globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cvaká to. Co je to?
Zdravím kolegovia.
Začalo mi pri zapnutí kľúča cvakať v tomto mieste. Čerpadlo pekne natiahne cca 2-3 sekundy plynule, ale popri tom sa ozýva cvakavý zvuk z oblasti na obrázku. Niekedy aj dlhšie ako samotný chod čerpadla pri zapnutí. Po pár sekundách normálne zapne nakoniec, ale moc sa mi to nepáči. Na partsdepot som to nenašiel a ani v servisnom manuáli ako diel. Je to nejaké relé čerpadla? Ďakujem za radu. Mimochodom baterka má cca 2 mesiace. Napätie 12,83 V a viac, takže baterku by som vylúčil.
Normálne to ide. Len tie štarty mi naháňajú hrôzu, že to ostane len cvakať.











Moto kawasaki er 6n striekačka r.2006
Vopred ďakujem za nejaké tipy.

Cvaká to. Co je to?

27.9.2015 v 14:45 | Nahoru | #1
Mozes to odpojit/vytiahnut a lepsie sa pozriet co to je alebo je to tam napevno?

Cvaká to. Co je to?

27.9.2015 v 14:54 | Nahoru | #2
Vyzerá, že je to tam na šrouboch. Ten vľavo hore a vpravo dole. Je na tom napísané Keihin, čo je značka vstrekovania tuším.

Naposledy editováno 27.09.2015 14:55:53

Cvaká to. Co je to?

27.9.2015 v 20:23 | Nahoru | #3
Na partsdepot je to v sekcii škrtiace klapky, ale nie je to ako diel osamote. Nemôže to byť nejaká netesnosť na vstrekovači? Alebo len zlý kontakt?

Cvaká to. Co je to?

Skvělá odpověď, děkuji! 27.9.2015 v 20:33 | Nahoru | #4
Servo od škrtících klapek

1 reakcí na tento příspěvek Cvaká to. Co je to?

27.9.2015 v 20:53 | Nahoru | #5
A prečo to môže cvakať? Pri jazde žiaden problém. Dá sa to demontovať bez poškodenia?

(reakce na) Cvaká to. Co je to?

Skvělá odpověď, děkuji! 27.9.2015 v 21:11 | Nahoru | #6

Pietro. píše: A prečo to môže cvakať? Pri jazde žiaden problém. Dá sa to demontovať bez poškodenia?

po zapnutí klíčku by to mělo provést pohyb otevření, zavření a otevření sekundárních klapek. Tudíž by to mělo po zapnutí klíčku 1-2 vteřiny zacvakat. Rozhodně bych do toho nejebal funguje-li stroj. Mělo by to mít i funkci sytiče. Rozjebat krajní pozice klapek by taky nebylo OK. A vzhledem k tomu, že to na PD nenabízejí jako samostatný díl, by znamenalo v případě poškození koupit komplet vstřikovač a to by nebylo za pár ojro.

1 reakcí na tento příspěvek Cvaká to. Co je to?

27.9.2015 v 22:17 | Nahoru | #7
A čo tak čistenie škrtiacich klapiek? Alebo ešte popozerám konektory.

(reakce na) Cvaká to. Co je to?

Skvělá odpověď, děkuji! 28.9.2015 v 05:41 | Nahoru | #8

Pietro. píše: A čo tak čistenie škrtiacich klapiek? Alebo ešte popozerám konektory.

a k čemu to? Já taky po letech slyším zvuky co tam jsou od koupě

1 reakcí na tento příspěvek Cvaká to. Co je to?

28.9.2015 v 08:04 | Nahoru | #9
Lebo to tak nerobilo. A chcel by som to mať v top stave stále.

(reakce na) Cvaká to. Co je to?

Skvělá odpověď, děkuji! 28.9.2015 v 08:18 | Nahoru | #10

Pietro. píše: Lebo to tak nerobilo. A chcel by som to mať v top stave stále.

kdyby to bylo v řiti projevilo by se to na jízdě a taky by ti blikala čercená kontrolka a FI na budíku

1 reakcí na tento příspěvek Cvaká to. Co je to?

