paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Rozdíl 634 vs. 638/639/640
Ahoj.
Zajímalo by mne,jaký je rozdíl v průběhu výkonu a točivého momentu mezi Jawa 350 634(632) a novějšími,hliníkovými 638(639,640)?
Slyšel jsem, že by 634 a 632 měly víp "tahat"odspodu a novější 638,639,640 zase líp ve vyšších??
Nemáte někdo srovnání, graf?

Jezdil jsem jen 639 a 640, takže nemám srovnání...Díky.

2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 634 vs. 638/639/640

13.11.2015 v 22:11 | Nahoru | #1
Moje větší motorka byla taky třinda akorát v dost dezolátním a rozloženém a dokurveném stavu tak jsem jí dal trochen dokupy a pár let jezdil. Motor byl od původního majitele asi 3x zadřenej, 2x na dálnici s olejem M2T a jednou jízdou bez oleje na čistej bezín ale dojela, sice asi na 4etapy chlazení, ale prej dojela
Najel jsem s ní pak ještě několik mnoho tis km bez závady, jednou mi ruplo plynový lanko, původnímu majiteli zarezlo spojkový lanko a rozpadly se snad ještě původní svíčky Nyní má ted najeto necelých 50tis km a furt šlape bez jakýkoliv závad. Motor má sice trochu zemědělskou vůli uplně všude a kroužky mají vůli v zámkách asi 3mm, ale jede to :D Nesmrtelnej stroj

Horší je to se zbytkem celý motorky, rám se kroutí jak kurva u tyče, brzdy brzdí jen tak decentně - chceme přece jezdit a né brzdit.... No a když tě napadne šílenej nápad vzít třindu na dálnici, tak budeš celej napumpovanej adrenalinem, protože od 90km/h už to moc nezrychluje, vytlačíš z ní tak max. 120km/h a strašně se divíš že tě nikdo v tý pekelný rychlsoti nepředjíždí ??? No bodeť ne, když všichni za tebou zapínaj mlhovky a diví se kde se najednou ta štiplavá mlha vzala Takhle měla třinda ošéfovanou bezpečnost na dálnicích

Co se týče spotřeby - třinda 632 origo starej karbec papá cca 4-5l/100 a vybleje asi 100l/100km oleje a různýho mazutu :D

Řetězová sada vydržela 45tis km, preventivně jsem pak řetěz vyměnil, protože místo válečků v článcích zbyly už jen čepy :D Ale řetěz byl naprosto perfektně namazanej díky důmylslné olejové lázni v manžetách a krytu rozety. Stálou hladinu oleje pro mazání řetězu zajišťovalo špatný gufero na řetězovém kolečku a perfektní těsnění spojkové tyčky.

Nyní mám již lepší stroje, ale třindu mám stále, párkrát za rok se projedu a pokochám se krásným třindózním zvukem zvaný SNV (pro laiky je to zkratka Systém Náhodných Výbuchů ) a trošku pokouřim a namažu svoje krásné okolí.

Když to shrnu: Je to strašnej krám, co si budeme povídat, je to motorka která by zapadla do doby konce 2 světové války a ne do 21století. Má to ale strašný výhody a to, že to prostě jezdí furt a když z toho za 100let něco zbyde, naleješ benzín, dáš baterku, šlápneš a jedeš. Sem zvědav na nějakou rejži jak by si vedla
Další věc je, že nepotřebuješ žádnej vercajk, protože ho bud nikdy nepoužiješ a nebo si po cestě najdeš nějakej kámen, klacek, kus drátu a opravíš vše...

Toť můj skormný příspěvek týkající se jawy 350

(reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640

16.11.2015 v 09:30 | Nahoru | #2

patt_01 píše: Moje větší motorka byla taky třinda akorát v dost dezolátním a rozloženém a dokurveném stavu tak jsem jí dal trochen dokupy a pár let jezdil. Motor byl od původního majitele asi 3x zadřenej, 2x na dálnici s olejem M2T a jednou jízdou bez oleje na čistej bezín ale dojela, sice asi na 4etapy chlazení, ale prej dojela
Najel jsem s ní pak ještě několik mnoho tis km bez závady, jednou mi ruplo plynový lanko, původnímu majiteli zarezlo spojkový lanko a rozpadly se snad ještě původní svíčky Nyní má ted najeto necelých 50tis km a furt šlape bez jakýkoliv závad. Motor má sice trochu zemědělskou vůli uplně všude a kroužky mají vůli v zámkách asi 3mm, ale jede to :D Nesmrtelnej stroj

Horší je to se zbytkem celý motorky, rám se kroutí jak kurva u tyče, brzdy brzdí jen tak decentně - chceme přece jezdit a né brzdit.... No a když tě napadne šílenej nápad vzít třindu na dálnici, tak budeš celej napumpovanej adrenalinem, protože od 90km/h už to moc nezrychluje, vytlačíš z ní tak max. 120km/h a strašně se divíš že tě nikdo v tý pekelný rychlsoti nepředjíždí ??? No bodeť ne, když všichni za tebou zapínaj mlhovky a diví se kde se najednou ta štiplavá mlha vzala Takhle měla třinda ošéfovanou bezpečnost na dálnicích

Co se týče spotřeby - třinda 632 origo starej karbec papá cca 4-5l/100 a vybleje asi 100l/100km oleje a různýho mazutu :D

Řetězová sada vydržela 45tis km, preventivně jsem pak řetěz vyměnil, protože místo válečků v článcích zbyly už jen čepy :D Ale řetěz byl naprosto perfektně namazanej díky důmylslné olejové lázni v manžetách a krytu rozety. Stálou hladinu oleje pro mazání řetězu zajišťovalo špatný gufero na řetězovém kolečku a perfektní těsnění spojkové tyčky.

Nyní mám již lepší stroje, ale třindu mám stále, párkrát za rok se projedu a pokochám se krásným třindózním zvukem zvaný SNV (pro laiky je to zkratka Systém Náhodných Výbuchů ) a trošku pokouřim a namažu svoje krásné okolí.

Když to shrnu: Je to strašnej krám, co si budeme povídat, je to motorka která by zapadla do doby konce 2 světové války a ne do 21století. Má to ale strašný výhody a to, že to prostě jezdí furt a když z toho za 100let něco zbyde, naleješ benzín, dáš baterku, šlápneš a jedeš. Sem zvědav na nějakou rejži jak by si vedla
Další věc je, že nepotřebuješ žádnej vercajk, protože ho bud nikdy nepoužiješ a nebo si po cestě najdeš nějakej kámen, klacek, kus drátu a opravíš vše...

Toť můj skormný příspěvek týkající se jawy 350



U tohohle tématu jsem zavzpomínal na svoji PRVNÍ VELKOU MOTORKU. A tenhle příspěvek mě vyloženě pobavil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640

29.6.2016 v 18:03 | Nahoru | #3
patt_01> tak já se směju - sice odpovídám až po roce, ale: všichni tady brečí, jak se 634 kroutí. Já jsem si ji koupil letos v zimě = v lednu .
Když mi bylo 18 (v r. 1973), tak jsem si koupil natajno (rodiče to nesměli vědět - měl jsem to zakázané) kývačku 350. Takže jsem vlastně mazák na kývačce a bažant na 634. Ale když porovnám průjezd zatáčkou kývačka x 634ka tak je to nebe a dudy
Pochopitelně, že jsou lepší mašiny. O tom žádná. Ale Jawka je prostě srdcová záležitost ...... Pěkný den všem!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 350/638 VAPE zapojení Jawa 350/638 pagi 16 6.6.2024 v 18:02 Jirka_Kirchner
Dovoz jawy 350 ze zahranici [1, 2] Jawa 350/634 krystofvelecky 38 20.5.2024 v 11:13 JAVR
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 19.4.2024 v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... Krautkopf 46 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK


TOPlist