globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Valvoline vs mogul
Nechci zase začínat nekonečnou debatu olejů jen mě zajímá co je lepší jestli valvoline competition 2t (SAE 50) nebo mogul ts (SAE 40) mám mz 150 a mnozí napíšou že je to totálně jedno ale já to stavím na tom co jsem tak obecně četl tedy že hustý vymezí vůle ale má třeba problém se dostat na místa kdy by měl mazat nevím co je na tom pravdy a nejde mi o to že to je minerál a to zase polo syn. jde mi o tu hustotu jestli je to k něčemu dobré když je hustější nebo už je to pro mz moc.

2 reakcí na tento příspěvek Valvoline vs mogul

28.11.2018 v 19:59 | Nahoru | #1
Zeptám se trochu jinak. Dostalo se mi do rukou oddělený mazání na Mztu 150. Chci se časem pustit do Go, při tom je tam chci namontovat. Jenže teď babo raď, jakej do to dát olej? Jde mi spíš o viskozitu, předpokládám, že minerální olej nebude pro čerpadlo Mikuni to pravý, ale jakej jinej? Jezdím málo, čili cena je pro mě druhořadá, ale někde jsem četl, že když někdo zkoušel u 639 jawy syntetickej olej, nešlo motorku zajet. Poradíte někdo?

(reakce na) Valvoline vs mogul

30.11.2018 v 09:22 | Nahoru | #2
Koprkam> dělají se i minerální oleje pro oddělené mazání, např. Motul 100. Nebo jestli chceš lepší, tak polosyntetiku Motul 510, Mogul TSF apod.

(reakce na) Valvoline vs mogul

2.12.2018 v 11:40 | Nahoru | #3
Koprkam>
Toš on by JAWU nakonec i na tu syntetiku zajel, ale trvalo by to kolem 8 - 10 000 km. Já jezdím na Motorex Formula 2T - polosyntetika a zajíždění trvá kolem 6 000 km. Na jaře začít a na podzim hotovo. Při těsnějším výbrusu počkat, než se ohřeje válec, pak je tomu možno nakládat. Jinak se to "kousne" - píst se do válce nevejde a na chvíli se zastaví. Jakmile předá teplo jede se dál. Na to stačí vymáčknout spojku, aby zadní kolo neletělo smykem, pustit plyn, pak spojku, motor blafne a hurá.
Rozhoduje prvních cca 100 - 200 km, pak už jen leštíš.
Jinak ten Motorex je určen i pro oddělené mazání. Při zajíždění polosyntetikou Motul či Mogul počítej s obdobným nájezdem než to bude zajetý. Při origo válci a pístu první dvě nádrže 1:40, pak 1:50. Při novým válci a pístu druhoška první dvě nádrže 1:33, další dvě 1:40, pak 1:50.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3869, 3870] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116071 Dnes v 00:55 Bimbam
MZ 150 ETZ oprava vidlic MZ ETZ 150 Tomáš_63 13 16.4.2024 v 12:56 Kládík1
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar


TOPlist