už jen tam, kde je vidět do kuchyně a na celou přípravu jídla



Za dva (možná tři) roky odžité v P.R.C., jsem z takových detailů vyrostl. Občas sním jídlo z ulice, že u nás by to neprošlo ani romským hygienickým inspektorátem...
, chuťově supr, a wowo ttom to je.

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

20.2.2016 v 15:17 | Nahoru | #1358
666S999> Chápu. Když je možnost volby, využiju ji. Ve stavu nouze bych spolkla i žížalu.

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence

20.2.2016 v 15:27 | Nahoru | #1359
už dost off topiců, necháme zas aeroplánům a helikopotvorám - tam je průser na tataNATO...

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

20.2.2016 v 15:38 | Nahoru | #1360
HornisGSX>
Těžko říci. Škoda že ten záznam nezačíná aspoň o 3 vteřiny dříve. To by dost pomohlo v odhadu. Zdá se, že letěl docela svižně, moc neklesal a náhle to začalo padat asi jako při vysazení motoru. Tipnul bych si na vysazení motoru v malé výšce .Co dělá motor to moc dobře slyšet nebylo. Proudový motor i když vysadí tak se ještě dotáčí a chvíli to vrčí. Hluk dělá i rotor a to bez ohledu zda ho roztáčí motor nebo jenom vzduch při klesání. Vypadá to, že hodil kolektiv dolů což je dobré řešení, ale ten konec by měl vypadat jinak. Vírový prstenec vypadá taky asi tak stejně, ale na vírový prstenec letěl dost rychle dopředu. Ten by mohl nastat jedině kdyby mu foukalo zezadu a to dost . Takže vírový prstenec nejspíš ne. Ještě je další možnost, a to vítr zezadu, těžký vrtulník ( to asi byl , měl plno) a velká chyba při přistání. Když se vrtulník přibližuje na přistání rychle a se zadním větrem, tak při poslední fázi brždění musí pilot dát kolektiv hodně dolů ( ubrat výkon) a pak , až se sníží rychlost letu , tak ho zase rychle zvednout . Přitom nemusí stačit akcelerace motorů na to, aby ten vrtulník udržela ve vzduchu. Když nestačí motory zabrat, rotor se zpomalí, stratí tah a spadne to. Tak nějak podobně spadnul i ten náš vojenský vrtulník nedávno ve Španělsku i když výsledek oficiálního vyšetřování ještě není znám. Tohle je ta druhá pravděpodobná možnost. Chyba pilota. My piloti se někdy chováme jako idioti , obzvláště když vezeme nebo se na nás kouká krásná dáma. Všimněte si jedné drobnosti, třeba se vám to někdy hodí až budete nouzově sedat do vody : vrtulníky mají všechny nejtěžší věci nahoře, motory i reduktor. Proto se obvykle po přistání do vody otočí ( až se ulámou listy) břichem nahoru. To trochu zkomplikuje nepřipraveným lidem opuštění stroje.

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

20.2.2016 v 15:39 | Nahoru | #1361

666S999 píše: už dost off topiců, necháme zas aeroplánům a helikopotvorám - tam je průser na tataNATO...

Jo, zrovna jsem chtěla napsat, že se nám to nějak posunulo od ho* k jídlu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

20.2.2016 v 15:46 | Nahoru | #1362
Jarrinn>
Krásná historka, a moc pěkně napsaná . . Jeden můj kamarád mi vyprávěl, jak s kolegou taky odkudsi letěli a jeho kolega měl podobné potíže. Ale mělo to lepší konec, stihli přistát, postižený pilot vyskočil z éra, strhnul kombinézu a neskutečně si ulevil hned vedle éra. A pak zase rychle natáhnul kombinézu a radostně pokračovali. Jenomže v kabině byl ohromný smrad který nešel vyvětrat. Odkud se smrad bere zjistili až po posléze. Postižený pilot sice vyrobil krásnou hromadu, ale ta nezůstala na zemi protože byla úhledně položena do zad a límce kombinézy.

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

20.2.2016 v 15:53 | Nahoru | #1363
Save77>
Jojo, pravdu díš.To je skutečné životní moudro. V takové těžké situaci je to v letectví fakt průser. Když nemůžete udržet bobek nebo močák, tak je soustředění v řiti a fakt to může skončit špatně. Tím nemyslím neudržení tělesných tekutin na obvyklém místě. To je jenom malá nepříjemnost. Proto mají piloti co víc lítají vypěstovaný takový reflex jako Pavlovův pes. Ten slintal ,my zas jak vidíme vrtulník, tak čuráme .

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

20.2.2016 v 15:59 | Nahoru | #1364
MrHip> To snad není možnýýýý!

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence

20.2.2016 v 16:02 | Nahoru | #1365
Omluvám se že se tahám jenom vrtulníky, ale tady je jedno krásné video skutečného vrcholu idiocie mezi piloty vrtulníků. Vrtulník ( stejně jako letadlo) musí mít polohu těžiště v přesně stanoveném rozsahu. Nejlepší je mít těžiště přímo pod osou hlavního rotoru. Může být i trochu mimo, ale ne moc mimo. Tenhle borec si připevnil lamo od člunu na předek podvozkové ližiny ( píše se opravdu s měkkým ) . To je jakoby tam pověsil závaží. Čím víc tahal, tím víc se projevil posun těžiště. A protože to byl frajer co chtěl nebožákům ve člunu ukázat co je pořádná jízda, dopadlo to takto :

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

20.2.2016 v 16:07 | Nahoru | #1366
MrHip> Neomlouvej se, já sem zase cpu každou chvíli parašutismus.To je vůůůl, je tohle vůbec možný?

