paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Rozdíl 634 vs. 638/639/640
Ahoj.
Zajímalo by mne,jaký je rozdíl v průběhu výkonu a točivého momentu mezi Jawa 350 634(632) a novějšími,hliníkovými 638(639,640)?
Slyšel jsem, že by 634 a 632 měly víp "tahat"odspodu a novější 638,639,640 zase líp ve vyšších??
Nemáte někdo srovnání, graf?

Jezdil jsem jen 639 a 640, takže nemám srovnání...Díky.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640

18.11.2015 v 09:25 | Nahoru | #1
Tech> Ano to máš pravdu, že dobíjení moc nefungovalo. Znám 350 motory, které prokazatelně mají najeto 80 tis. a to je myslím na dvoutakt docela hodně. Dále je potřeba si uvědomit cenu GO motoru. Samozřejmě čtyřtakty mají větší životnost. Dále je určitě nutno vzít v úvahu rok výroby motorky ( po technické stránce ) a to, že vlastně 350 až do dneška pořád vychází z péráká z roku 1945. Prostě jako by jsme srovnávali Škodu 120 z roku 1980 a Fábii z roku 2000.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640

18.11.2015 v 10:15 | Nahoru | #2
NEUTRAL> Fabie z roku 2000 může mít motor který je vyvinutý ze škody 1000. Trochu upravený favorit. :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640

18.11.2015 v 10:34 | Nahoru | #3
NEUTRAL> Přesně tak... Dobíjecí a zapalovací soustava byly zdrojem věčných problémů na třindě. Po mechanický stránce to není až tak špatnej stroj. GO se udělá za pár tisíc a v mém případě jsem na motor 8 let nešáhl (nepočítám občas výměnu gufera, čištění karbu atd.). S tim vývojem to bylo jak bylo. V rámci RVHP směli dělat jen dvoutakty za komoušů. Jinak si myslim, že by Jawa byla dneska někde jinde . Kdesi v nějakým dokumentu jsem zaslechl, že když motorky Jawa vyhrávaly závody, tak Honda dělala teprve motůrky do kol .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640

18.11.2015 v 19:52 | Nahoru | #4
NEUTRAL> Jistě, souhlasím na tu dobu (obzvlášť první 350) byli dobré. Jenže tak jako v mnoha jiných závodech té doby(Zetor, Škoda...) se prostě udělal jeden typ tím vývoj skončil, dál byly po 10letech jen kosmetické změny. Na "západě" se s každým modelem zlepšovali, páč museli jinak by nic neprodali. Nejen to zabilo hodně našich výrobců a teď jsou úspěšní jen ti, které koupila nějaká schopná vyspělejší firma.

(Tu dobu jsem nezažil, ale není to tak ? )
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dovoz jawy 350 ze zahranici [1, 2] Jawa 350/634 krystofvelecky 38 20.5.2024 v 11:13 JAVR
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 19.4.2024 v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... Krautkopf 46 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 panelák 8 14.3.2024 v 19:26 Pabol


TOPlist