1 reakcí na tento příspěvek Valvoline vs mogul
MZty v originále se brousily na vůli mezi válcem a pístem na 3 stovky. Druhovýroba se brousí na 5 stovek - vyšší tepelná roztažnost pístu než origo. Já mám čtvrtý výbrus s českým pístem na 3,5 stovky. Najeto 1620 km ze 60ti % na plnej kotel (prostě motor nijak nešetřím) a nic se tomu neděje.
Jak to maj JAWY, ČZty, Babetty, Simsoni nevím, ale tady to bude podobný. Všechno to jsou nízkootáčkový motory. Zde jde o to, jestli je v pořádku komprese, pokud ano, stačí předepsaný množství oleje a je to. Je fakt, že poměry, který občas čtu pro zajíždění JAW mě děsí, protože 1:20 snad ani nemůže kloudně hořet. Nejsem JAWAř.
Vůle v ložiskách jsou stejný.
Když na to přijde, tak v nouzi naše motory umaže i M6A..., ale co tam teď leju, víš.
JInak ještě jsem nezmínil, že s lepším olejem má motor i lepší zvuk. Ožije
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3869, 3870] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 116071 | Dnes v 00:55 Bimbam |
MZ 150 ETZ oprava vidlic MZ ETZ 150 | Tomáš_63 | 13 | 16.4.2024 v 12:56 Kládík1 |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka | pornopoet | 3 | 9.3.2024 v 08:28 cmiral |
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka | Lithwick | 12 | 25.2.2024 v 12:11 udinar |