paolo_novy Přidat reklamu

Téma: J250 jizda s kopce
12.12.2015 v 12:33
Zdravím,jak je to u Jawy250 panelka při delší jízdě s kopce, pokud motor netahne takse vlarstne ani nemaže,nemůže se tak zadrit? Jak vlastne řešit dlouhé tahle kopce dolů... Jet jen s brzdou se zase tavi oblozeni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) J250 jizda s kopce

13.12.2015 v 17:52 | Nahoru | #1

Anti píše: Dráťa> Řekl bych,že autor vlákna určitě ví,že jsou i jiné a na pohodlí výkon nebo spotřebu lepší stroje.Nicméně z nějakých důvodů jezdí na čem jezdí.Každý máme svoje důvody proč máme co máme.Někdo starý dvoutakt,někdo starý enduro,jiný autobus Proto pokládám za nesmysl mu to nějak rozmlouvat a odpovídat příspěvkem typu:kup si něco jiného...



tady neslo o mentorovani ale radu 50tiletejch nactiletym...zkusenost je lepsi nez teorie...vzhledem k tomu ze mladej clovek co neni vyjezdenej na dvoutaktu a pta se co ma delat z kopce aby nezadrel...tak nez mu dat erudovanou radu na kterou se mu stejne podari zapomenout a zadrit,tak je lepsi mu poradit at jawu proda(popripade renovuje a pak proda) a na jezdeni si koupi nejakej levnej ctyrtakt co nezadre a na kterem bude mit lepsi pocit jizdy...at uz kvuli rozdilu kotouc-bubny,kour s olejem ci bez oleje,lepsi zvuk,lepsi pruzeni ..nehlede nato ze caste jezdeni na veteranu je ekonomicky krivka rapidne dolu
ps: a hlavne sem ho varoval predtim,ze kdyz jako mladej se nauci na jawe brzdit zadni brzdou(protoze je ucinejsi nez predni bubnovka),tak az jednou koupi nove moto tak si akorat rozbije drzku a znici novou motku protoze v krizove situaci zaslapne zadni brzdu a i kdy pak zmackne predni tak uz to nebude mit efekt

Naposledy editováno 13.12.2015 18:04:50

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) J250 jizda s kopce

13.12.2015 v 18:33 | Nahoru | #2
Bramborovy_kral> Proč by se měl na jawě naučit brzdit nejdříve zadní brzdou?Je tam buben vpředu i vzadu a bržďení přední brzdou je na motorce účinější ať je tam buben nebo kotouč.A dobré nebo špatné návyky získá na kterémkoliv stroji.Naopak bych řekl,že na těch starých se naučí o jízdě víc přemýšlet a myslet dopředu.

Jinak já z delších kopců občas lehce přibrzdím a trochu to protůruji přes spojku.Letos jsme byli v Tatrách a nezadřel jsem,ale bylo to na zajetém motoru.Zkušenější třeba potvrdí nebo vyvrátí moji doměnku,že i když je ubraný plyn při vytočeném motoru,tak si válec nasaje víc směsi než při volnoběhu na místě.Jinak přeji zadavateli spoustu pěkných km se starými stroji.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3909, 3910] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 117298 Dnes v 01:19 Bimbam
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist