globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pohodlí při cestování - NX650 Dominator X XT660Z Tenere
 
15.1.2016 v 12:31
Zdravím.

Potřeboval bych poradit od zkušenějších při uvažované změně stroje. Všemožná témata zde na foru i jiných jsem pročetl, ale přímě cestovní srovnání jsem nikde neobjevil.

Mám dotaz na jezdce, který jezdil na nx650 i xt660z tenere a má s oběmi stroji zkušenosti. Jedná se o mi o cestování po silnici ve dvou i v jednom s poměrně větším nákladem a delší dobu (2-3 měsíce 6-20 tisíc km během cesty v závislosti na terénu). Měřím asi tak 183 vážím necelých 90 kg, sílu nějakou mám (dá se říct že pravidelně posiluji a tím nemyslím hospodu, ale nejsem kulturista). Mimo silnice v "terénu" je dominátor ve dvou již na hraně a to váží pouze 183 kg. Tenere má mít o 25kg víc stejně vysoké sedadlo, což je silné mínus, ale kdyby to vyvážilo pohodlí během přesunu tak možná...
Hlavně se mi jedná o pohodlí při delší jízdě. S dominátorem je pro mě maximum 500 km za den při každodenní jízdě v jednom. Jednou jsem dal i s nákladem (60kg s velkými bočními kufry) i 650km ale to jsem byl na pokraji zhroucení Ve dvou začíná utrpení už při 450km za den. Krátké a tvrdé sedadlo, motorka se celá klepe i naložená, vítr duje na helmu a hrozně rachotí. Dá se říct, že zatím jezdím výhradně na východ od naší republiky. Až zbohatnu tak Jižní Amerika a Austrálie.

Je xt660z tenere o tolik lepší a pohodlnější než dominátor, aby stála výměna za zvážení ? Anebo si až zas tak moc nepomůžu. Po dálnicích jezdím jen vyjímečně, 100 km rychlost pro přesun mi stačí a nezávodím. Uvažoval jsem i o něčem silnějším (něco s objemem 800), ale nakonec jsem to zavrhl pro složitost ústrojí a velkou hmotnost.
Nesporná výhoda dominátora je karburátor a jednoduchost motoru. Spotřeba je sice vyšší 6-7l, ale to mi nevadí. Ale to silné nepohodlí mi vadí již od začátku. Kdybych se rozhodl pro koupi, tak bych kupoval nový stroj a dominátora bych si určitě nechal jako druhý stroj na památku.

Díky za pomoc.

Naposledy editováno 15.01.2016 12:34:05
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Pohodlí při cestování - NX650 Dominator X XT660Z Tenere

15.1.2016 v 23:22 | Nahoru | #1
Tenere jsem měl dominator teda nee ale max co jsem dal bylo 500 km kolem tater na jeden zátah a pak jsem ji aspoň dva dny nechtěl vidět :D Určitě bude mít menší spotřebu (4-4,5) a o fous lepší jezdeckou pozici ale jinak je to to samé navíc nevím jestli jsem měl zrovna špatný kus (nový) ale měl jsem hned dvě závady já osobně půjdu příště asi do 2V

Naposledy editováno 15.01.2016 23:25:30

(reakce na) Pohodlí při cestování - NX650 Dominator X XT660Z Tenere

16.1.2016 v 08:35 | Nahoru | #2
Stody-100> Na tom není nic divného,je to prostě jednoválec vs jednoválec.Nejsou to stroje primárně určené na cestování.Já si teď náramně užívám té ovladatelnosti a průběhu motoru,ale propad v pohodlí je fatální i na krátkých vzdálenostech.Pokud má zakladatel vlákna dostatek prostředků na takový výlet a nevadí mu vyšší spotřeba,je pořízení dvouválce logickou volbou.

Pohodlí při cestování - NX650 Dominator X XT660Z Tenere

16.1.2016 v 11:24 | Nahoru | #3
všechno těžší než xt a dominátor se v terénu nedá udržet na noze. Uvedu příklad. Obyčejná polní, nebo lesní cesta, žádná vyjetá kolej od traktoru, dá se tam projet na kole, trochu bahýnka, travička, trochu to klouže. Zastavím, dám nohu dolů a ejhle šlápl jsem do ďolíku a motorka se na mě kácí. Dominátora ještě udržím, ale afrika, supertenere a podobné stroje mě prostě přemůžou. Anebo zastavím v kopci, prostě se dál nedá jet, tam teprve začíná adrenalín. Sestoupit ze stroje je někdy šach mat a člověk zažívá horké chvilky. Zapadnu v bahně, nebo písku. Sundám kufry a mám co dělat, abych ji vypáčil ven. Někdy to zabere i hodinu, než připravím lepší podklad, anebo odhážu písek. Párkrát jsem pomáhal vyprošťovat velké bmw s padáky a dalšími doplňky a bylo to nad síly jednoho. I ve dvou to bylo docela namáhavé.
To jsou důvody, proč jsem žádný víceválec nepořídil.

Pohodlí při cestování - NX650 Dominator X XT660Z Tenere

16.1.2016 v 11:35 | Nahoru | #4
Tak ja na mojom nx650 mam max.km.za den 500( bez Brufenu )Ak by som mal ambicie cetovat dalej určite poriešim sedlo za iné.
Stupačky sú pre mna vysoko a nohy mam nepohodlne pokrčené .
To chcem poriešiť bud ich dam nizsie alebo na padací ram dam ešte jedny aby so mal vystrete nohy.
A najhoršie je že mi brní v rukách . Na dlhšie cestovanie je to pekná mučiareň ,teda aspon pre mna.
Radšej by som išiel asi na 125 ke Varaderu.

Naposledy editováno 16.01.2016 11:37:40

Pohodlí při cestování - NX650 Dominator X XT660Z Tenere

16.1.2016 v 11:52 | Nahoru | #5
Ruce brní hned po nastartování, ale když si člověk trochu zvykne tak to není tak hrozné. Ideální je po 2-3 tisících km někde zastavit na den až dva a odpočinout si. Pak se to dá vydržet, ale žádné pohodlí to není a nikdy nebude.
S Varaderem se do terénu nedá. To by dopadlo špatně. Váha je děsivá, váží snad 260 kilo, to je jak plně naložený dominátor.
Zato na silnici je to luxus, nefouká, na člověka neprší, nic se neklepe a jede to samo.

Všichni píšou jak je Xt660z tenere pohodlné, jak se s ním dá jezdit 130 po dálnici celý den, dobře chrání proti dešti, 700 km denně je v pohodě, člověka nebolí ani zadní část, spotřeba je do 5 litrů a spolehlivost je výborná. Tak jsem pomalu začal vysouvat drápky a zjišťovat jestli by náhodou...

Naposledy editováno 16.01.2016 11:54:39

Pohodlí při cestování - NX650 Dominator X XT660Z Tenere

16.1.2016 v 11:54 | Nahoru | #6
Domino jsem jezdil,Ténéré jezdím.Ale víš jak,každé hodnocení je velice subjektívní,tak to ber s rezervou,můj pohled.
Domino super motorka,najezdila se mnou toho dost,občas i ten baťoh byl vzat na milost,hlavně okresky,šotolina,les málokdy,za den se v poho dalo i 600 km kochačkou,mám rád táhnout se krajinou jako smrad a čumět na vše kolem sebe(jde to úplně v klidu,ono je to i o hadrách),vibrace u bucharu fakt neřeším,ale limity Domina byly.....jednak "krátký" servisní interval na olej a jednak relativně malá nádrž,teda aspoň pro mně malá.Navíc boční kufry bastl,ale jinak super motorka,jak se člověk naučil startovat chladnou po odstávce,super stroj a neskutečný držák.
Ténéré,kupovaná jako fungláč,je to o level jinde.Jak motorově,tak podvozkem.De fakto splňuje vše,co od moto chci,ale i tady mušičku najdem,ne že ne....na jednu stranu velká výhoda obrovské nádrže,na druhou stranu jak je ta nádrž plná,jde to kur*a cítit,je vysoko.Ale je to o zvyku.Spolujezdec se má královsky,do kufrů narvem dokonce i většinu zcela nezbytně nutných věcí ženušky(už mám i fabrický horní,tak už to zvládáme ),přes plexi nefučí,za den máme rekord ve dvou 880 km,sólo,co jsem zkoušel na doraz 1181 km,jako usedět by ještě něco šlo,ale pozornost a únava už byla strašná.A ještě jedna věc pro Ténéré horší.....tam,kde Domino v poho táhlo 3,4 skoro na volnoběh,Ténéré dává jasně najevo,že je podtočená.Pravda,nezkoumal jsem celkové napřevodování(ale podle otáček celkem podobné),to by hrálo roli,ale pocitově se mi prostě zdá,že Ténéré úplně vespod takový krouťák nemá.Zase podvozkem je to bomba,oproti Dominu luxus jak přes díry,tak v zatáčkách,max. spokojenost.
Ale víš jak,říct,která je lepší nejde....bo kdo chce,vychválí do nebes a kdo chce,masařku najde ...třeba já už měnit nebudu

Pohodlí při cestování - NX650 Dominator X XT660Z Tenere

16.1.2016 v 11:58 | Nahoru | #7
Ready 1200 kolik měříš a vážíš, jestli to není tajemstvím ?