Pokec pro letecké nadšence

20.2.2016 v 16:09 | Nahoru | #1367
Jedna záchodovka před výsadkem




1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence

20.2.2016 v 17:05 | Nahoru | #1368
Lepší jak hned po výsadku . Luxusní vybavení letadla. My jsme měli akorát kýbl na zadních vratech. A to ještě jenom občas. no a musím se přiznat, že když jsem začínal skákat (tenkrát ještě povinně) , tak jsem žádné potíže se zácpou neměl. Takový záchůdek by se někdy hodil. A ta fotka mi připomněla jeden zážitek, který mi utkvěl dlohudobě v paměti. V Přerově na letišti čurala ožralá belgická pilotka mezi námi chlapi do pisoáru. Trefila se. Skutečně nezapomenutelný výkon

Pokec pro letecké nadšence

20.2.2016 v 17:08 | Nahoru | #1369




(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

20.2.2016 v 17:22 | Nahoru | #1370
Jarrinn> Znam podobnou historku ale jen se stribrem a hlavni roli vni hraje studna ze ktery se nemelo pit

Historka konci "oteverli jsme vetracky a srali si to k domovu"

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence

20.2.2016 v 18:12 | Nahoru | #1371
Vratim se jeste ke srani zasekl se vam nekdy zip v kombosce pri akutnim ale opravdu akutnim kakani? Me jo... odjezd od benzinky byl velmi rychli a navrat domu s necim mazlavim prakticky vsude je zazitek k nezapomeni

MrHip: tomu rikam vrchol idiocie....tohle by snad doslo i studentovi zvlastni skoly....

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence

20.2.2016 v 18:24 | Nahoru | #1372
No, se zipem jsem viděl jedno úžasné letecké video. Izraelský pilot F-15 si za letu rozepnul zip u kombinézy, vyčural se do flašky a pak hezky zase zatáhnul zip. Bohužel před zatahováním zipu neudělal jeden velmi důležitý úkon, zatáhnout taky jeho mužskou ozdobu. Takový řev jsem snad ještě nikdy neslyšel

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

20.2.2016 v 18:27 | Nahoru | #1373
MrHip> jak ja ho lituju

Pokec pro letecké nadšence

20.2.2016 v 18:30 | Nahoru | #1374
Zkus mrknout na trubku, někde to tam bude a skutečně to stojí za shlédnutí

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

20.2.2016 v 18:49 | Nahoru | #1375
MrHip>
Zitra dam jeste jednu s kontrolovanym mocenim behem preletu. Ted se jdu zmrskat

2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence

21.2.2016 v 10:59 | Nahoru | #1376
Tak jsem z nedostatku lepší činnosti ještě jednou mrknul na to video pádu vrtulníku na Havaji a všimnul jsem si, že když se ten vrtulník položil na hladině na bok, z výstupu motoru vyrazil hezký proud vody. Motor se ještě točil když to dopadlo na hladinu ,nasál si vodu a vyplivnul ji přes výstupní trysku. Takže to vypovídá pro teorii chyby pilota při přistání. Taky to ale není na 100%. Když se proudový motor vypne, tak se ještě dost dlouho točí. O dost déle než trval ten pád, ale tohle bych řekl, že byl motor hezky na výkonu. Té stříkající vody bylo hodně. A taky se mohl přetrhnout driveshaft. To je hřídel z motoru do reduktoru. Motor pak běží , ale rotor nepohání. Chtělo by to o kousek delší video .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

21.2.2016 v 11:09 | Nahoru | #1377
MrHip> az ted kdyzsi to napsal jsem si toho vsimnul hledal jsem vcera to video toho izraelce a nenasel ....jo a vcera taky jeden crash s vrtulnikem rozthla se mi prevodovka ocasniho rotoru...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

21.2.2016 v 11:54 | Nahoru | #1378
HornisGSX>
To má jediné řešení - okamžitě chcípnout motor a autorotace .A ani to nemusí pomoci Jak dopadlo ohledání ostatků ?

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

21.2.2016 v 12:05 | Nahoru | #1379
MrHip> na autorotaci nebyl cas a vyska....ohledani ostatku ukazalo rozlamane listy...podvozek na maderu, hl.ozub😤kolo s volnobezkou v haji, ohlou svislou hridel, prevodovka na maderu a cely ocas byl o 2 metry dal kabinu nepocitam ta uz je na maderu z minula

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

21.2.2016 v 12:48 | Nahoru | #1380
MrHip> na tom videu je mmj hezky vidět, že má kolektiv celou dobu na dost velkém úhlu a i zvukově mi to přijde, že má rotor hodně zatížený.
Ještě je otázka místa dopadu. Co když to do tý vody u břehu poslal schválně, protože na zemi by z toho byla placka?
To by pak znamenalo, že ten průser trval déle...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist