globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: chladicí kapalina
15.1.2016 v 12:56
Chtěl bych se zeptat měnil jsem chladicí kapalinu a omylem jsem nalil víc vody do expazky nad hranici MAX. Chci se zeptat jestli si to motor vytahne z expanzky nebo budu muset expanzku vypustit a nalit to do okruhu. díky za odpověď

2 reakcí na tento příspěvek chladicí kapalina

21.1.2016 v 18:20 | Nahoru | #1
Edgar08:
Dával jsem naší Velvanu-Fridex G48; vypouštěl jsem to normálně výp. šroubkem na pumpě, trochu zbytku vymačkal z trubek u pumpy.
Vzhledem k tomu, že není radno míchat kapaliny od různých výrobců, byť jsou všechny použité G11-viz. příručky; tak jsem to udělal takto:
vypustil, I. propláchl vodou na místě, II. nalil a udělal kratší projížďku(-na nákup),
3. vypustil a propláchl na místě, 4. nalil chladící kapalinu (zředěnou) po hrdlo.

Odvzdušnění systému pak takto: (dle ofic. servisního manuálu CBF500)
při sundané nádrži-náhr. zásobník paliva (inj. stříkačka,...).. (bez sundané nádrže se k víčku stejně nedostaneš-není na chladiči)
1. Zařaďte převodovku na neutrál. Nastartujte motor a nechte ho běžet na volnoběh po dobu 2 - 3 minut.
2. Vytočte motor třikrát až čtyřikrát pro odvzdušnění systému. (při přidání hladina kap. znatelně klesne, až "do" trubek, takže "potřebné" vytočení lze snadno vypozorovat)
3. Vypněte motor a přidejte chladicí kapalinu až po hrdlo.
4. Nainstalujte uzávěr. Odstraňte víčko rezervní nádrže, naplňte rezervní nádrž po horní rysku a nainstalujte uzávěr nádrže.

(reakce na) chladicí kapalina

23.1.2016 v 15:46 | Nahoru | #2

Malken píše: Edgar08:
Dával jsem naší Velvanu-Fridex G48; vypouštěl jsem to normálně výp. šroubkem na pumpě, trochu zbytku vymačkal z trubek u pumpy.
Vzhledem k tomu, že není radno míchat kapaliny od různých výrobců, byť jsou všechny použité G11-viz. příručky; tak jsem to udělal takto:
vypustil, I. propláchl vodou na místě, II. nalil a udělal kratší projížďku(-na nákup),
3. vypustil a propláchl na místě, 4. nalil chladící kapalinu (zředěnou) po hrdlo.

Odvzdušnění systému pak takto: (dle ofic. servisního manuálu CBF500)
při sundané nádrži-náhr. zásobník paliva (inj. stříkačka,...).. (bez sundané nádrže se k víčku stejně nedostaneš-není na chladiči)
1. Zařaďte převodovku na neutrál. Nastartujte motor a nechte ho běžet na volnoběh po dobu 2 - 3 minut.
2. Vytočte motor třikrát až čtyřikrát pro odvzdušnění systému. (při přidání hladina kap. znatelně klesne, až "do" trubek, takže "potřebné" vytočení lze snadno vypozorovat)
3. Vypněte motor a přidejte chladicí kapalinu až po hrdlo.
4. Nainstalujte uzávěr. Odstraňte víčko rezervní nádrže, naplňte rezervní nádrž po horní rysku a nainstalujte uzávěr nádrže.

Konečně pořádnej návod i pro blb... méně chápavé

(reakce na) chladicí kapalina

16.3.2016 v 07:24 | Nahoru | #3

Malken píše:
1. Zařaďte převodovku na neutrál. Nastartujte motor a nechte ho běžet na volnoběh po dobu 2 - 3 minut.
2. Vytočte motor třikrát až čtyřikrát pro odvzdušnění systému. (při přidání hladina kap. znatelně klesne, až "do" trubek, takže "potřebné" vytočení lze snadno vypozorovat)
3. Vypněte motor a přidejte chladicí kapalinu až po hrdlo.
4. Nainstalujte uzávěr. Odstraňte víčko rezervní nádrže, naplňte rezervní nádrž po horní rysku a nainstalujte uzávěr nádrže.

Myslím že toto bude platit pro každou motorku. Buď ti tam někde zůstala předchozí kapalina (destilka) nebo jsi nevyhnal všechny vzduchové bubliny.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Koukám po lacinější motorce do 50 0... Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Kawasaki ER 5 jira123 8 12.10.2022 v 16:02 jira123
"Brousící" zvuk při zavřeném plynu ... Honda CBF 500 Wolfikkt 7 24.6.2022 v 14:12 Slávek-TDM
Honda CBF 500 Nestartuje Honda CBF 500 SemiBiker 17 19.6.2022 v 17:23 ja1
Paralelní dvouválec [1, 2] Honda CBF 500 Mike70 31 27.5.2022 v 13:18 TomasNBK
Zvláštně sjetá pneumatika Honda CBF 500 Zdencek1 17 27.4.2022 v 13:50 jandam


TOPlist