globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Úsporná univerzální nad 600
20.9.2015 v 09:34
Ahoj všem, po dvouleté pauze z důvodu problémů po nehodě jsem se opět rozhodl něco osedlat. Začínal jsem na jawach, následovaly nějaké 500, bandit, svcko, gsr600, z1000, xjr1300, zkoušel jsem i několik silničních litru... Momentálně zvažuji o něčem uspornem hlavně do města, ale i na cesty
. Mám sice doma 150 skútr, ale nějak to není ono a stejně mi ho pořád krade žena :D zatím nemám jasno co chci a jestli novou nebo jetou. Požadavky jsou nad 600, vzhledově motorka (mám 90kilo), úsporný provoz. Nikam se nehoním. Ve výběru mám zatím Versys 650, možná starou f650, hodně mě zaujala honda nc700. Napadá někoho něco dalšího?

1 reakcí na tento příspěvek Úsporná univerzální nad 600

24.9.2015 v 18:51 | Nahoru | #1
S tim cestovanim s tebou souhlasim, na to bude stacit. Tim rozdilem sem myslel prave fun factor, kde bude mit versys dle meho nazoru navrh. Jako je mozny, ze si tvuj kolega uziva jak rikas, ale to na tech supersportech museji sedet fakt nejaky nymandi, jinak to neni mozny

jo to bylo pro zakladatele vlakna a je to presne tak. Svezt se, zjistit potrebne informace a koupit, co vyhovuje. I kdyz za me bych NC z toho vyberu vynechal, ale to je jen muj nazor

(reakce na) Úsporná univerzální nad 600

26.9.2015 v 09:28 | Nahoru | #2

Dejf_cz píše: Jako je mozny, ze si tvuj kolega uziva jak rikas, ale to na tech supersportech museji sedet fakt nejaky nymandi, jinak to neni mozny


Jenom můj názor, jak to vidím ze svého pohledu, nic konfrontačního... Ten kolega má na tom svém NC najeto přes 50 tkm (EDIT: aktuálně téměř 60 tisíc km), má ho už za tu dobu pěkně v ruce a jezdí na něm hodně svižně. Na tom Šturci jsem sice u toho osobně nikdy nebyl, ale není žádný chlubílek a věřím mu - přesto na těch supersportech vůbec nemuseli sedět neumětelové. Samozřejmě mnohokrát po sobě projížděný uzavřený čitelný okruh s kvalitním povrchem a s možností využívat celou jízdní dráhu, a navíc s kačírkama všude okolo si to "relativně bezpečně" riskovat až na hranici pádu, to je něco jinýho než pak v běžném provozu na otevřené trati se záludnějším povrchem dát extrémně zatáčkovitou trať s výrazným výškovým profilem (kde chybí delší okruhové rovinky ideálně navazující na ty ideální okruhové zatáčky). V těch utažených vracákách, kde je nucen úzce specializovaný překoňovaný vysokoobrátkový supersport (postavený pro jiné účely a pro velkorysejší tratě) seskákat až na jedničku a někdy si i vypomáhat spojkováním (ss je dole mrtvola a pak se zvedne a vystřelí), se ukazuje, že univerzálnější civilní stroj nemusí být nutně v nevýhodě, protože mu mj. líp sedne zpřevodování, zátah a větší použitelný rozsah otáček motoru na výjezdu. Pochopitelně ale když je prostor (rovinka nebo rychlejší zatáčky) a vhodné podmínky (kvalitní povrch a menší provoz), tak se na ss nikdo nechytá.


Jinak tady je pro odlehčení zase druhý kolega, který si to užívá s NCčkem tentokrát na okruhu...

postimg.org/image/y6xtucdiv/][img]http://s15.postimg.org/y6xtucdiv/DSC_8631.jpg[/img
(zvětšení prokliknutím)


Prosím jen, aby to snad někdo nechápal jako že by ty naše univerzální civilní šesti nebo sedmistovky (Versys, Strom, NC atd. atd.) měly být předurčeny k nějakému vážně míněnému poměřování sil nebo k závodění apod. To fakt není jejich doména.

Naposledy editováno 27.09.2015 06:45:54
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Versys 650 - error code 32 "subthro... Kawasaki Versys 650 RiosCZE 5 20.5.2024 v 12:32 Krautkopf
BMW F650 nestartuje BMW F 650 Wendaar 19 11.5.2024 v 09:00 Slávek-TDM
kawasaki versys 650 - chcípání Kawasaki Versys 650 aklenot 1 30.4.2024 v 09:30 Krautkopf
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 Kuba1369 9 27.4.2024 v 09:12 Woodpec
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK


TOPlist