Vozím, je-li potřeba, dva 10 litrové kanystry na bocích motoru na jednoduchém trubkovém nosiči. Těžiště je pěkně nízko a benzín vydrží určitě na 500km. Uvažoval jsem o větší, 23 litrové nádrži od acerbisu, ale poslední dny ve mně hlodají pochybnosti, zda to má vůbec smysl. Snad jedině kvůli tlačení stroje, kdy přední kanysty trochu vadí. Jediné plus by bylo v záměně 10 litrových za 5 litrové kanystry, protože pořád budu potřebovat 35 litrů benzínu.

Naposledy editováno 16.01.2016 12:12:01

1 reakcí na tento příspěvek Pohodlí při cestování - NX650 Dominator X XT660Z Tenere

16.1.2016 v 12:46 | Nahoru | #8
To jako nové Tenere?Píšou 210 pohotovostní.

(reakce na) Pohodlí při cestování - NX650 Dominator X XT660Z Tenere

16.1.2016 v 14:45 | Nahoru | #9

Anti píše: To jako nové Tenere?Píšou 210 pohotovostní.



Ne Tenere, ale Varadero.

1 reakcí na tento příspěvek Pohodlí při cestování - NX650 Dominator X XT660Z Tenere

16.1.2016 v 15:13 | Nahoru | #10
Jaký Varadero?Já blbě četl a teď vidím že myslíš novou Tenere.Vyhýbáš se dvouválu a uvažuješ o jednoválci s vahou dvouválu.To mi nedává smysl...

(reakce na) Pohodlí při cestování - NX650 Dominator X XT660Z Tenere

16.1.2016 v 15:30 | Nahoru | #11

Anti píše: Jaký Varadero?Já blbě četl a teď vidím že myslíš novou Tenere.Vyhýbáš se dvouválu a uvažuješ o jednoválci s vahou dvouválu.To mi nedává smysl...



Asi jsme si nedorozumněli. Už jsem dohledal hmotnosti strojů.

Zatím jsem viděl jen bmw 800 gs s hmotností 225 kg a aha triumf xc 800 má 220 kg, který je o pouhých 10kg těžší než tenéré. Uveze stejně jako gs 800 (225kg náklad). To by možná už stálo za úvahu, protože v tomto okamžiku tenere ztrácí smysl. Ale triumfa nikdo nikde nikdy neviděl třeba v kazachstánu, iránu apod., což se o dominátoru dá říci také, ale ta elektronika. U tenere je to prý pořád jednoduché.

Jestli to bude vážit 210 anebo 220 je už jedno. Zase se dá naložit o 35 kg více jak na jednoválec což je perfektní. Protože ve dvou s naložením je dominátor ukrutně přetížený. Ale jede a vydrží

Naposledy editováno 16.01.2016 15:49:28

1 reakcí na tento příspěvek Pohodlí při cestování - NX650 Dominator X XT660Z Tenere

16.1.2016 v 15:48 | Nahoru | #12
Tenere je tak jako každý současný stroj.Jen tam nebudou žádní elektroničtí asistenti.Ale vstřikování to už má taky.Pokud opravdu koukáš na váhu,je dobré trochu nastudovat v katalozích.Já v tom kdysi ležel a zjistil že Elefant je v podstatě nejlehčí ve své kategorii a pohotovostní se může směle rovnat se současnými stroji.Přesto jsem to s ním nedával.Došel jsem k závěru,že univerzál neexistuje,a buď máš ovladatelnost nebo pohodlí.
Pokud trváš na jednoduchosti,musíš hold koukat po strojích staršího data výroby.
Triumph nebude žádný problém,kdysi jsem uvažoval o starším Tigerovi.Nicméně to byla taková "nízká dlouhá pryčna" z motorem ze supersportu.Já si chci časem pořídit dvouvál znovu,ale vybírat budu asi mezi Navigátorem od Cagivy a TDM.První stroj mě oslovil motorem,druhý dostupností.

Naposledy editováno 16.01.2016 15:54:50

(reakce na) Pohodlí při cestování - NX650 Dominator X XT660Z Tenere

16.1.2016 v 15:59 | Nahoru | #13
Dominátora mám, stačí vyměnit pár dílů a najede dalších x desítek tisíc km. V tom problém nevidím. Určitě nechci kupovat starý vehikl, protože mi jeden stačí. Navíc staré stroje neuvezou tolik, jako nové stroje. Kromě bmw, to mělo velkou nosnost již odjakživa.
Jako svůj největší problém vidím v nákladu co vozím. Když se chce člověk po nějaké době vrátit domů ve zdraví, nechce trpět ve stáří na revma apod. tak je potřeba vozit plno věcí ssebou navíc Stan, vaření, lékárna, voda, jídlo, náhradní gumy apod. zabírají taky dost místa a něco váží, takže kdybych šel do nového stroje, tak řešit i nosnost. Nedejbože, když si nastoupí navigátor...

Jak si pročítám diskuze a pomalu se probírám internetem, tak jako varianty bych viděl:
(spotřeba je podružná, rozhoduje spolehlivost, cestovní rychlost mi bohatě stačí 100km/hod, protože dálnice nejezdím a všude jsou takové pokuty, že to ani nejde)
nx650 dominátor. 180kilo, uveze jen 180 kilo, je hezčí než níže uvedené, je lehká a dobře se s ní jezdí v terénu, i když je hodně přetížená, přesun po trase je opravdu únavný
xt660z tenere. 210 kilo, uveze jen 190 kilo - je hezčí než níže uvedené, ale vzhledem k tomu, že váží jen o 10-15 kilo míň než níže uvedené tak nevím nevím
tiger 800xc, bmw 800. 220 kilo, uveze 225 kilo - jsou to ošklivky, ale uvezou víc, velké plus,pohodlí při cestovní rychlosti je mnohem vyšší než na jednoválci, což je supr a v terénu to bude při klidné jízdě s nákladem nastejno jako jednoválec tenere (jízda s nákladem na delší cestu není rallye ve stupačkách)

ohledně designu se mi nelíbí ani jedno, jsou to ošklivý a a gresivně vyhlížející potvory, jedna škaredější než druhá, ale člověk si dnes již nevybere

Naposledy editováno 16.01.2016 16:12:18

Pohodlí při cestování - NX650 Dominator X XT660Z Tenere

16.1.2016 v 16:17 | Nahoru | #14
Já se zasekl v devadesátkách.Jednoválec svých představ už mám,ve dvouválu se mi vždy líbil Elefant,ale neseděl mi ten (mnohými vychvalovaný) motor.Mám v tom jasno.Z dalšího dvouválu použiju motor a rám,zbytek uzpůsobím k obrazu svému.Já mám vyhodu,že jsem okolokomínamrdal,takže nemusím řešit náklaďák

1 reakcí na tento příspěvek Pohodlí při cestování - NX650 Dominator X XT660Z Tenere

16.1.2016 v 16:37 | Nahoru | #15
ZdendaJi : no buďto máš prioritu vzhled nebo funkčnost, ne vždy jde oboje ruku v ruce, já např. obdivuju zvuk xt660z tenere oproti tigeru 800xc (přestože ho mám v garáži)

(reakce na) Pohodlí při cestování - NX650 Dominator X XT660Z Tenere

16.1.2016 v 16:58 | Nahoru | #16

ondrejek píše: ZdendaJi : no buďto máš prioritu vzhled nebo funkčnost, ne vždy jde oboje ruku v ruce, já např. obdivuju zvuk xt660z tenere oproti tigeru 800xc (přestože ho mám v garáži)



Právě proto jsem napsal, že vzhled řešit nemůžu. Jen jsem podotknul, že se mi nelíbí. To je jak u osobáku, nelíbí se, ale musíš koupit, protože nic jiného za normální peníze není. Za nenormální je toho ke koupi plno.

O zvuku se nemá smyslu bavit. Zvuk mají pouze jednoválcová endura a choppery, ostatní různě bzučí, anebo chrchlají. Víš o čem mluvím

Jak to pozoruji, tak stejně nic jiného než tenere660 bmw800 a tiger800 nepřipadá v úvahu.
GS1200 Afrika1000 a Supertenere1200 jsou na cestování do "terénu" pro mně nepoužitelné kvůli hmotnosti.

Naposledy editováno 16.01.2016 16:58:57

1 reakcí na tento příspěvek Pohodlí při cestování - NX650 Dominator X XT660Z Tenere

16.1.2016 v 17:03 | Nahoru | #17
Oba máte psanou Jihlavu,můžeš zkusit poprosit ondrejeka esi tě nepustí na čumendu Pokud seš z jednoválcového těsta jako já,budeš to mít s těma "bzikadlama" těžký...

Pohodlí při cestování - NX650 Dominator X XT660Z Tenere

16.1.2016 v 17:11 | Nahoru | #18
Mám XL 600 PD04 , blíž bude k Dominu... cesta do Rumunska, dalo se to,ale už na tom dálkovou nepojedu, Maďarsko teda očistec, protože je to nudná placka... naopak spotřeba 3,8l/100km byla velmi potěšující.... cestovka 100 až vyjímečně 130km/h je pro mne nedostačující... možná když má člověk třeba 3týdny času,ale to já nemám...tudíž pro mne už jednoválec jen kolem komína nebo na vleku a pak výlety (to jsem teda ještě nepraktikoval a pokud to přijde,bude to pro mne trošku degradace mototuristiky,ale asi se tomu jednou nevyhnu.... jízdu ve dvou si dál na tom stroji a s bagáží nedokážu představit vůbec...

Naposledy editováno 16.01.2016 17:14:46

(reakce na) Pohodlí při cestování - NX650 Dominator X XT660Z Tenere

16.1.2016 v 17:17 | Nahoru | #19
Anti> koncovka arrow zvuk poněkud "zlepšila", ale jak píšete oba, jednobuch to nebude nikdy (ne že by zvuk byl na moto to nejdůležitější)

1 reakcí na tento příspěvek Pohodlí při cestování - NX650 Dominator X XT660Z Tenere

16.1.2016 v 17:38 | Nahoru | #20
Ještě k rychlosti, zkus jet pár desítek km ukrajinou, nebo ruskem 130 kilometrovou rychlostí po hlavní a uvidíš, jak rychle to vzdáš. Po zaplacení několika pokut a nabranému zdržení při dohadování s policií tě to přestane bavit a pojedeš stabilní stovkou, ve vesnici 60.

Teď jsem se dočetl o poruchovosti triumfů a bmw a úplně mě přechází chuť, když si představím čidla a různé další porouchávátka co tam jsou, jak je budu shánět někde v Kirgizii, nebo Kazachstánu. Kdybych byl odporně bohatý jako jiní, tak bych si nechal stroj odtáhnout do servisu, zavolal do zastoupení motorky v hlavním městě a nějakým dopravcem si nechal dopravit díly až na místo a vyměnit. Mezitím zašel do hotelu, objednal jídlo, pití atd. , ale v současné situaci, která se zřejmě nezmění nevím, nevím. Jako chudý cestovatel musím ještě pouvažovat co s tím podniknout.

Dominátor je sice během cesty pořád naložený na plnou povolenou zátěž a když vezmu vodu a benzín tak je přeložený o celých 30 kilo, ale nic nepraská, nic se neporouchává. Však také nemá co. Ale to nepohodlí během jízdy-přesunu mě pomalu přestává bavit.

Ale už jsem se rozhodl, že ve dvou s tím na delší cestu nepojedu. To mě stačilo třikrát a dost.

Pohodlí při cestování - NX650 Dominator X XT660Z Tenere

16.1.2016 v 18:19 | Nahoru | #21
Hele,v té rovnici ti vždycky minimálně jeden parametr bude chybět Já osciloval mezi 1V a 2V několikrát.Ale nikam nejezdím tak byla volba jasná.

Pohodlí při cestování - NX650 Dominator X XT660Z Tenere

16.1.2016 v 18:41 | Nahoru | #22
Pro takovéhle akce je asi nejlepší jednoduchý jednoválec pro jednoho a pro druhého kdyby chtěl tak to samé. Stejné díly, stejné zacházení. Než se někde páčit s velkou a těžkou motorkou.

Naposledy editováno 16.01.2016 18:42:04

1 reakcí na tento příspěvek Pohodlí při cestování - NX650 Dominator X XT660Z Tenere

16.1.2016 v 19:04 | Nahoru | #23
Dominatora jezdim uz tak 5 let, najel jsem toho na nem dost, ale jizda ve dvou je na delsi streky opravdu spis za trest... kdyz se clovek v sedle nemuze vrtet, tak uz po 100km bych sel nejradsi do stupacek :) ale v jednom se toho da najet za den dost a dost.. Dominatora jsem znacne odtucnil, vymenil komplet podvozek, dal zminovanou 23L acerbis nadrz a letos to planuju vyzkouset na balkane.. ale sam, na delsi streky, motodovoleny a pdoobne ve dvou lidech jsem poridil LC8

1 reakcí na tento příspěvek Pohodlí při cestování - NX650 Dominator X XT660Z Tenere

16.1.2016 v 19:26 | Nahoru | #24
tak dobre,dominatora mam asi 8 let,prvni RD02 s kick+starter,prevrtano na 101mm a odlehceno ,ted ma najeto neco pres 100tis,spotreba tech 4,5-5,5,asi si ho necham do duchodu z nostalgie,jinak jsem daval tech 500 kilaku ale je to peklo na prdel sakra



1 reakcí na tento příspěvek Pohodlí při cestování - NX650 Dominator X XT660Z Tenere

16.1.2016 v 20:01 | Nahoru | #25






Dost uvažuju o něčem podobném

Ještě bych zauvažoval nad KLE 500

Naposledy editováno 16.01.2016 21:35:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlí při cestování - NX650 Dominator X XT660Z Tenere

16.1.2016 v 21:46 | Nahoru | #26

Jafoun píše: Dominatora jezdim uz tak 5 let, najel jsem toho na nem dost, ale jizda ve dvou je na delsi streky opravdu spis za trest... kdyz se clovek v sedle nemuze vrtet, tak uz po 100km bych sel nejradsi do stupacek :) ale v jednom se toho da najet za den dost a dost.. Dominatora jsem znacne odtucnil, vymenil komplet podvozek, dal zminovanou 23L acerbis nadrz a letos to planuju vyzkouset na balkane.. ale sam, na delsi streky, motodovoleny a pdoobne ve dvou lidech jsem poridil LC8



Odtučnením myslíš sundání předních plastů - kapotáže a montáž světla na vidlici ?

(reakce na) Pohodlí při cestování - NX650 Dominator X XT660Z Tenere

16.1.2016 v 21:47 | Nahoru | #27
[quote=Stody-100]





Dost uvažuju o něčem podobném

Co to je ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlí při cestování - NX650 Dominator X XT660Z Tenere

16.1.2016 v 21:51 | Nahoru | #28

jungen píše: tak dobre,dominatora mam asi 8 let,prvni RD02 s kick+starter,prevrtano na 101mm a odlehceno ,ted ma najeto neco pres 100tis,spotreba tech 4,5-5,5,asi si ho necham do duchodu z nostalgie,jinak jsem daval tech 500 kilaku ale je to peklo na prdel sakra





Tak nějak bych možná dominátora upravil. Sundal přední plasty-kapotáž, protože stejně nechrání proti větru a štítek háže veškerý proud vzduchu přímo do helmy.
Dal kulaté chromované světlo na vidlice a velký štít jako to mají na chopperech. To se mi docela líbí. Ještě bych vyměnil přístrojovku za kulaté budíky. Jen to bude chtít vyzkoušet štít na řidítkách jak se bude chovat. Ideální by bylo, aby veškerý proud vzduchu šel nad helmu. To mi vadí při jízdě asi tak nejvíc.

Zhruba takhle jsem si to představoval.
http://89232.forumro...21551965eff6e907.jpg

Ale možná že černé světlo je i hezčí.
http://www.puca.co/images/image12.jpg

Ale kdybych měnil nádrž, tak určitě acerbis 23litrů.

Naposledy editováno 16.01.2016 21:57:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlí při cestování - NX650 Dominator X XT660Z Tenere

16.1.2016 v 21:59 | Nahoru | #29
ZdendaJi> Řekl bych že odtučněný tranďák.Nebo Afrika?Asi tranďák

Naposledy editováno 16.01.2016 22:00:54

(reakce na) Pohodlí při cestování - NX650 Dominator X XT660Z Tenere

16.1.2016 v 22:03 | Nahoru | #30

Anti píše: ZdendaJi> Řekl bych že odtučněný tranďák.Nebo Afrika?Asi tranďák



Dal bych velké kulaté světlo a normální blatník. Pak by to vypadalo zajímavě.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist