2 reakcí na tento příspěvek chladicí kapalina
Dával jsem naší Velvanu-Fridex G48; vypouštěl jsem to normálně výp. šroubkem na pumpě, trochu zbytku vymačkal z trubek u pumpy.
Vzhledem k tomu, že není radno míchat kapaliny od různých výrobců, byť jsou všechny použité G11-viz. příručky; tak jsem to udělal takto:
vypustil, I. propláchl vodou na místě, II. nalil a udělal kratší projížďku(-na nákup),
3. vypustil a propláchl na místě, 4. nalil chladící kapalinu (zředěnou) po hrdlo.
Odvzdušnění systému pak takto: (dle ofic. servisního manuálu CBF500)
při sundané nádrži-náhr. zásobník paliva (inj. stříkačka,...).. (bez sundané nádrže se k víčku stejně nedostaneš-není na chladiči)
1. Zařaďte převodovku na neutrál. Nastartujte motor a nechte ho běžet na volnoběh po dobu 2 - 3 minut.
2. Vytočte motor třikrát až čtyřikrát pro odvzdušnění systému. (při přidání hladina kap. znatelně klesne, až "do" trubek, takže "potřebné" vytočení lze snadno vypozorovat)
3. Vypněte motor a přidejte chladicí kapalinu až po hrdlo.
4. Nainstalujte uzávěr. Odstraňte víčko rezervní nádrže, naplňte rezervní nádrž po horní rysku a nainstalujte uzávěr nádrže.
Malken píše: Edgar08:
Dával jsem naší Velvanu-Fridex G48; vypouštěl jsem to normálně výp. šroubkem na pumpě, trochu zbytku vymačkal z trubek u pumpy.
Vzhledem k tomu, že není radno míchat kapaliny od různých výrobců, byť jsou všechny použité G11-viz. příručky; tak jsem to udělal takto:
vypustil, I. propláchl vodou na místě, II. nalil a udělal kratší projížďku(-na nákup),
3. vypustil a propláchl na místě, 4. nalil chladící kapalinu (zředěnou) po hrdlo.
Odvzdušnění systému pak takto: (dle ofic. servisního manuálu CBF500)
při sundané nádrži-náhr. zásobník paliva (inj. stříkačka,...).. (bez sundané nádrže se k víčku stejně nedostaneš-není na chladiči)
1. Zařaďte převodovku na neutrál. Nastartujte motor a nechte ho běžet na volnoběh po dobu 2 - 3 minut.
2. Vytočte motor třikrát až čtyřikrát pro odvzdušnění systému. (při přidání hladina kap. znatelně klesne, až "do" trubek, takže "potřebné" vytočení lze snadno vypozorovat)
3. Vypněte motor a přidejte chladicí kapalinu až po hrdlo.
4. Nainstalujte uzávěr. Odstraňte víčko rezervní nádrže, naplňte rezervní nádrž po horní rysku a nainstalujte uzávěr nádrže.
Malken píše:
1. Zařaďte převodovku na neutrál. Nastartujte motor a nechte ho běžet na volnoběh po dobu 2 - 3 minut.
2. Vytočte motor třikrát až čtyřikrát pro odvzdušnění systému. (při přidání hladina kap. znatelně klesne, až "do" trubek, takže "potřebné" vytočení lze snadno vypozorovat)
3. Vypněte motor a přidejte chladicí kapalinu až po hrdlo.
4. Nainstalujte uzávěr. Odstraňte víčko rezervní nádrže, naplňte rezervní nádrž po horní rysku a nainstalujte uzávěr nádrže.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Koukám po lacinější motorce do 50 0... Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Kawasaki ER 5 | jira123 | 8 | 12.10.2022 v 16:02 jira123 |
"Brousící" zvuk při zavřeném plynu ... Honda CBF 500 | Wolfikkt | 7 | 24.6.2022 v 14:12 Slávek-TDM |
Honda CBF 500 Nestartuje Honda CBF 500 | SemiBiker | 17 | 19.6.2022 v 17:23 ja1 |
Paralelní dvouválec [1, 2] Honda CBF 500 | Mike70 | 31 | 27.5.2022 v 13:18 TomasNBK |
Zvláštně sjetá pneumatika Honda CBF 500 | Zdencek1 | 17 | 27.4.2022 v 13:50 jandam |