globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Valvoline vs mogul
Nechci zase začínat nekonečnou debatu olejů jen mě zajímá co je lepší jestli valvoline competition 2t (SAE 50) nebo mogul ts (SAE 40) mám mz 150 a mnozí napíšou že je to totálně jedno ale já to stavím na tom co jsem tak obecně četl tedy že hustý vymezí vůle ale má třeba problém se dostat na místa kdy by měl mazat nevím co je na tom pravdy a nejde mi o to že to je minerál a to zase polo syn. jde mi o tu hustotu jestli je to k něčemu dobré když je hustější nebo už je to pro mz moc.

1 reakcí na tento příspěvek Valvoline vs mogul

13.12.2018 v 20:32 | Nahoru | #1
Co se týče vůle, pokud to bylo origo, tak to brousili na 3 stovky. Druhovýroba se doporučuje brousit na 5 stovek.
Moje praxe, kterou jsem nemohl ovlivnit: Origo válec, česká výroba píst - firma neznámá - vůle 3,5 stovky. Bohužel jsem zajížděl dle not z Bible. Hřálo se to jako prase, nešlo to do otáček, osmkrát jsem se proletěl smykem. O ničem.
Ale... teplotní roztažnost velmi dobře kompenzoval Motortex. Sice se píst ve válci zastavil, ale nepřidřel. Super. Po úpravě nastavení karburátoru se MZta stala MZtou. Přestalo to hulit a jelo to. Tahle vůle, pokud bych válec nezmastil vylítlou segerovkou pístního čepu, by byla zcela v pohodě a Motorex ji s přehledem umazal. Píst se leštil, byly na něm zrcátka, ale na válci vůbec nic. Komprese OK, táhlo to a šlo do otáček.
Po destrukci válce, jsem z německa koupil 10,5 kW verzi s origo pístem. Vůli neznám, ale je vážný předpoklad, že je vybroušen na 3 stovky. Karbec sice správně nastaven, ale bylo to od začátku nějaký nemastný neslaný. Rozhodně tam 1,5 kW navíc nebylo znát, spíš chybělo. Do kopce ani prd. Laborování, nastavování - houby platný. Smykem jsem se proletěl jen dvakrát.
Vyřešil to nákup větší trysky. Relativně vyhovuje 125. 130 mi bohužel neposlali, poslali mi 135 a ta je už moc velká. Budu tedy na jaře ještě ladit...
Nyní mám nalítáno 1110 km od montáže. Minulý výbrus začal makat někde kolem 3 500 km. Na nějaký větší reference je tedy brzy. Snad jen to, že po ohřátí to v pohodě točí 7 000 otáček se směsí 1:50. Jistá možnost by byla vršek pístu kuželově o jednu stovku stáhnout někam pod kroužky. Pak by zajetí bylo asi rychlejší bez nebezpečí zadření.
3 stovky tedy v pohodě, ale mazat...
YOKO sadu v MZtě mám a asi 5 600 km nalítáno a v pohodě. O repasu jsem přemýšlel, ale neprovedl. Koupil jsem to nový a hotovo. Jen to vycentruj do 5-ti stovek, lépe do třech.
Hlavně to nenastavuj na zajíždění. Bude to bohatý jako prase, nebude držet volnoběh, bude to hulit, hřát jako vysoká pec a nepůjde za plynem.. Budeš akorát nasranej. Nastav to na normální ježdění a dej víc oleje.

(reakce na) Valvoline vs mogul

22.5.2019 v 09:04 | Nahoru | #2
AresMlok> Někde na netu je graf průběhu výkonu a ta 10,5 kW verze je lepší až někde nad 5000 ot., pod tím je lepší ta slabší. Takže pokud jí netočíš, tak se ti může zdát i slabší a je to pravda. Možná by to chtělo v případě té výkonnější verze změnit sekundární převod do pomala.
Já jsem při otevření Mita, též dal lehčí převod na sekundár a je to v pohodě - 6-tka dokáže plynule zrychlovat i od 60km/hod (4000 ot./min.), a maximálka je při 12 000 ot.min.

Naposledy editováno 22.05.2019 09:05:43
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3869, 3870] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116071 Dnes v 00:55 Bimbam
MZ 150 ETZ oprava vidlic MZ ETZ 150 Tomáš_63 13 16.4.2024 v 12:56 Kládík1
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar


TOPlist