1 reakcí na tento příspěvek Valvoline vs mogul
Moje praxe, kterou jsem nemohl ovlivnit: Origo válec, česká výroba píst - firma neznámá - vůle 3,5 stovky. Bohužel jsem zajížděl dle not z Bible. Hřálo se to jako prase, nešlo to do otáček, osmkrát jsem se proletěl smykem. O ničem.
Ale... teplotní roztažnost velmi dobře kompenzoval Motortex. Sice se píst ve válci zastavil, ale nepřidřel. Super. Po úpravě nastavení karburátoru se MZta stala MZtou. Přestalo to hulit a jelo to. Tahle vůle, pokud bych válec nezmastil vylítlou segerovkou pístního čepu, by byla zcela v pohodě a Motorex ji s přehledem umazal. Píst se leštil, byly na něm zrcátka, ale na válci vůbec nic. Komprese OK, táhlo to a šlo do otáček.
Po destrukci válce, jsem z německa koupil 10,5 kW verzi s origo pístem. Vůli neznám, ale je vážný předpoklad, že je vybroušen na 3 stovky. Karbec sice správně nastaven, ale bylo to od začátku nějaký nemastný neslaný. Rozhodně tam 1,5 kW navíc nebylo znát, spíš chybělo. Do kopce ani prd. Laborování, nastavování - houby platný. Smykem jsem se proletěl jen dvakrát.
Vyřešil to nákup větší trysky. Relativně vyhovuje 125. 130 mi bohužel neposlali, poslali mi 135 a ta je už moc velká. Budu tedy na jaře ještě ladit...
Nyní mám nalítáno 1110 km od montáže. Minulý výbrus začal makat někde kolem 3 500 km. Na nějaký větší reference je tedy brzy. Snad jen to, že po ohřátí to v pohodě točí 7 000 otáček se směsí 1:50. Jistá možnost by byla vršek pístu kuželově o jednu stovku stáhnout někam pod kroužky. Pak by zajetí bylo asi rychlejší bez nebezpečí zadření.
3 stovky tedy v pohodě, ale mazat...
YOKO sadu v MZtě mám a asi 5 600 km nalítáno a v pohodě. O repasu jsem přemýšlel, ale neprovedl. Koupil jsem to nový a hotovo. Jen to vycentruj do 5-ti stovek, lépe do třech.
Hlavně to nenastavuj na zajíždění. Bude to bohatý jako prase, nebude držet volnoběh, bude to hulit, hřát jako vysoká pec a nepůjde za plynem.. Budeš akorát nasranej. Nastav to na normální ježdění a dej víc oleje.
Já jsem při otevření Mita, též dal lehčí převod na sekundár a je to v pohodě - 6-tka dokáže plynule zrychlovat i od 60km/hod (4000 ot./min.), a maximálka je při 12 000 ot.min.
Naposledy editováno 22.05.2019 09:05:43
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3869, 3870] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 116071 | Dnes v 00:55 Bimbam |
MZ 150 ETZ oprava vidlic MZ ETZ 150 | Tomáš_63 | 13 | 16.4.2024 v 12:56 Kládík1 |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka | pornopoet | 3 | 9.3.2024 v 08:28 cmiral |
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka | Lithwick | 12 | 25.2.2024 v 12:11 udinar |