1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aerodynamický Hrb
Komorerth píše: no jasne.. borci od daninese je banda blbcov, ktori vlastne nevedia co vyrabaju. Este ze je tu nejaky pepik, co rozhodne ze to ma aj inu funkciu. Voni tu aerodynamiku testovat individualne nemusia, pac ide o eliminovanie vibracii za helmou. A tie su az na par rozdielov rovnake (teraz nemyslim Wehrmacht prilbu na copra alebo enduro kokos so stitkom)
Tak ono si stačí nechat ušít kombinézu s hrbem u Psí a tam Ti to zcela jednoznačně vysvětlí. A to,že z Tebe borci od daninese udělali blbce za to nemůžu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aerodynamický Hrb
PEPAFJR píše: Tak ono si stačí nechat ušít kombinézu s hrbem u Psí a tam Ti to zcela jednoznačně vysvětlí. A to,že z Tebe borci od daninese udělali blbce za to nemůžu.
sem tam vidim tvoje nazory a sposob akym prezentujes tvoje bludy je na smiech. Snad trochu vladnes anglictine: http://www.righttor...-born-to-be-wild.pdf
je to od renomovaneho doktora (bohuzial po smrti), strana 1134. Aby si nemusel hladat, dam to sem:
There remains a great degree of confusion about the
role of speed humps, even within the motorcycling
fraternity itself. They were initially conceived to
improve the aerodynamics of a helmeted rider in a
racing crouch on a competition motorcycle. In some
instances they contain data-logging devices to allow
race teams to collect information on the various
forces acting on rider and motorcycle, and in hotter
climatesthey have been modified to contain fluid. In
recent years they have become a fashion item for
the non-competitive motorcyclist, and are now a
common feature on leathers. They are not, and
never have been, a safety device, and indeed make
management of the airway and spine more difficult
in the injured motorcyclist
ak si to nevies prelozit, vyuzi google translator.. A pokojne mozes napisat do PSI, odpisu ti v zasade to iste