globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém s radením 1-tky
3.1.2016 v 15:08
Zdravím, chcem sa opýtať na riešenie problému s radením jednotky. Nemôžem ju zaradiť, riadiaca páka mi vyskakuje na nakopávanie. Bude problém s vidličkami ?? Za radu vopred ďakujem

Problém s radením 1-tky

3.1.2016 v 15:32 | Nahoru | #1
Jestli se řadička vyvrací do polohy na řazení, tak máš asi špatnou pružinu na řadičce, nebo špatně vymezenou vůli přímo na řadící páce! Pokud máš u vačky spojkového automatu vymezovací podložku, tak ji zkus dát pryč! Pokud to nepomůže, tak budeš muset sundat dekl od spojky a zjistit, kde je krpa!

1 reakcí na tento příspěvek Problém s radením 1-tky

3.1.2016 v 16:54 | Nahoru | #2
Dík za radu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s radením 1-tky

3.1.2016 v 17:35 | Nahoru | #3
Macq: Není to nic s pružinou ani podložkou. Budou omleté kameny na hřídeli řadičky a na "kalhotkách" v motoru, to způsobuje, že po sobě sklouznou a vtáhnou řadicí hřídel dovnitř motoru a překlopí do startovací polohy.

Sundej levý dekl a prohlídni ty výstupky na řadicím hřídeli - většinou je stačí zbrousit aby zmizely zešikmené plošky a zase to funguje. Pokud jsou chycené i řadicí "kalhotky", je to horší - ty se opravují blbě a je jednodušší je vyměnit. Pasují tam i z novějších motorů, jen se liší délka toho čepu skrz motor, ale dají se přelisovat na původní čep.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s radením 1-tky

4.1.2016 v 10:53 | Nahoru | #4

1100Virago píše: Macq: Není to nic s pružinou ani podložkou. Budou omleté kameny na hřídeli řadičky a na "kalhotkách" v motoru, to způsobuje, že po sobě sklouznou a vtáhnou řadicí hřídel dovnitř motoru a překlopí do startovací polohy.

Sundej levý dekl a prohlídni ty výstupky na řadicím hřídeli - většinou je stačí zbrousit aby zmizely zešikmené plošky a zase to funguje. Pokud jsou chycené i řadicí "kalhotky", je to horší - ty se opravují blbě a je jednodušší je vyměnit. Pasují tam i z novějších motorů, jen se liší délka toho čepu skrz motor, ale dají se přelisovat na původní čep.


Jo tohle mě nenapadlo, a mohlo by to být ono! Sice jsem se s touhle závadou ještě nesetkal, ale je to logické!

(reakce na) Problém s radením 1-tky

4.1.2016 v 11:06 | Nahoru | #5
udinar: Já to právě kdysi brousil, ale brzy to začalo znovu, protože byly ošmajdané i kalhotky. A ty jsem na panelku tehdy nesehnal, tak jsem koupil na 634 a přelisoval čepy, normálně za studena pomocí svěráku. Jediné co se muselo ohlídat bylo správné natočení otvoru pro kolík vačky automatu, ale to vyřešily značky nakreslené lihovým fixem - nepotřebuje to zrovna setinovou přesnost
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3869, 3870] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116083 Včera v 21:55 Jirka4137
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist