globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: honda VTR 1000 F menší rozeta..?
Ahoj. Jen si chci vysondovat jestli s tím má někdo zkušenost Chtěl bych na svou Hondu VTR 1000 F po skončení životnosti řetězové sady při výměně za novou použít větší sekundární kolečko a menší rozetu a samozřejmě nový řetěz . Mělo by to být více do "rychlosti" respektive při vyšší rychlosti méně otáček na motoru tudíž i menší "spotřeba" sice o něco méně síly, ale na VTR by to tak znát být nemělo Díky za názory anebo rovnou zkušenosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?

18.12.2015 v 09:54 | Nahoru | #1
..Roko..> ...promiň ale to co píšeš je prostě tak trochu "blábol" ... co to je " pocitově přetáčet se" ? ... "nárůst zátahu do rychlosti "
A nejlepší je (a to je tu vždycky), že autor vlákna, kterej sdílí podobnou nejasnou představu se podobně nejasný odpovědi chytá ...jako že je to ten pravý, odborný názor ...
Tohle není o zátahu do síly a do rychlosti ... na závoďákách se běžně měnej poměry o tři (i více) zuby dle okruhu ...a nikdo tam "pocitově" zátah do síly a zátah do rychlosti neřeší. Řeší se jen maximálka vs. cílovka a pak dlouhý zatáčky vs. vracečky a vlásenky.
U dvouválu se ale v běžným provozu řeší hlavně ucukanost na spodku.
Jak jsem psal ... já to mám teoreticky o 4 zuby dopomala... a mě se tím vlastně využitelnost motoru rozšířila... jsem schopnej jet do trojky na 2trpm a klidně za to vzít - motor se rázovitě, ale bez odmlouvání roztoč a letí až k 10t rpm (což je solidní rozmezí). Tím, že dáš delší převod si tohle vlastně ukrojíš ... schopnost toho motoru jet v širším rozsahu... a to cos odřazoval po městě v 5-6trpm...budeš muset odřazovat vejš, abys nespadl do nějakejch vibračních toček. Ve finále budeš muset ten motor držet spíš ve vyšších otáčkách, aby měl dost síly na to, poskytnout dostatečnej krouťák pro vyšší převod a ten ve spodku otáček nebudeš mít... tedy raději podřadíš a pojedeš na vyšší otáčky. Takže ve finále se může stát a pravděpodobně se stane (pokud bys to přehnal), že to budeš honit obecně ve vyšších točkách, s větším zátahem a za víc paliva... (ale stejně se bavíme o deckách)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) honda VTR 1000 F menší rozeta..?

18.12.2015 v 10:48 | Nahoru | #2
t_freedom> Tak si zkus vrátit origo převody a bezprostředně si to porovnej. Nejvíc, když jsem rozdíl napřevodování motorky cítil bylo přímý srovnání jízdy na MT09 (má ji kamarád) a 954ce a později MT09 a Firestorm. Vím, trochu jabka z hruškama, ale když vemu tu MT09 a její opravdu krátké kvalty (s tím, že ten motor nahoře, tolik ,jako twin neumírá), tak i napříč kvaltama, byla 954ka pocitově vydechlejší, ale MT09ka mímu VTR (a to jsem za tou MT09kou jezdil i na okruhu), dá na akceleraci v určitým rozmezí rychlosti fakt malej fous. Neukrojíš, jen posuneš jinam jeho nejlepší pracovní rozsah, buď směrem dolů, nebo nahorů. Jak jsem psal, asi dost záleží, jak s tím motorem pracuješ a co potřebuješ, já si ukrajovat vršek za sílu ve spod nepotřebuju, nejčastěji jezdím 4-7 tisíc a od 7 mi vejš mi motor pořád má co nabídnout, přijít o to, abych si mohl trtkat v klidu nad volnoběžnejma otáčkama fakt nechci.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
Pokec Honda VTR 1000 SP1, VTR 1000 ... [1 ... 7, 8] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 rogyze 223 23.8.2023 v 12:36 Ducati999s
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76


TOPlist