28.9.2015 v 08:46 | Nahoru | #11
Tak to nebudem zatiaľ teda riešiť. A keby to servo natáčanie odišlo, tak by to bolo ako štart bez sytiča? Nevie niekto?

Naposledy editováno 28.09.2015 08:48:20

(reakce na) Cvaká to. Co je to?

Skvělá odpověď, děkuji! 28.9.2015 v 08:53 | Nahoru | #12

Pietro. píše: Tak to nebudem zatiaľ teda riešiť. A keby to servo natáčanie odišlo, tak by to bolo ako štart bez sytiča? Nevie niekto?

režim sytiče funguje tak, že ti při studeném motoru otevře klapky naplno. Po čase se zavřou a následně reagují ba plyn

Cvaká to. Co je to?

Skvělá odpověď, děkuji! 28.9.2015 v 08:57 | Nahoru | #13
Něco podobného ti to provede při startu

2 reakcí na tento příspěvek Cvaká to. Co je to?

28.9.2015 v 08:59 | Nahoru | #14
Veď práve to m zaujíma, že ak by som bol niekde ďaleko a odíde servo klapiek, či by som to nakopol.
Takže ak by som tomu pomohol plynom, tak by som neskončil dajme tomu niekde visieť...

(reakce na) Cvaká to. Co je to?

Skvělá odpověď, děkuji! 28.9.2015 v 09:09 | Nahoru | #15

Pietro. píše: Veď práve to m zaujíma, že ak by som bol niekde ďaleko a odíde servo klapiek, či by som to nakopol.
Takže ak by som tomu pomohol plynom, tak by som neskončil dajme tomu niekde visieť...

než toto ti odejde něco jiného

1 reakcí na tento příspěvek Cvaká to. Co je to?

28.9.2015 v 11:14 | Nahoru | #16
Pristup "ak to funguje tak na to nesahaj" mi pride prinajmensiom usmevny. Zbehni do servisu, zaplatis par korun a budes mat pokoj. V lepsiom pripade ti povedia ze vsetko je ok a nezaplatis ani cent.

(reakce na) Cvaká to. Co je to?

28.9.2015 v 12:16 | Nahoru | #17

Wakasaki píše: Pristup "ak to funguje tak na to nesahaj" mi pride prinajmensiom usmevny. Zbehni do servisu, zaplatis par korun a budes mat pokoj. V lepsiom pripade ti povedia ze vsetko je ok a nezaplatis ani cent.

říká ten co napsal toto?
"Mozes to odpojit/vytiahnut a lepsie sa pozriet co to je alebo je to tam napevno?"

(reakce na) Cvaká to. Co je to?

28.9.2015 v 12:17 | Nahoru | #18
Pietro.> nahraj ty zvuky

1 reakcí na tento příspěvek Cvaká to. Co je to?

28.9.2015 v 12:35 | Nahoru | #19
Mal som dole air box. Hýbe to klapkami, ale tak trhane. To servo je napájané z nejakého relé? Mi to pripadá, že to pár krát dostane impulz z relé a potom relé chytí a tie klapky sa normálne otvoria nakoniec. Odpájal som kontakty a strekol kontaktol. Aj relé box som už vybral a odpojil pripojil. Ešte to poskladám a uvidím či to bude OK.

Naposledy editováno 28.09.2015 12:37:59

(reakce na) Cvaká to. Co je to?

28.9.2015 v 14:02 | Nahoru | #20

Pietro. píše: Mal som dole air box. Hýbe to klapkami, ale tak trhane. To servo je napájané z nejakého relé? Mi to pripadá, že to pár krát dostane impulz z relé a potom relé chytí a tie klapky sa normálne otvoria nakoniec. Odpájal som kontakty a strekol kontaktol. Aj relé box som už vybral a odpojil pripojil. Ešte to poskladám a uvidím či to bude OK.

mě na zx10r taky prapodivně zakmitají

2 reakcí na tento příspěvek Cvaká to. Co je to?

28.9.2015 v 16:54 | Nahoru | #21
A je normálne, že kmitajú dlhšie ako chod čerpadla?

Cvaká to. Co je to?

