globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Konkurence AJP PR 5 250 v podání fantic
 
22.11.2015 v 18:39
Motor čína (Zongshen 250cc ZS177MM) je osvědčený- AJP PR 250 a Gas GAS Cami 250- pak prý uvažovala Blata použít a udělat ,,KTM Duke" po česku
Cena a váha budou asi největší záložitosti co budou zajímat...Vzhled a podvozek OK. Beztak na ceny plastu a dalšího na AJP nedosáhne... Herkot já chci KICK ten má jen CAMI ...






Naposledy editováno 22.11.2015 18:55:28

1 reakcí na tento příspěvek Konkurence AJP PR 5 250 v podání fantic

22.11.2015 v 18:43 | Nahoru | #1




Konkurence AJP PR 5 250 v podání fantic

22.11.2015 v 18:54 | Nahoru | #2
Blata 250 prototype









Konkurence AJP PR 5 250 v podání fantic

22.11.2015 v 20:27 | Nahoru | #3
me se Fantic libi moc a s kickem mas pravdu. je to bozi a nejlepsi vec, proto taky jezdim to, co jezdim

Konkurence AJP PR 5 250 v podání fantic

22.11.2015 v 20:28 | Nahoru | #4
ne zongsheen neee

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konkurence AJP PR 5 250 v podání fantic

23.11.2015 v 21:31 | Nahoru | #5
srsen600> Nevypadá to zle, ale nechal bych se překvapit. Řekl bych, že hlavně servisní zázemí v ČR bude u této značky trochu problém. V porovnání třeba už to AJP se mi zdá, že už má servisní síť docela zvládnutou. Co se týče startovací páky, tak tu nějaký majitel psal, že do PR5 jde snad údajně dodatečně zabudovat.

Konkurence AJP PR 5 250 v podání fantic

23.11.2015 v 21:34 | Nahoru | #6
K660S: tak zrovna na enduru mi prijde bozi naopak starter - me na husabergu kick fungoval OK, ale starter byl KO a nacpal jsem do opravy dost penez, prestoze ze zacatku jsem si rikal ze kick staci... ono utahanej v lese, jednou nohou na sedacce, druhou nekde oprenej o skalu a startuj to kickem....

Naposledy editováno 23.11.2015 21:35:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konkurence AJP PR 5 250 v podání fantic

25.11.2015 v 09:09 | Nahoru | #7
Martic> Udajne se dava kopka z Gase Cami. Myslim, ze to rikal snad prodejce ze Streetmoto. Ja jsem si z kopkou uzil na XR400 svoje a ta jde kopat pomerne snadno. Jsem rad za starter, ale uznavam ze kombinace obojiho je plus.

1 reakcí na tento příspěvek Konkurence AJP PR 5 250 v podání fantic

25.11.2015 v 09:15 | Nahoru | #8
Jelikož ten motor je v GG cami, AJP, VVMX... Značka koupí polotovar a zbytek si dodělá sama. Setrvák, vačka, dekle a možnost kicku.Je to vidět i na fotkách že základ je stejný, jen každý má jiný dekle plus "menedžment" paliva.AJP má jedinej vstřik, VVMX noname karbec s možnosti Keh, Gas má taky karbec a fantic taky. Na AJP je zaslepka,měl by jít kick dodělát- zbytečnost. Stejně s exlou baterkou to ani neroztlačíš- vyzkoušeno- aspoň ne PR5 stříkačku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konkurence AJP PR 5 250 v podání fantic

25.11.2015 v 09:57 | Nahoru | #9
COMATIK> Myslíš s vybitou nebo s KO baterkou? CRFko se s vybitou rozlačit nechá celkem snadno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konkurence AJP PR 5 250 v podání fantic

25.11.2015 v 10:20 | Nahoru | #10
Kome> s vybitou. Teď když mě stojí v té zimě 14 dní, tak to sotva roztočí motor, z kopce to nechytne. 2x sem zkoušel xkrát to roztlačit od baráku, ale jak není šťáva na čerpadlo jevto prd platný

(reakce na) Konkurence AJP PR 5 250 v podání fantic

25.11.2015 v 12:32 | Nahoru | #11
COMATIK> ja beru kopku spis jako nouzovku pri poruse starteru. Proto jsem psal, ze kombinace obojiho je plus.

Naposledy editováno 25.11.2015 12:37:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konkurence AJP PR 5 250 v podání fantic

25.11.2015 v 18:27 | Nahoru | #12

trigr píše: Martic> Udajne se dava kopka z Gase Cami. Myslim, ze to rikal snad prodejce ze Streetmoto. Ja jsem si z kopkou uzil na XR400 svoje a ta jde kopat pomerne snadno. Jsem rad za starter, ale uznavam ze kombinace obojiho je plus.

Aha. Osobně bych dnes pouze kick také nechtěl, ale když už je baterka stará nebo jen vybitá, přišla by nakopávačka určitě vhod . Přeci jen, s roztláčením může být problém. Ovšem, mám obavy jestli by PR5ka kvůli vstřikování vůbec šla na našlápnout.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konkurence AJP PR 5 250 v podání fantic

25.11.2015 v 18:44 | Nahoru | #13
Martic> s prázdnou baterkou nejde roztlačit, tak pochybuju že půjde kopnout, leda bys kopal tak dlouho,až by se baterka dobila

1 reakcí na tento příspěvek Konkurence AJP PR 5 250 v podání fantic

25.11.2015 v 19:07 | Nahoru | #14
Což bude dlouho když tomu pořád svítí světlo ,asi to má slabý altik, crfko a wr250r mají přes 300w

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konkurence AJP PR 5 250 v podání fantic

25.11.2015 v 19:12 | Nahoru | #15
COMATIK> Ale tohle už je opravdu krajní stav, když baterka neutáhne ani čerpadlo, né ? Nicméně, co jsem byl svědkem na testovačce a u kamarádovy PR5, tak za studena vyžadoval motor poměrně intenzivní točení startérem, aby chytl. Možná to byla výjimka, ale pokud ne, tak by asi síla nohy neměla šanci. Nebo jak snadno chytají ostatní PR5?

(reakce na) Konkurence AJP PR 5 250 v podání fantic

25.11.2015 v 19:13 | Nahoru | #16
Kome> Myslím, že světlo jde vypnout. Minimálně potkávací určitě.

Konkurence AJP PR 5 250 v podání fantic

25.11.2015 v 21:05 | Nahoru | #17
Jde vypnout světlo úplně... Ale prostě jak se to převaluje, nechytne. Napíchneš na starťáky a za pár otoček vrčí. Nevím jak jde teplá roztáhnout a vybitou ale studená ani houno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konkurence AJP PR 5 250 v podání fantic

26.11.2015 v 14:26 | Nahoru | #18
Martic> za studena ji chvilku protocim pak necham cerpadlo natahnout znovu benal a na dalsi otoceni vzdy chytne. Zadne dlouhe toceni neznam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konkurence AJP PR 5 250 v podání fantic

26.11.2015 v 14:36 | Nahoru | #19
trigr> No nevím, možná jsem náročný, ale proč taková moderní motorka nechytne okamžitě na první pokus?

1 reakcí na tento příspěvek Konkurence AJP PR 5 250 v podání fantic

26.11.2015 v 14:38 | Nahoru | #20
Co bys chtel za ty prachy...

Trigr: nemel jsi freerida? To jsi prodal a koupil ajp? Proc?

(reakce na) Konkurence AJP PR 5 250 v podání fantic

26.11.2015 v 16:14 | Nahoru | #21
assassin> Mel jsem toho "hodne", ale Freeride ne. Respektive z endur pouze XR 400 a teď AJP. Dost jsem o Freeridu uvažoval, ale AJP bylo levnější a děsně mě lákalo ho vyzkoušet.

Martic> heleď já nevim a neřeším to..v podstatě stejným způsobem sem startoval za studena i "velké" moderní 4V. Nevidím na tom nic špatneho. Pro mě tohle rozhodně není měřítkem kvality motorky.

Naposledy editováno 26.11.2015 16:14:22

1 reakcí na tento příspěvek Konkurence AJP PR 5 250 v podání fantic

26.11.2015 v 16:57 | Nahoru | #22
Trigr: jo sorry asi jsem si te spletl tusim s nickem storeman ... Nebo tak nejak, jen me to napadlo az ted :)

(reakce na) Konkurence AJP PR 5 250 v podání fantic

26.11.2015 v 17:05 | Nahoru | #23
assassin> nic se nestalo

(reakce na) Konkurence AJP PR 5 250 v podání fantic

27.11.2015 v 07:32 | Nahoru | #24

Martic píše: trigr> No nevím, možná jsem náročný, ale proč taková moderní motorka nechytne okamžitě na první pokus?


Všechno má svý muchy...ono je lepší otočit jednu dvě otáčky studeným motorem, nechat znovu natáhnout čerpadlo a na další 2 otočky chytne. Bavíme se o týdením stání. Chytne i na poprvé, ale točíš třeba 4-5s .Tepla chytá na drb. Ale na všechno má vliv čistota vzducháče a kvality benzínu sem vypozoroval. Je to takovej ranní ritual s AJP

Konkurence AJP PR 5 250 v podání fantic

23.12.2015 v 16:54 | Nahoru | #25
Tak sem našel další edepty s totožnám motorem MINSK ERX 250 a Shineray VV 250 MX











Konkurence AJP PR 5 250 v podání fantic

3.1.2016 v 15:55 | Nahoru | #26
Enduro VV MX 250 ASIAWING model 2016 92tis to už je fajn cena za slušný nádobíčko....Oproti AJP na to lehtání do začátku ušetřených 50tis- stejný motor +kick -stříkačka(zase karbec poladíš z japan sám doma)

Konkurence AJP PR 5 250 v podání fantic

6.1.2016 v 18:42 | Nahoru | #27
Gasík jede



Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist