Jsme zároveň připraveni případně svolat majitele dotčených automobilů, kterých by se problém týkal, do servisů, kde by jim výrobce bezplatně všechny parametry motoru zkontroloval a případně opravil.
To by musel být majitel vozu padlý na hlavu, aby si nechal (ač zdarma) dobrovolně namontovat kurvítko.
Na druhou stranu, koupit Škodovku skutečně může jen člověk rozumu mdlého.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
assassin píše: Skoro se tomu az nechce verit... Jezdim kazdy tyden 450tam a 450zpet, nemecka dalnice + usti-praha a prumer 120nebo vic se da jen v noci (pres den kvuli predjizdeni kamionu nemam sanci) drzim 170-190 a jedu podle palubaku 8-8.5 ... V realu o pul litru az litr vic. Ze by vw bylo na skor polovicni spotrebe pri stejnym stylu jizdy mi prijde docela prekvapujici.
(Pri stejnym stylu jizdy se k tyhle cifre nepriblizim a i golfem 5 tdi 77kW - teda ani neda ten prumer, tomu se pres 160-170uz moc nechce. Pri takhle rychly jizde jezdim za podstatne vic i se starou rotackou 81kW v oktavce...)
Mam nejak stale smulu na auta ... O 328i co mam taky lidi rikaj ze jezdi za 8.5 svizne a ja se svizne nedostanu pod 11:)
Je to jednoduchý, vyjeď nádrž do sucha, nalej z kanystru 5 litrů, vynuluj tachometr, dojeď na pumpu, dotankuj 45litrů a vyjeď nádrž do sucha. Budeš vědět na čem jsi.
Udělám to samé na Octávii 1,6TDI a dám to sem.
JUPP67 píše: Je to jednoduchý, vyjeď nádrž do sucha, nalej z kanystru 5 litrů, vynuluj tachometr, dojeď na pumpu, dotankuj 45litrů a vyjeď nádrž do sucha. Budeš vědět na čem jsi.
Udělám to samé na Octávii 1,6TDI a dám to sem.
1.6 TDi jsou ty zavirovany motory, ne? Pockej, az ti Tok prepise soft v ridici jednotce, budes jezdit za 10 a bude to mit 30 kW