28.9.2015 v 16:59 | Nahoru | #22
Ale tuším sa píše nerozoberať.





(reakce na) Cvaká to. Co je to?

Skvělá odpověď, děkuji! 28.9.2015 v 17:39 | Nahoru | #23

Pietro. píše: A je normálne, že kmitajú dlhšie ako chod čerpadla?

jak kdy. Záleží na sklonu klapek a na palivu v systému. Mě čerpadlo bzučí 1-8 vteřin. Servo 1-3

(reakce na) Cvaká to. Co je to?

28.9.2015 v 17:46 | Nahoru | #24
Takto to vypadá u mě bez čerpadla. Stroj zx10r 2006

Naposledy editováno 29.09.2015 05:25:10

1 reakcí na tento příspěvek Cvaká to. Co je to?

28.9.2015 v 21:22 | Nahoru | #25
Diky Rebel. Video súkromné, ale nevadí. Asi to nechám na pokoji. Ale fakt mi to predtým tak nerobilo no.

2 reakcí na tento příspěvek Cvaká to. Co je to?

28.9.2015 v 22:06 | Nahoru | #26
Zdravím no nevím jestli ti to pomůže... mě se stalo to to:vždy jsem chcípal ER6stku chcípákem a poté starty byli v pohodě,pak jsem se dočetl v chytré knížce že je lepší vypínat motor pomocí klíče v zapalování (prý lepší pro motor) natož během měsíce začali podobné problémy co máš ty:otočil jsem před startem klíčem v zapalování spustilo čerpadlo plus cvakání ale neúměrně dlouho... poté při zmačknutí startovacího tlačítka se situace opakovala čerpadlo cvakání a motor nechtěl naskočit (naskočil třeba až po půl minutě trápení startéru prostě děs.No tak jsem se vrátil ke starému systému:
1-vypnu motor chcípákem (kolébkovým přepínačem na řídítkách nechám v poloze Off)
2- vypnu klíčem zapalování
Teď start motoru:
1-Klíčem zapnu zapalování (pumpa nasaje cca 2-3 vteřiny)
2-přepnu kolébkový přepínač do On
3-zmačknu startér a okamžitě motor naskočí

(reakce na) Cvaká to. Co je to?

29.9.2015 v 05:25 | Nahoru | #27

Pietro. píše: Diky Rebel. Video súkromné, ale nevadí. Asi to nechám na pokoji. Ale fakt mi to predtým tak nerobilo no.

opraveno

(reakce na) Cvaká to. Co je to?

30.9.2015 v 18:02 | Nahoru | #28

dopaa píše: ... mě se stalo to to:vždy jsem chcípal ER6stku chcípákem a poté starty byli v pohodě,pak jsem se dočetl v chytré knížce že je lepší vypínat motor pomocí klíče v zapalování (prý lepší pro motor) natož během měsíce začali podobné problémy co máš ty:otočil jsem před startem klíčem v zapalování spustilo čerpadlo plus cvakání ale neúměrně dlouho..



Klíčkem,nebo chcípákem?

(reakce na) Cvaká to. Co je to?

1.10.2015 v 10:02 | Nahoru | #29

dopaa píše:
1-Klíčem zapnu zapalování (pumpa nasaje cca 2-3 vteřiny)
2-přepnu kolébkový přepínač do On
3-zmačknu startér a okamžitě motor naskočí



Jsi si jist bodem 1? Já to mám takto

1-Klíčem zapnu zapalování
2-přepnu kolébkový přepínač do On (pumpa nasaje cca 2-3 vteřiny)
3-zmačknu startér a okamžitě motor naskočí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Papírové snížení výkonu na 35kw Kawasaki ER 6N Scavvy 22 28.12.2023 v 19:22 Dominator1
Kawasaki ER-6N nad 5000 ot se dusí Kawasaki ER 6N DixonXarto 13 1.8.2023 v 13:16 Slávek-TDM
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N ERINN 4 31.7.2023 v 08:57 Animals21
Kawasaki ER6N Kawasaki ER 6N Sammm7899 6 10.7.2023 v 21:35 hrabosm17
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist