globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Valvoline vs mogul
Nechci zase začínat nekonečnou debatu olejů jen mě zajímá co je lepší jestli valvoline competition 2t (SAE 50) nebo mogul ts (SAE 40) mám mz 150 a mnozí napíšou že je to totálně jedno ale já to stavím na tom co jsem tak obecně četl tedy že hustý vymezí vůle ale má třeba problém se dostat na místa kdy by měl mazat nevím co je na tom pravdy a nejde mi o to že to je minerál a to zase polo syn. jde mi o tu hustotu jestli je to k něčemu dobré když je hustější nebo už je to pro mz moc.

1 reakcí na tento příspěvek Valvoline vs mogul

8.1.2016 v 19:49 | Nahoru | #1
Hele nevím,
MZty v originále se brousily na vůli mezi válcem a pístem na 3 stovky. Druhovýroba se brousí na 5 stovek - vyšší tepelná roztažnost pístu než origo. Já mám čtvrtý výbrus s českým pístem na 3,5 stovky. Najeto 1620 km ze 60ti % na plnej kotel (prostě motor nijak nešetřím) a nic se tomu neděje.
Jak to maj JAWY, ČZty, Babetty, Simsoni nevím, ale tady to bude podobný. Všechno to jsou nízkootáčkový motory. Zde jde o to, jestli je v pořádku komprese, pokud ano, stačí předepsaný množství oleje a je to. Je fakt, že poměry, který občas čtu pro zajíždění JAW mě děsí, protože 1:20 snad ani nemůže kloudně hořet. Nejsem JAWAř.
Vůle v ložiskách jsou stejný.
Když na to přijde, tak v nouzi naše motory umaže i M6A..., ale co tam teď leju, víš.
JInak ještě jsem nezmínil, že s lepším olejem má motor i lepší zvuk. Ožije

(reakce na) Valvoline vs mogul

8.1.2016 v 23:10 | Nahoru | #2
AresMlok> to nevím jestli zrovna ožije jediné čemu věřím že po dekarbonizaci m2t a následný přechod na lepší olej pak by se měl motor zklidnit no co se zvuku týče tak jako jawy na m2t měly takový dunivější hlubší bublavější :D jako to m2t bych tam dal jako to umaže jak nic jako samozřejmě jistota je jistota ale na m2t by mi vadil ten karbon a ono ani nekarbonuje vlastně ten olej je nermálka ono je důležité jak jsi řekl mít kompresi a směs v pořádku no a další co tak je potřeba dodržovat zahřátí motoru a pak kotel moderní oleje třeba právě tohle nevyžadují jen říkám že když je motor ok tak to m2t je dostačující no jezdil jsem na něj chvíli no a výfuk byl suchej ale to mohlo  být dáno chudou směsí nicméně i po seřízení karbece pořád suchu teď používám motul 100 mineral a taky sucho. No takže nejlepší by bylo to ts ale má vyšší bod  vzplanutí a olejový film by měl být snad lepší u valvoline respektive má mnohem vyšší viskozitu při 100 stupních.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3869, 3870] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116071 Dnes v 00:55 Bimbam
MZ 150 ETZ oprava vidlic MZ ETZ 150 Tomáš_63 13 16.4.2024 v 12:56 Kládík1
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar


TOPlist