Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Motor čína (Zongshen 250cc ZS177MM) je osvědčený- AJP PR 250 a Gas GAS Cami 250- pak prý uvažovala Blata použít a udělat ,,KTM Duke" po česku
Cena a váha budou asi největší záložitosti co budou zajímat...Vzhled a podvozek OK. Beztak na ceny plastu a dalšího na AJP nedosáhne... Herkot já chci KICK ten má jen CAMI ...
COMATIK> Ale tohle už je opravdu krajní stav, když baterka neutáhne ani čerpadlo, né ? Nicméně, co jsem byl svědkem na testovačce a u kamarádovy PR5, tak za studena vyžadoval motor poměrně intenzivní točení startérem, aby chytl. Možná to byla výjimka, ale pokud ne, tak by asi síla nohy neměla šanci. Nebo jak snadno chytají ostatní PR5?