globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací
5.1.2016 v 21:37
Ahoj motorkáři, jelikož mě letos čeká přesedlání na silnější moto, tak bych se rád zeptal na jednu otázku. Jaká je podle vás motorka do 35KW s nejlepším zátahem ? Líbila by se mi motorka, se kterou nebudu mít problém předjíždět a bude tahat i při rychlosti nad 100 km. Díky

Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

9.1.2016 v 11:05 | Nahoru | #61
MOTO GUZZI V7 II STONE
http://www.motorkari...reva-750-838803.html

Naposledy editováno 09.01.2016 11:09:15

1 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

9.1.2016 v 11:31 | Nahoru | #62
Já nevim, já bych seškrcenou motorku ani nechtěl, je to takovej kastrát, co nevyužívá plnej potenciál motoru. Prostě udušenej motor. Kterej 18ti letej borec plnej energie chce jezdit na něčem "udušenym"? Raději bych sáhnul po menší ale neškrcený kubatuře, která splňuje limit 35kw řidičáku a motor je pěkně šťavnatej a s chutí do života. Viz třeba Kawa Z300/Ninja 300, KTM Duke 390/RC 390, Honda CB(R) 500, ta nová Benelli BN 302 prej taky jede moc pěkně. Pak je tu MT-03, R3 atd. No volba bude na tobě, tk dobře pořiď

1 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

9.1.2016 v 11:32 | Nahoru | #63
Zas za to muze brat na plno a ten motor nenici, tak jako kdyz bude brat za nejaky trikilo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

9.1.2016 v 11:58 | Nahoru | #64
SuperSic58> Já mám moto omezenou na 35 kw a žádný kastrát to tedy není. Tu uzávěrku mám na plynu, jediný omezení je tedy v otočení heftem. Nemam problém stíhat letce astronauty na silných mašinách, což by se s 300 asi říct nedalo. A finančně to pro mlaďase vyjde líp, bo nebude mít mašinu na 2 sezony.

(reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

9.1.2016 v 12:26 | Nahoru | #65

MARTlN píše: Zas za to muze brat na plno a ten motor nenici, tak jako kdyz bude brat za nejaky trikilo...



Motory se kurví zanedbanou údržbou, prodlužováním servisních intervalů, přejížděním oleje nebo jeho nedostatkem. Jízdní režim, s výjimkou jízdy s nedostatečně prohřátým olejem, má na opotřebení motoru vliv minimální. Provoz se sníženým IQ mívá vážné následky.

Souhlas se SuperSic58, snížení výkonu motoru je svým způsobem kastrace. Bajk s omezeným výkonem je velkej, těžkej, zpravidla má finančně náročnější údržbu (více nápní, díly dimenzované na vysoký výkon). Kdežto bajk malej, od počátku konstruovanej na nízkej výkon je zpravidla menší, lehčí, OBRATNĚJŠÍ, s méně náročnou údržbou, a nemá úřízlou výkonnovou špičku. Další kapitolou je pořizovací cena, menší bajky jsou prostě levnější než jejich větší a silnější ekvivalent.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

9.1.2016 v 12:27 | Nahoru | #66

Buracek píše: SuperSic58> Já mám moto omezenou na 35 kw a žádný kastrát to tedy není. Tu uzávěrku mám na plynu, jediný omezení je tedy v otočení heftem. Nemam problém stíhat letce astronauty na silných mašinách, což by se s 300 asi říct nedalo. A finančně to pro mlaďase vyjde líp, bo nebude mít mašinu na 2 sezony.


Jo, stíhat říkáš? Tak to leda když jednou tak na čtvrt plynu furt na šestku a kochaj se krajinou. Já neustále žasnu, jak každej s 35kW hravě dává 120kW supersporty na rovinách a v zatáčkách na ně ještě čeká, bo taková uškrcená ER6 je prostě nedostižná

2 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

9.1.2016 v 13:14 | Nahoru | #67
Nesouhlasim s tim, ze motor, kterej je stale ve vysokejch oteckach vysrzi stejne jako motor, ktery je v nizsich otackach. Uz z principu je to blbost.

Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

9.1.2016 v 13:15 | Nahoru | #68
Stejne tak si stojim za nazorem, ze uskrcena sestka, vydrzi vic nez vykonovany trikilo.... Co se zivotnosti motoru tyce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

9.1.2016 v 13:20 | Nahoru | #69

MARTlN píše: Nesouhlasim s tim, ze motor, kterej je stale ve vysokejch oteckach vysrzi stejne jako motor, ktery je v nizsich otackach. Uz z principu je to blbost.



Naštěstí to je to jediný co s tím můžeš delat...nesouhlasit.

Viz. Drata (ač ho jinak moc nemusím ), mnohem věští vliv na životnost bude mít údržba a celkové chování majitele..jak psal..než pár desítek motohodin u omezovače.

Naposledy editováno 09.01.2016 13:22:46

Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

9.1.2016 v 13:53 | Nahoru | #70
Mluvim o tom, ze kdyz bude stejna udrzba a pouzivani maximalniho vykonu, tak vydrzi vic seskrcena sestka nez vykonovana tristovka.

(reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

9.1.2016 v 16:13 | Nahoru | #71

Metudecek píše: Bundes: A ptát se o cca kolik je asi hloupost co? To se asi tak jednoznačně říct nedá, že?

tak třeba u té bmw- neškrcená má 55kW/7300ot a 77Nm/5300ot a škrcená fabrikou má 35kW/7000ot a 60Nm/5000ot..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

9.1.2016 v 16:18 | Nahoru | #72

ajaj píše: Prej BMW F 700GS .Nikdy jsem neviděl že by čínská motorka měla nejlepší zátah a to proti čínám nic nemám,taky jsme měli jednu podobnou doma.Kentoya to byla,ale 125ccm.

Tak znovu F je řadový dvouválec a žádná s rotaxem 800 se nevyrábí v číně. V číně se vyrábí motor označen G650 a je to jednoválec loncin. Celé moto G650 se označuje X.... Chci se zeptat feták co si plete označení může mět v této republice řidičák?

Naposledy editováno 09.01.2016 16:29:22

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

9.1.2016 v 16:32 | Nahoru | #73

Krovak píše: Jo, stíhat říkáš? Tak to leda když jednou tak na čtvrt plynu furt na šestku a kochaj se krajinou. Já neustále žasnu, jak každej s 35kW hravě dává 120kW supersporty na rovinách a v zatáčkách na ně ještě čeká, bo taková uškrcená ER6 je prostě nedostižná


A já zas žasnu, jak někteří jezdci mají potřebu to na každý rovině vosolit na dvě kila, protože oni tam ten litr mají a můžou si to dovolit Takovým nezbývá, než popřát hodně štěstí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

9.1.2016 v 17:04 | Nahoru | #74
Buracek> Copak? Sere Tě, že Ti to ty dvě kila nejede za pár vteřin nebo snad vůbec?

(reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

9.1.2016 v 17:16 | Nahoru | #75

petrumr píše: Tak znovu F je řadový dvouválec a žádná s rotaxem 800 se nevyrábí v číně. V číně se vyrábí motor označen G650 a je to jednoválec loncin. Celé moto G650 se označuje X.... Chci se zeptat feták co si plete označení může mět v této republice řidičák?



Toile by me fakt zajimalo jak je, protoze tenhlemotor mam a nedavno me tu dusovali, ze se to dela v Cine. Jakoze mi t je skoro jedno, ale spis pro zajimavost.... Mam dost vci z ciny a jsem dost spokojen, takze mi to je fuk (iphone, TV, macbook atd)

Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

9.1.2016 v 17:33 | Nahoru | #76
Tohle říkají co jsou chudí v duši anebo jsou rozlíceni, že bmw odsunula výrobu z itálie z důvodu nedostačující kvality. To je stejný jak VARI dala sbohem hondě a nechává si motory vyrábět v číně ve fa Zongshen taky za učelem zvýšení kvality. V číně se dvouválec 800 nevyrábí.

Naposledy editováno 09.01.2016 17:34:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

9.1.2016 v 17:46 | Nahoru | #77
MARTlN> Z principu to je blbost, ale v praxi moc ne. Třeba jeden týpek, co si chtěl koupit Ducati, se smál mojemu hornetkovi, že když to točí 13000ot. tak to bude za chvíli vylítaná vrána. Jenže háček tkví v tom, že je to narozdíl od Ducati čtyřvál, který si to může dovolit díky vyrušení sil v motoru, a ještě navíc japonec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

9.1.2016 v 18:11 | Nahoru | #78

Mufiozo píše: MARTlN> Z principu to je blbost, ale v praxi moc ne. Třeba jeden týpek, co si chtěl koupit Ducati, se smál mojemu hornetkovi, že když to točí 13000ot. tak to bude za chvíli vylítaná vrána. Jenže háček tkví v tom, že je to narozdíl od Ducati čtyřvál, který si to může dovolit díky vyrušení sil v motoru, a ještě navíc japonec



háček tkví v tom tak že ti víc vydrží protože čtyřvál,hmmm tady to je fakt v hajzlu,radši prostě drž hubu a vož se,když nevíš proč se to hejbe

Naposledy editováno 09.01.2016 18:12:49

(reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

9.1.2016 v 18:20 | Nahoru | #79
Johny89> Děkuju ti náčelníku že ses mě zastal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

9.1.2016 v 18:22 | Nahoru | #80
Johny89> Ani pramálo, mě život docela baví.

(reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

9.1.2016 v 18:49 | Nahoru | #81
Buracek> Mě právě taky.. A z nemalé části i díky motorce, čímž jsem chtěl naznačit, že každý jezdí tak jak to má rád a proto by se mrdalove neměli vyjadřovat k tomu, co bylo psáno, ale je to fórum, tak vlastně můžou, jenom musí počítat s následky.

(reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

9.1.2016 v 18:59 | Nahoru | #82
seikos>
jj....určitě otevřená mi na tacháči ukázala 222 což na computeru z kola bylo 210

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

9.1.2016 v 19:24 | Nahoru | #83

seikos píše: Tak vzhledem k tomu že výkon (ve Wattech) se počítá ze součinu úhlové rychlosti a kroutícího momentu (v Nm), tak logicky musí být kroutící moment nižší. Na motorové brzdě neměříš výkon, ale kroutící moment. Ve vztahu k otáčkám si pak přepočteš výkon.

Takže oproti tomu výkřiku BMWfila jménem petrumr že budeš mít i po snížení na 35kW u F700 nějakých 60Nm, realita je že bys tam měl něco málo pod 50Nm



Tohle přeci nemusí být pravda.

Pokud mám 100 Nm v 6000 ot. a max. výkon je v 9000 tak třeba omezovačem na 6000 otáček upravím výkon ale krouťák ne.

(reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

9.1.2016 v 19:27 | Nahoru | #84
VlaHa>

(reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

9.1.2016 v 20:01 | Nahoru | #85

Buracek píše: A já zas žasnu, jak někteří jezdci mají potřebu to na každý rovině vosolit na dvě kila, protože oni tam ten litr mají a můžou si to dovolit Takovým nezbývá, než popřát hodně štěstí.


Tady vůbec nejde o dvě kila, toho SS se nemůžeš udržet ani když se pojede do 150, pokud to teda nebude totální rovina. Ta akcelerace a možnosti náklonu jsou prostě úplně někde jinde. Sám vím, jak jsem trpěl na 72kW! šestce ve skupině s litrovými SS a FJR1300. Oni jen tak točili poslední 2-3 kvalty a já letěl furt nadoraz všechny rychlosti. Dokonce i na 104kW mašině je dobře poznat náskok SS naprosto ve všem a pokud tě nenechá, nebo to není lojza, tak nemáš šanci. A ty mi tu řekneš, jak stíháš s 34kW...Leda tak, jak jsem napsal výše.

(reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

9.1.2016 v 20:31 | Nahoru | #86
MichalR66> Když máš omezený otáčky motoru, pak se zpravidla nedostaneš do otáček, ve kterých má motor nejvyšší točivej moment.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

9.1.2016 v 21:24 | Nahoru | #87
petrumr> Zeptat se můžeš,ale neřeknuti to.Když máš IQ bublajícího bahna a neumíš se naučit vyhlášku tak si jezdi bez papírů než nato příjdeš.Jinak stěma Vari sekačkama pěkně kecáš a šíříš bludy.Motory Honda používá pořád a ty čínský tam dává jen proto,že pak ta sekačka je levnější než s motorem Honda.Já myslím že si nejspíš taky pěkně šleháš,když tady tvrdíš,že někdo vymění čínskej motor za japonskej za účelem zvýšení kvality.

Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

9.1.2016 v 21:47 | Nahoru | #88
jezdil jsem gs500e po rovině dle tacha 180 a zátah na to jakej to byl motůrek slušnej horší se bylo poskládat se 190cm na toho prcka teď budu od jara jezdit xtz660 tenere tak se těším na ten zátah jednoválu

Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

10.1.2016 v 07:10 | Nahoru | #89
Omlouvám se ale pro mladýho každá šestka bude mít zátah jako kráva a vsadím se že to také někde zahodí mám stařičkou hondu xl600 pohrál sem si s převody na zrychlení je to hodně dobré, zatím jsem neměl možnost s někým poměřit ale maximálku jsme dle gps změřili 173km/h na drapákách
Ale to už ječela o život, na silničních pneu by mohla o něco víc ale stačí. Po loukách polích litám přes 120 běžně

(reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

10.1.2016 v 13:47 | Nahoru | #90

petrumr píše: BMW F700GS, nic jiného nenajdeš, vše ostatní jsou atrapy na motorky. Při sníženým výkonu na 35kw tam budeš mět 60Nm.

Pro některé lidi se stalo BMW diagno'zou. Např. autor tohoto přízpěvku píše z Kroměříže
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
GS 500 vybratie motora z ramu Suzuki GS 500F Geofrey 0 8.3.2024 v 12:42 Geofrey
Suzuki GS500(F)E poradna zapojení h... Suzuki GS 500F Fxman 1 19.11.2023 v 10:06 kaplos
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
Výfuk pro Suzuki GS500F 2005 [1, 2] Suzuki GS 500E, Suzuki GS 500F Dekron 59 16.7.2023 v 16:10 Tank7
Suzuki gs 500f - ladění karburátorů... Suzuki GS 500F Dekron 2 21.5.2023 v 18:05 Dekron


TOPlist