No, v tom případě zapomeň na KTM, původně jsem to chtěl, je na to spousta věcí, má to každej, ALE.. Je to vodník.. Já měl to štěstí, že jsem jí nikdy nepoložil na asfalt, jednou mi sladla v trávě přes zabořenej stojánek a jednou jsem nestihl při krizovym brzdění hodit nohu na zem, ale furt jsem jí držel
Většina kluků chce s motordama lítat všelijak, jen ne v klidu.. Oroto se tam nejčastěji dávaj jednobuchy a obvykle 600-650 ccm. Vidník je víc starostí, zároveň ale v létě po městě... Měl jsem vzducháč a nikdy problém a to jsem jel ve 38st. C na Nechranice (260km).. Nevim, co v tom vzducháči má být za problém..
Vodníka položíš na zem a skoro 100% odejde chladič, prostě se trefíš.. Minimálně ho budeš utěsňovat. Nevim, jak KTM, ale moje ex FMX měla skvělej přístup ke vzduchovému filtru, pokud budeš lítat mimo silnice, různý lomy, polňačky, lesní cesty atd., párkrát za sezonu chce vyčistit/vyměnit. Teď mám Versys 650 a musim odstrojit půlku motorky včetně nádrže.. :-/ Děs.. Chceš jezdit, ne servisovat = vol japonce... Máš už celkem jedno jestli lehčí a menší DRZ nebo "dospělejší" FMX 650.. Těch Hond zas tolik neni, ale jen proto, že fo toho dávali oproti KTM "slabý" motor - 27kw vs. 35kw. Každý radéji volí silnější. A navíc zákaz dovozu do EU z důvodu nesplňování nějakých norem od r. 2008, proto se dělaly jen 3 roky.. Navíc po úpravách máš 35 kw a to není málo!!! Pro piloty, co maj R1, CBR600RR apod. to je silnéjší babeta, ale po městě tě jen tak někdo nenatře, to mi věř! Výkon neni vše.. Jedniválec má ohromný krouťák. Ta komprese od volnoběžných otáček je fakt neuvěřitelná. Nechci čtyřvál ani slyšet!! Teď má 650 dvouválec a to je ještě o krůček lepší..
No musíš vzážit, co fakt jakože chceš.. Motard není na x let, ale na to, že si zablbneš, užiješ si, zažiješ hrooomadu srandy, najdeš si spoustu kámošů, budeš i středem pozornosti, protože motardů zas tolik neni a nejsou okouksný a ty zvuky nejsou oposlouchaný.. Ale na cestování nad 300 km za den zapimeň
Týpek sice jej na FMX ze západu Německa az do Anglie, ale já bych to nedal
Klidně se kdykoliv na cokoliv zeptej. Zeptej se i ostatních, jaké mají pocity z naháčů, jestli to je sranda nebo spíš lítání na hraně bezpečné jízdy, jestli se to dá udržet, abys nejel bezohkedně a jako bezmozek.. To se mi právě hrozně líbilo na motardu.. Kámoś má Horneta a když jsme jeli spolu, lítali jsme jak hovada, městama, pak mimo město úplně extrémní serpentýny, kde jsem mu díky obratnosti nakládal, že ani 40 koní navíc mu nepomohlo a pak jsme se sebrali a jeli na Mácháč.. A když jsem jel sám, tak pohodička, klídek, nějaký ty skoky, blbnutí, kus cesty mimo asfalt, kus cesty plnej knedlik, klidně 160-170 v obci a přijedu domu a natrhaný gumy jak od supersportu z okruhu.. Tak teď mi řekni, proč si koupím naháče? Aby na mě foukalo úplně sejně, měl bych malinko horší posez, sice víc koní, ale na motoru, kterej pod 6.000 otáček spí a byl fixovaný se stejnýma gumama jen na silnici? K čemu je naháč? Vždyť se i blbě ovládá..