globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: A2 a kandidáti na první motorku
 
15.12.2015 v 19:53
Tak je to tu zas po 151. :). A stejně se zeptám. Na jaře chci pořídit svoji první motorku a mám dilema. Měřím 187 cm, mám dlouhý nohy, rozpočet na motorku samotnou mám mezi 60 - 70k. Budu jezdit sám, často do města a po okrskách, na dálnici jen výjimečně, často s báglem nebo/a kufrem vzadu, ale semtam povezu druhýho člověka. Ten nemusí mít vyloženě pohodlí, ale aby taky chvilku vydržel bez bolavýho zadku. Mám tři kandidáty: SV650, ER-6N a Fazera. Největší obavu mám z bolavých kolen a zad a častýho vysírání se součástek. Spotřebu nějak extra neřeším, ale rád bych se dostal pod 6 litrů při klidné jízdě jen s občasným přitažením plynu. Dívám se převážně po naked nebo polokapotě, ale nebráním se vesměs ničemu. Vybral jsem dobře? Kterou byste mi doporučili vy a proč? U ER-6 jsem se dočetl, že člověkovi o 10 cm menšímu je akorát, nebude mi teda malá? Po jaké výšce sedla bych se měl koukat, když se budu rozhodovat dál nebo pro jiný motorky? Prosím, rejpavý a nasraný komentáře si nechte, stejně na ně nebudu reagovat :). Díky za odpovědi :D

Naposledy editováno 16.12.2015 19:24:57

1 reakcí na tento příspěvek A2 a kandidáti na první motorku

27.12.2015 v 01:30 | Nahoru | #1
No, v tom případě zapomeň na KTM, původně jsem to chtěl, je na to spousta věcí, má to každej, ALE.. Je to vodník.. Já měl to štěstí, že jsem jí nikdy nepoložil na asfalt, jednou mi sladla v trávě přes zabořenej stojánek a jednou jsem nestihl při krizovym brzdění hodit nohu na zem, ale furt jsem jí držel Většina kluků chce s motordama lítat všelijak, jen ne v klidu.. Oroto se tam nejčastěji dávaj jednobuchy a obvykle 600-650 ccm. Vidník je víc starostí, zároveň ale v létě po městě... Měl jsem vzducháč a nikdy problém a to jsem jel ve 38st. C na Nechranice (260km).. Nevim, co v tom vzducháči má být za problém.. Vodníka položíš na zem a skoro 100% odejde chladič, prostě se trefíš.. Minimálně ho budeš utěsňovat. Nevim, jak KTM, ale moje ex FMX měla skvělej přístup ke vzduchovému filtru, pokud budeš lítat mimo silnice, různý lomy, polňačky, lesní cesty atd., párkrát za sezonu chce vyčistit/vyměnit. Teď mám Versys 650 a musim odstrojit půlku motorky včetně nádrže.. :-/ Děs.. Chceš jezdit, ne servisovat = vol japonce... Máš už celkem jedno jestli lehčí a menší DRZ nebo "dospělejší" FMX 650.. Těch Hond zas tolik neni, ale jen proto, že fo toho dávali oproti KTM "slabý" motor - 27kw vs. 35kw. Každý radéji volí silnější. A navíc zákaz dovozu do EU z důvodu nesplňování nějakých norem od r. 2008, proto se dělaly jen 3 roky.. Navíc po úpravách máš 35 kw a to není málo!!! Pro piloty, co maj R1, CBR600RR apod. to je silnéjší babeta, ale po městě tě jen tak někdo nenatře, to mi věř! Výkon neni vše.. Jedniválec má ohromný krouťák. Ta komprese od volnoběžných otáček je fakt neuvěřitelná. Nechci čtyřvál ani slyšet!! Teď má 650 dvouválec a to je ještě o krůček lepší.. No musíš vzážit, co fakt jakože chceš.. Motard není na x let, ale na to, že si zablbneš, užiješ si, zažiješ hrooomadu srandy, najdeš si spoustu kámošů, budeš i středem pozornosti, protože motardů zas tolik neni a nejsou okouksný a ty zvuky nejsou oposlouchaný.. Ale na cestování nad 300 km za den zapimeň Týpek sice jej na FMX ze západu Německa az do Anglie, ale já bych to nedal
Klidně se kdykoliv na cokoliv zeptej. Zeptej se i ostatních, jaké mají pocity z naháčů, jestli to je sranda nebo spíš lítání na hraně bezpečné jízdy, jestli se to dá udržet, abys nejel bezohkedně a jako bezmozek.. To se mi právě hrozně líbilo na motardu.. Kámoś má Horneta a když jsme jeli spolu, lítali jsme jak hovada, městama, pak mimo město úplně extrémní serpentýny, kde jsem mu díky obratnosti nakládal, že ani 40 koní navíc mu nepomohlo a pak jsme se sebrali a jeli na Mácháč.. A když jsem jel sám, tak pohodička, klídek, nějaký ty skoky, blbnutí, kus cesty mimo asfalt, kus cesty plnej knedlik, klidně 160-170 v obci a přijedu domu a natrhaný gumy jak od supersportu z okruhu.. Tak teď mi řekni, proč si koupím naháče? Aby na mě foukalo úplně sejně, měl bych malinko horší posez, sice víc koní, ale na motoru, kterej pod 6.000 otáček spí a byl fixovaný se stejnýma gumama jen na silnici? K čemu je naháč? Vždyť se i blbě ovládá..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A2 a kandidáti na první motorku

29.12.2015 v 01:54 | Nahoru | #2
posejpik> Četl jsem, že ani v zácpě v létě vzducháč nemá moc problém, a proraženej chladič rozhodně nechci :D. Budu lítat všude možně, lesy, pole... Zatím mi nejlíp vychází ta FMX . že bude mít "jen" 27 kW je mi jedno, aspoň na tom budu moct jezdit s A2 (snad :D ). Do města budu jezdit taky hodně, na delší cestu po dálnici prostě vemu auto. Počítám s tím, že za pár let obměním. Nebo pořídím další a supermotarda si nechám na blbnutí a případně airsoft . Díky tobě jsem se nakonec vcelku rozhodl, teď se vykašlu na silniční silnou mašimu a půjdu po vzduchem chlazeným supermotardu, silničku až časem :D.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist