http://www.motorkari...reva-750-838803.html
Naposledy editováno 09.01.2016 11:09:15
1 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací
1 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací
MARTlN píše: Zas za to muze brat na plno a ten motor nenici, tak jako kdyz bude brat za nejaky trikilo...
Motory se kurví zanedbanou údržbou, prodlužováním servisních intervalů, přejížděním oleje nebo jeho nedostatkem. Jízdní režim, s výjimkou jízdy s nedostatečně prohřátým olejem, má na opotřebení motoru vliv minimální. Provoz se sníženým IQ mívá vážné následky.
Souhlas se SuperSic58, snížení výkonu motoru je svým způsobem kastrace. Bajk s omezeným výkonem je velkej, těžkej, zpravidla má finančně náročnější údržbu (více nápní, díly dimenzované na vysoký výkon). Kdežto bajk malej, od počátku konstruovanej na nízkej výkon je zpravidla menší, lehčí, OBRATNĚJŠÍ, s méně náročnou údržbou, a nemá úřízlou výkonnovou špičku. Další kapitolou je pořizovací cena, menší bajky jsou prostě levnější než jejich větší a silnější ekvivalent.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací
Buracek píše: SuperSic58> Já mám moto omezenou na 35 kw a žádný kastrát to tedy není. Tu uzávěrku mám na plynu, jediný omezení je tedy v otočení heftem. Nemam problém stíhat letce astronauty na silných mašinách, což by se s 300 asi říct nedalo. A finančně to pro mlaďase vyjde líp, bo nebude mít mašinu na 2 sezony.
Jo, stíhat říkáš? Tak to leda když jednou tak na čtvrt plynu furt na šestku a kochaj se krajinou. Já neustále žasnu, jak každej s 35kW hravě dává 120kW supersporty na rovinách a v zatáčkách na ně ještě čeká, bo taková uškrcená ER6 je prostě nedostižná
2 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací
MARTlN píše: Nesouhlasim s tim, ze motor, kterej je stale ve vysokejch oteckach vysrzi stejne jako motor, ktery je v nizsich otackach. Uz z principu je to blbost.
Naštěstí to je to jediný co s tím můžeš delat...nesouhlasit.
Viz. Drata (ač ho jinak moc nemusím ), mnohem věští vliv na životnost bude mít údržba a celkové chování majitele..jak psal..než pár desítek motohodin u omezovače.
Naposledy editováno 09.01.2016 13:22:46
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací
ajaj píše: Prej BMW F 700GS .Nikdy jsem neviděl že by čínská motorka měla nejlepší zátah a to proti čínám nic nemám,taky jsme měli jednu podobnou doma.Kentoya to byla,ale 125ccm.
Tak znovu F je řadový dvouválec a žádná s rotaxem 800 se nevyrábí v číně. V číně se vyrábí motor označen G650 a je to jednoválec loncin. Celé moto G650 se označuje X.... Chci se zeptat feták co si plete označení může mět v této republice řidičák?Naposledy editováno 09.01.2016 16:29:22
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací
Krovak píše: Jo, stíhat říkáš? Tak to leda když jednou tak na čtvrt plynu furt na šestku a kochaj se krajinou. Já neustále žasnu, jak každej s 35kW hravě dává 120kW supersporty na rovinách a v zatáčkách na ně ještě čeká, bo taková uškrcená ER6 je prostě nedostižná
A já zas žasnu, jak někteří jezdci mají potřebu to na každý rovině vosolit na dvě kila, protože oni tam ten litr mají a můžou si to dovolit Takovým nezbývá, než popřát hodně štěstí.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací
petrumr píše: Tak znovu F je řadový dvouválec a žádná s rotaxem 800 se nevyrábí v číně. V číně se vyrábí motor označen G650 a je to jednoválec loncin. Celé moto G650 se označuje X.... Chci se zeptat feták co si plete označení může mět v této republice řidičák?
Toile by me fakt zajimalo jak je, protoze tenhlemotor mam a nedavno me tu dusovali, ze se to dela v Cine. Jakoze mi t je skoro jedno, ale spis pro zajimavost.... Mam dost vci z ciny a jsem dost spokojen, takze mi to je fuk (iphone, TV, macbook atd)
Naposledy editováno 09.01.2016 17:34:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací
Mufiozo píše: MARTlN> Z principu to je blbost, ale v praxi moc ne. Třeba jeden týpek, co si chtěl koupit Ducati, se smál mojemu hornetkovi, že když to točí 13000ot. tak to bude za chvíli vylítaná vrána. Jenže háček tkví v tom, že je to narozdíl od Ducati čtyřvál, který si to může dovolit díky vyrušení sil v motoru, a ještě navíc japonec
háček tkví v tom tak že ti víc vydrží protože čtyřvál,hmmm tady to je fakt v hajzlu,radši prostě drž hubu a vož se,když nevíš proč se to hejbe
Naposledy editováno 09.01.2016 18:12:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací
seikos píše: Tak vzhledem k tomu že výkon (ve Wattech) se počítá ze součinu úhlové rychlosti a kroutícího momentu (v Nm), tak logicky musí být kroutící moment nižší. Na motorové brzdě neměříš výkon, ale kroutící moment. Ve vztahu k otáčkám si pak přepočteš výkon.
Takže oproti tomu výkřiku BMWfila jménem petrumr že budeš mít i po snížení na 35kW u F700 nějakých 60Nm, realita je že bys tam měl něco málo pod 50Nm
Tohle přeci nemusí být pravda.
Pokud mám 100 Nm v 6000 ot. a max. výkon je v 9000 tak třeba omezovačem na 6000 otáček upravím výkon ale krouťák ne.
Buracek píše: A já zas žasnu, jak někteří jezdci mají potřebu to na každý rovině vosolit na dvě kila, protože oni tam ten litr mají a můžou si to dovolit Takovým nezbývá, než popřát hodně štěstí.
Tady vůbec nejde o dvě kila, toho SS se nemůžeš udržet ani když se pojede do 150, pokud to teda nebude totální rovina. Ta akcelerace a možnosti náklonu jsou prostě úplně někde jinde. Sám vím, jak jsem trpěl na 72kW! šestce ve skupině s litrovými SS a FJR1300. Oni jen tak točili poslední 2-3 kvalty a já letěl furt nadoraz všechny rychlosti. Dokonce i na 104kW mašině je dobře poznat náskok SS naprosto ve všem a pokud tě nenechá, nebo to není lojza, tak nemáš šanci. A ty mi tu řekneš, jak stíháš s 34kW...Leda tak, jak jsem napsal výše.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací
Ale to už ječela o život, na silničních pneu by mohla o něco víc ale stačí. Po loukách polích litám přes 120 běžně
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
GS 500 vybratie motora z ramu Suzuki GS 500F | Geofrey | 0 | 8.3.2024 v 12:42 Geofrey |
Suzuki GS500(F)E poradna zapojení h... Suzuki GS 500F | Fxman | 1 | 19.11.2023 v 10:06 kaplos |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |
Výfuk pro Suzuki GS500F 2005 [1, 2] Suzuki GS 500E, Suzuki GS 500F | Dekron | 59 | 16.7.2023 v 16:10 Tank7 |
Suzuki gs 500f - ladění karburátorů... Suzuki GS 500F | Dekron | 2 | 21.5.2023 v 18:05 Dekron |