globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aerodynamický Hrb
 
1.11.2015 v 19:33
Zdravim chtěl jsem se zeptat jak je to s Hrbem na kombineze. Má to i nějaké využití na naháčí? Jezdim tak max 170 a to jenom na rovince :D na okruh nejezdim. Zda to má pouze opravdu využití z hlediska aerodynamiky nebo i jiné využití. Děkuji
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Aerodynamický Hrb

1.11.2015 v 19:37 | Nahoru | #1
ochrana krční páteře

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aerodynamický Hrb

1.11.2015 v 21:32 | Nahoru | #2

Rogerer píše: ochrana krční páteře



Opravdu ? No vzhledem k tomu, jak je ten hrb nizko a na vetsine nebo snad i na vsech kombach maly, tak nevim jak to poslouži k ochrane krcni patere

1 reakcí na tento příspěvek Aerodynamický Hrb

2.11.2015 v 00:51 | Nahoru | #3
Až poletíš hlavou napřed a budeš s ní rejt asfalt, tak máš šanci, že se ti helma zastaví o ten hrb a nezlomíš si vaz.

(reakce na) Aerodynamický Hrb

2.11.2015 v 00:53 | Nahoru | #4
Dekker.dave> No spis bych rek ze jde o zadni naraz

Aerodynamický Hrb

2.11.2015 v 09:40 | Nahoru | #5
Oba máte pravdu.

Aerodynamický Hrb

2.11.2015 v 09:52 | Nahoru | #6
Jeden zachranar na kurzu rikal, ze kdyz je na kombineze hrb, tak se spatne provadi pripadna masaz srdce.

(reakce na) Aerodynamický Hrb

2.11.2015 v 09:59 | Nahoru | #7

Mircez píše: Opravdu ? No vzhledem k tomu, jak je ten hrb nizko a na vetsine nebo snad i na vsech kombach maly, tak nevim jak to poslouži k ochrane krcni patere



opravdu...při nárazu to zabrání zalomení krku + může posloužit jaku futrál na camelbag + aerodynamika

Aerodynamický Hrb

2.11.2015 v 10:15 | Nahoru | #8
A jako bonus to vadi pri nasazovani nepromoku.

Aerodynamický Hrb

2.11.2015 v 11:07 | Nahoru | #9
Jak už sám název napovídá, jedná se o prvek aerodynamický Ve vyšší rychlosti pilotovi proud vzduchu obtékající přilbu nelomcuje hlavou, vlastní zkušenost - po přechodu z kombi bez hrbu na kombi s hrbem je komfort úplně někde jinde.

S tou ochranou krční páteře si nejsem až tak jistej, než se blembák opře o hrb, už si koukám snad i na prdel

Aerodynamický Hrb

2.11.2015 v 12:03 | Nahoru | #10
Já bych to viděl hlavně při nárazu zezadu, kdy se zastavíš helmou a těch cca 7cm co má helma by mohlo jít tělo na asfalt a hrb by tě mohl podržet, aby aby se ti nepropadlo tělo vůči hlavě = zlomeniny jaký nechceš.

Aerodynamický Hrb

2.11.2015 v 12:05 | Nahoru | #11
blbě se za tím vozí batůžky
v tomto případě dvousečná zbraň

Aerodynamický Hrb

2.11.2015 v 12:11 | Nahoru | #12
Tak jistě s aerodynamikou tento hrb má míň než s bezpečností. Hlavní důvod je bezpečnost ale aby nerušil tak taky musí být aerodynamický

1 reakcí na tento příspěvek Aerodynamický Hrb

2.11.2015 v 13:03 | Nahoru | #13
Tak schvalne jsem se podival na stranky Dainese, protoze to ze by melo jit o bezpecnostni prvek slysim prvne. A skutecne - o nejakym zvyseni bezpecnosti tam neni ani zminka:

AERODYNAMIC HUMP
This improves the aerodynamics of the rider/vehicle system when the racer is bent low behind the handlebars. (http://www.dainese.com/eu_en/aero-evo-p.html)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aerodynamický Hrb

2.11.2015 v 13:17 | Nahoru | #14

Franta. píše: Tak schvalne jsem se podival na stranky Dainese, protoze to ze by melo jit o bezpecnostni prvek slysim prvne. A skutecne - o nejakym zvyseni bezpecnosti tam neni ani zminka:

AERODYNAMIC HUMP
This improves the aerodynamics of the rider/vehicle system when the racer is bent low behind the handlebars. (http://www.dainese.com/eu_en/aero-evo-p.html)



Pokud by to měl být jenom a jenom aerodynamický efekt. tak by to muselo být zkoušeno na každou motorku,kombinézu,přilbu,postavu vzlášť, jinak by to nemělo význam. Je to opravdu jenom bezpečnostní prvek.

Aerodynamický Hrb

2.11.2015 v 13:22 | Nahoru | #15
Mě se o něj kbelík opřel už jen při zapínání když jsem zaklonil hlavu. Akorát mě to sralo, ale pochopil jsem to jako bezpečnostní prvek.

Aerodynamický Hrb

2.11.2015 v 13:42 | Nahoru | #16
Mám a dobrý. Aerodynamika určitě. A bezpečné v tom že hlava sebou tak nemlátí a víc se soustředíš. A méně zatěžuješ krční páteř. Při pádu ještě zkušenost nemám pak dodám .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aerodynamický Hrb

2.11.2015 v 14:50 | Nahoru | #17

PEPAFJR píše: Pokud by to měl být jenom a jenom aerodynamický efekt. tak by to muselo být zkoušeno na každou motorku,kombinézu,přilbu,postavu vzlášť, jinak by to nemělo význam. Je to opravdu jenom bezpečnostní prvek.



no jasne.. borci od daninese je banda blbcov, ktori vlastne nevedia co vyrabaju. Este ze je tu nejaky pepik, co rozhodne ze to ma aj inu funkciu. Voni tu aerodynamiku testovat individualne nemusia, pac ide o eliminovanie vibracii za helmou. A tie su az na par rozdielov rovnake (teraz nemyslim Wehrmacht prilbu na copra alebo enduro kokos so stitkom)

Aerodynamický Hrb

2.11.2015 v 15:04 | Nahoru | #18
Takhle nějak vypadáí chránič krku - nějaký hrb na zádech ho asi nenahradí… http://shop.razzo.c...a-mtb/chranice-krku/

Aerodynamický Hrb

2.11.2015 v 15:13 | Nahoru | #19
Hrb je i kvuli bezpecnosti, nicmene na nej blbe das batoh a spolujezdci taky vadi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aerodynamický Hrb

2.11.2015 v 15:27 | Nahoru | #20

Komorerth píše: no jasne.. borci od daninese je banda blbcov, ktori vlastne nevedia co vyrabaju. Este ze je tu nejaky pepik, co rozhodne ze to ma aj inu funkciu. Voni tu aerodynamiku testovat individualne nemusia, pac ide o eliminovanie vibracii za helmou. A tie su az na par rozdielov rovnake (teraz nemyslim Wehrmacht prilbu na copra alebo enduro kokos so stitkom)



Tak ono si stačí nechat ušít kombinézu s hrbem u Psí a tam Ti to zcela jednoznačně vysvětlí. A to,že z Tebe borci od daninese udělali blbce za to nemůžu.

1 reakcí na tento příspěvek Aerodynamický Hrb

2.11.2015 v 16:24 | Nahoru | #21
Pripohledu na ten hrb se mi nezda že by nějak pomohl proti zalomení. Pokud spadnu držím hlavu zvednutou ( v tom okamžiku mi hrb pomuže že jsem prizvedlí) ale pokud hlavu pustim dolu pri padu tak se mi zda že mi proti zalomení vůbec nepomuže. Samozřejmě aerodynamicka je jasna proto vidim využití hrbu na supersportu

(reakce na) Aerodynamický Hrb

2.11.2015 v 16:56 | Nahoru | #22
Peta3ek> uz jsem ti to tu psal ze je to pri narazu zezadu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aerodynamický Hrb

2.11.2015 v 17:54 | Nahoru | #23

PEPAFJR píše: Tak ono si stačí nechat ušít kombinézu s hrbem u Psí a tam Ti to zcela jednoznačně vysvětlí. A to,že z Tebe borci od daninese udělali blbce za to nemůžu.



sem tam vidim tvoje nazory a sposob akym prezentujes tvoje bludy je na smiech. Snad trochu vladnes anglictine: http://www.righttor...-born-to-be-wild.pdf

je to od renomovaneho doktora (bohuzial po smrti), strana 1134. Aby si nemusel hladat, dam to sem:

There remains a great degree of confusion about the
role of speed humps, even within the motorcycling
fraternity itself. They were initially conceived to
improve the aerodynamics of a helmeted rider in a
racing crouch on a competition motorcycle. In some
instances they contain data-logging devices to allow
race teams to collect information on the various
forces acting on rider and motorcycle, and in hotter
climatesthey have been modified to contain fluid. In
recent years they have become a fashion item for
the non-competitive motorcyclist, and are now a
common feature on leathers. They are not, and
never have been, a safety device, and indeed make
management of the airway and spine more difficult
in the injured motorcyclist

ak si to nevies prelozit, vyuzi google translator.. A pokojne mozes napisat do PSI, odpisu ti v zasade to iste

(reakce na) Aerodynamický Hrb

2.11.2015 v 18:45 | Nahoru | #24
Komorerth> Diky za clanek. V podstate to potvrzuje co tenkrat rikal ten zachranar, ze v pripade nehody ten hrb muze stezovat poskytovani zdravotni pomoci. Dokonce je doporucovano co nejrychlejsi uriznuti:

It is the author’s opinion
that for spine protection and airway control the
speed hump must be removed as soon as possible.
The easiest method is to logroll the patient into the
lateral position, and run a scalpel blade around the
outline of the hump; allowing rapid separation from
the leathers.

It is hoped that designers and manufacturers will
recognise the problems faced by medical staff in
these instances and modify the design of humps in
the future. Possible solutions include filling humps
with air rather than foam to allow deflation or
making humps externally detachable, for instance
with a zipper or Velcro.

1 reakcí na tento příspěvek Aerodynamický Hrb

2.11.2015 v 19:17 | Nahoru | #25
ja nie som okruhar, takze dilema hr/nehrb sa ma netyka. Len som kedysi cital, ze ten hrb je este trochu vystuply aj do vnutra (k telu) a ma za ulohu rovnat ramena. Ono u fotografii z moto GP ked je jazdec zalahnuty za plexi a lezi na nadrzi doslova vyzera to ako kvapka. Aj taky Padaja, ktoremu to siju u PSi tam za hlavou ma zip (titulna stranka PSIHUBIK. Ma tam zrejme komunikacnu techniku alebo nejaky camelbag. Ale to len hadam, asi sa ho treba opytat co tam nosi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aerodynamický Hrb

2.11.2015 v 19:34 | Nahoru | #26

Komorerth píše: Aj taky Padaja, ktoremu to siju u PSi tam za hlavou ma zip (titulna stranka PSIHUBIK. Ma tam zrejme komunikacnu techniku alebo nejaky camelbag. Ale to len hadam, asi sa ho treba opytat co tam nosi



To se ho nemusis ptat, to ti reknu i ja Presne jak pises, camelbag

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aerodynamický Hrb

2.11.2015 v 19:54 | Nahoru | #27

Racing.angel píše: To se ho nemusis ptat, to ti reknu i ja Presne jak pises, camelbag


A co my nekuřáci, co si tam máme místo camelek strčit?

(reakce na) Aerodynamický Hrb

3.11.2015 v 07:53 | Nahoru | #28
FiZzeR> Ty aby ses neozval

edit: Ale jinak si strc co chces, kam chces

Naposledy editováno 03.11.2015 07:55:38

(reakce na) Aerodynamický Hrb

3.11.2015 v 08:06 | Nahoru | #29

FiZzeR píše: A co my nekuřáci, co si tam máme místo camelek strčit?



My si tam můžeme stračit leda tak cameltoe

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aerodynamický Hrb

3.11.2015 v 09:28 | Nahoru | #30
Komorerth> Což nic nemění na tom,že hlavní účel hrbu je bezpečnost.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist