bmw_r1300gs_cartec





Téma: PickUp Double Cab vs 2 mašiny
19.9.2015 v 10:55
Dotaz na který jsem tu (možná svou necschopností hledat) nenašel odpověď.
Jak je to (především v zahraničí) s přepravou motorek na Pickupu - mám na mysli 4x4 Double CAB což v mém konkrétním případě znamená že motorka (CB 1300) + nějaká druhá po umístění na ložnou plochu má osu zadního kola na konci otevřených 5tých dveří tj asi bych řešil nějakou kolejnici jako výztuhu a malé prodloužení ložné plochy . Otevřenou plochu tedy přesahuji odhadem o 40cm.

Tak zkušenost? ..Strážníci ? postoje Němců ?

...napadla mne i možnost shodit přední kolo a fixovat motku na nějaký držák za kabinou - nicméně díky blatníku a kapotám tím získám odhadem tak 20cm při dost krkolomné montáži.
...možná něco málo ušetřím při fixování předního kola v rejdu, ale to jsem neřešil

Nepotřebuji rady typu "kup King Cab" nebo tipech na výběr auta - aktuálně mne zajímá jak vyřešeit přesun 2x ročně 2 motorek s posádkou kdesi po evropě, balkánu atd . Pokud bych vezl i valník asi bych se tím moc nezabýval, jdem mi o jízdu bez něj.

Děkuji

PS: nosnost neřeším, v papírech je 1000kg
E: dotazy proč nejedu po ose apod - mám po ose najezdíno vcelku dost, takže mi věřte že mám důvody a nebudeme je rozebírat :) děkuju

Naposledy editováno 19.09.2015 10:59:32
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek PickUp Double Cab vs 2 mašiny

19.9.2015 v 11:12 | Nahoru | #1
Ja bych vyhodil vrata a misto nich udelal nejakou konstrukci ... Nebo rovnou by to bylo soucasti nakladaciho mechanismu - ram na kterej prikurtujes motorky na zemi a pak to cely vytahnes na korbu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny

19.9.2015 v 13:47 | Nahoru | #2

assassin píše: Ja bych vyhodil vrata a misto nich udelal nejakou konstrukci ... Nebo rovnou by to bylo soucasti nakladaciho mechanismu - ram na kterej prikurtujes motorky na zemi a pak to cely vytahnes na korbu.

Jj nad tím jsem mtaky dumal, jebnout nahoru naviják a vytáhnout konstrukcí
. Teď řeším co ta delka - přesah. Jedná z výhod korby namísto vozíku při přesunu přes Německo je možnost využít dálnici a přitom nebýt omezen 80km/h

Naposledy editováno 19.09.2015 14:41:06

1 reakcí na tento příspěvek PickUp Double Cab vs 2 mašiny

19.9.2015 v 15:14 | Nahoru | #3
No je to naklad, tzn jestli presahuje, oznacil bych ho podle predpisu ... A melo by to projit...

(reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny

19.9.2015 v 15:23 | Nahoru | #4

assassin píše: No je to naklad, tzn jestli presahuje, oznacil bych ho podle predpisu ... A melo by to projit...


Sem kdesi "zaslechl" , ze nemcouri maj problem pokud nemas pri transportu motorky special podvalnik - tj nestavi se k dopravnimu prostredku jako k nakladu, ale jako k "specialnimu nakladu" jez by mel podlehat jinym pravidlum - -tj motorky na beznem valniku ne, pevoz jen na podvalu pro ne urcenem nebo uvnitr auta - neznam to do hloubky, proto se ptam . jinak presah nakladu tj mel by do metru byt OK? A metr to je s vyklopenyma vratama nebo nez nich? Tj delka Pickupu se resi s nebo bez vyklopenych vrat?

Naposledy editováno 19.09.2015 15:24:36

1 reakcí na tento příspěvek PickUp Double Cab vs 2 mašiny

19.9.2015 v 15:36 | Nahoru | #5
Čau. Zavolej Marcelovi do Vetlí. Vozí motorky z německa v dodávce a někdy na valníku.

1 reakcí na tento příspěvek PickUp Double Cab vs 2 mašiny

19.9.2015 v 15:37 | Nahoru | #6
Ja uz si moc predpisy co se me netykaji nepamatuju - takze kolik smi naklad presahovat netusim, ale dozadu tipuju tak 30-50cm ... Pak uz znaceni. Delka auta bude se zavrenejma vratama bych rekl.
Co vidam po dalnici v nemecku tak polaci tahaj motorky vselijak - hlavne na odtahvce napric, nebo na velkym vozejku napric....
Zkusim se ti poptat lidi v praci jestli netusi jak to u nich je - muj sef v nemecku na motorce jezdi...

(reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny

19.9.2015 v 15:38 | Nahoru | #7
assassin> dík

(reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny

19.9.2015 v 15:39 | Nahoru | #8

Jirka22 píše: Čau. Zavolej Marcelovi do Vetlí. Vozí motorky z německa v dodávce a někdy na valníku.


jo cinknu mu, ale marcel ma dodavku a podval na 3 motorky tj tezko to ma nacpany na obycejnym

PickUp Double Cab vs 2 mašiny

19.9.2015 v 17:50 | Nahoru | #9
Na označení by měly stačit cedule www.uamk.cz/item/3231-itálie-špatně-označený-náklad asi by se muselo dořešit osvětlení.Tohle by mohlo být dostačující www.upcountry4x4.co.uk/toyota_hilux/multi-ramp.asp potom ještě to zajištění motorek.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny

20.9.2015 v 02:23 | Nahoru | #10

FishX3 píše: Jj nad tím jsem mtaky dumal, jebnout nahoru naviják a vytáhnout konstrukcí
. Teď řeším co ta delka - přesah. Jedná z výhod korby namísto vozíku při přesunu přes Německo je možnost využít dálnici a přitom nebýt omezen 80km/h



po německu můžeš s vozíkem kilo...musíš ho mít schválený na kilo a nesmíš mít staré gumy (dočtěš se na uamk)

jinak třeba amarok má zadní čelo dělané na 300 kg nosnost - to už ti dvě cébéčka uveze. a na konec motorek namotáš červený hadr

(reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny

20.9.2015 v 08:55 | Nahoru | #11

mariano píše: po německu můžeš s vozíkem kilo...musíš ho mít schválený na kilo a nesmíš mít staré gumy (dočtěš se na uamk)

jinak třeba amarok má zadní čelo dělané na 300 kg nosnost - to už ti dvě cébéčka uveze. a na konec motorek namotáš červený hadr

Červený hadr ne,viz. můj první odkaz.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny

20.9.2015 v 10:12 | Nahoru | #12

mariano píše: po německu můžeš s vozíkem kilo...musíš ho mít schválený na kilo a nesmíš mít staré gumy (dočtěš se na uamk)

jinak třeba amarok má zadní čelo dělané na 300 kg nosnost - to už ti dvě cébéčka uveze. a na konec motorek namotáš červený hadr


Nešlo mi o nosnost čela - jelikož je korba na tunu, neni problem to vyztužit. Rychlost byly v německu NA VSECHNY voziky pouze 80km/h ...pokud se to za posledni 3 roky nezmenilo a duvodu proc nechci tahat vozik je vic - ty tu probirat nechci - - zajima mne jezli kdyz motorky neboudou pod plachtou nebude problem + zdy neni problem ten presah (což mi bylo zodpovězeno osvětlením a tabulkou). Tak ted jeste vysondovat jak je to se specifickym nakladem tj motorkama.

To že "to jde" protože je někdo vezl mi nepomuze - sam jsem jel nemecko-italii s podvalem a na nem 7 motorek - - ale je to jako s nehomologovanym ladakem -90procent lidi projede a pak to ten desatej odsere.

1 reakcí na tento příspěvek PickUp Double Cab vs 2 mašiny

20.9.2015 v 10:49 | Nahoru | #13
Fish: jj jak rikas. Ten vozik v nemecku muze 100 - ale musi mit tempo 100 nalaepku - musis na jejich technickou.... Nestaci mit vozejk kterej je u nas schvalenej na 100 nebo 130

(reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny

20.9.2015 v 12:36 | Nahoru | #14

assassin píše: Fish: jj jak rikas. Ten vozik v nemecku muze 100 - ale musi mit tempo 100 nalaepku - musis na jejich technickou.... Nestaci mit vozejk kterej je u nas schvalenej na 100 nebo 130


jj tak nejak jsem to myslel

Ja resim i to ze budu chtit to auto "nekde" nechat trebas tyden zaparkovane a tam je rozdil hledat flek pro auto nebo pro auto s vlekem, proste vicero veci mne vede ke snaze 2 motorky nalozit nahoru.Dalsi vec ze kdyz vyresim nakladku ramu s motorkama, jsem jen kousek od nakladky palety (lehke rekneme do 600kg) pomoci adaptovaneho ramu pro tento ucel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny

20.9.2015 v 13:33 | Nahoru | #15

FishX3 píše: a duvodu proc nechci tahat vozik je vic - ty tu probirat nechci - -



ty s ním neumíš couvat, viď?

(reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny

20.9.2015 v 13:51 | Nahoru | #16

dva_hrnce píše: ty s ním neumíš couvat, viď?



Blbečku!! Co ja mam nacovano, neemas ty .... atd.

PickUp Double Cab vs 2 mašiny

20.9.2015 v 14:54 | Nahoru | #17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny

20.9.2015 v 19:26 | Nahoru | #18

FishX3 píše: Nešlo mi o nosnost čela - jelikož je korba na tunu, neni problem to vyztužit. Rychlost byly v německu NA VSECHNY voziky pouze 80km/h ...pokud se to za posledni 3 roky nezmenilo a duvodu proc nechci tahat vozik je vic - ty tu probirat nechci - - zajima mne jezli kdyz motorky neboudou pod plachtou nebude problem + zdy neni problem ten presah (což mi bylo zodpovězeno osvětlením a tabulkou). Tak ted jeste vysondovat jak je to se specifickym nakladem tj motorkama.

To že "to jde" protože je někdo vezl mi nepomuze - sam jsem jel nemecko-italii s podvalem a na nem 7 motorek - - ale je to jako s nehomologovanym ladakem -90procent lidi projede a pak to ten desatej odsere.

Plachta řeší jen maličkosti,např.aby nepršelo na motorky,nebo to,že není vidět na první pohled co se přapravuje,ale oni se rádi podívají.Zajištěné to musí být stejně,ať s plachtou,nebo bez.Co jsem tak koukal,tak většinou se zajišťuje přední kolo proti pohybu do všech stran a dostatečně zakurtovat,asi jako v tom videu v příspěvku č.16.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny

20.9.2015 v 20:02 | Nahoru | #19

Jirka.46 píše: Plachta řeší jen maličkosti,např.aby nepršelo na motorky,nebo to,že není vidět na první pohled co se přapravuje,ale oni se rádi podívají.Zajištěné to musí být stejně,ať s plachtou,nebo bez.Co jsem tak koukal,tak většinou se zajišťuje přední kolo proti pohybu do všech stran a dostatečně zakurtovat,asi jako v tom videu v příspěvku č.16.


Pořád dokola: jediná otázka " smí se v Německu převážet motorka na běžném vozíku nebo je nutný výhradně na to určený vozík" na ostatní zapomeň.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny

20.9.2015 v 21:28 | Nahoru | #20

FishX3 píše: Pořád dokola: jediná otázka " smí se v Německu převážet motorka na běžném vozíku nebo je nutný výhradně na to určený vozík" na ostatní zapomeň.

Já bych řekl,že jde hlavně o pořádné zajištění např.něco z tohohle www.abmoto.cz/cz/e-shop/c19647/transportni-zarizeni-a-stojany.html prostě ,aby to bylo napevno k podlaze.

Tady se na předpisy kašlě a potom se většina diví co po nich v zahraničí vlastně chtějí,asi jako s laďákama.

(reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny

20.9.2015 v 21:41 | Nahoru | #21

Jirka.46 píše: Já bych řekl,že jde hlavně o pořádné zajištění např.něco z tohohle www.abmoto.cz/cz/e-shop/c19647/transportni-zarizeni-a-stojany.html prostě ,aby to bylo napevno k podlaze.

Tady se na předpisy kašlě a potom se většina diví co po nich v zahraničí vlastně chtějí,asi jako s laďákama.


Hele motorek jsem odstehoval vcelku dost, ruznymi zpusoby a ne zrovna jen za kopec. mam na mysli to, ze si dovolim tvrdit ze umim ukotvit motorku. Co mne zajima, je postoj nemecke legislativy - ten drzak co jsi zminil ti nahradi 3 oka a kurty (jo i dvě). Zadne z nich nema ni slovo o certifikaci - jsme zas jen u domněnek

1 reakcí na tento příspěvek PickUp Double Cab vs 2 mašiny

Skvělá odpověď, děkuji! 21.9.2015 v 14:59 | Nahoru | #22
K původnímu dotazu. Na německých fórech se normálně převoz na pickupu řeší (třeba tu ) z čehož vyvozuji, že to není žádný problém. Já osobně tu žiju a kdybych si to teď nepřečet, ani by mě nenapadlo o tom přemýšlet...
Edit: Tu zevrubně. Jen jsem to rychle proběh, ale neměl by být problém, pokud bude vidět SPZ. Pokud by to bylo opravdu trvalé řešení, přemýšlel bych o liště se světly a druhou SPZ.

Naposledy editováno 22.09.2015 06:56:56

(reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny

21.9.2015 v 19:22 | Nahoru | #23
Filipvele> dík

1 reakcí na tento příspěvek PickUp Double Cab vs 2 mašiny

21.9.2015 v 20:09 | Nahoru | #24
S tou nosností bych to neviděl úplně jednoduše.Pokud ta druhá motka bude podobná,tak min.500kg,jestli 4 lidé něco přes 300kg + zavazadla a ostatní to je kolem té tuny.Přesah vzadu,tím se posune váha ještě víc na zadek,zatížení zadní nápravy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny

21.9.2015 v 20:17 | Nahoru | #25

Jirka.46 píše: S tou nosností bych to neviděl úplně jednoduše.Pokud ta druhá motka bude podobná,tak min.500kg,jestli 4 lidé něco přes 300kg + zavazadla a ostatní to je kolem té tuny.Přesah vzadu,tím se posune váha ještě víc na zadek,zatížení zadní nápravy?


Na korbě mám 1080kg ..... s tím si opravdu lámat hlavu nemusím , hotl zadní náprava sedí na listových perech

---celkovou ted nevim, ale pickup je nakladni auto

Naposledy editováno 21.09.2015 20:18:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny

21.9.2015 v 20:22 | Nahoru | #26

FishX3 píše: Na korbě mám 1080kg ..... s tím si opravdu lámat hlavu nemusím , hotl zadní náprava sedí na listových perech

---celkovou ted nevim, ale pickup je nakladni auto

Co to je za káru?Co jsem koukal na Double Caby tak nosnost cca.800-1100kg celková.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny

21.9.2015 v 20:27 | Nahoru | #27

Jirka.46 píše: Co to je za káru?Co jsem koukal na Double Caby tak nosnost cca.800-1100kg celková.



citlivko :)))

každopádně je to s klidem - - 4lidi jsou cca 320Kg+2motky520kg.....proste to vyjde, nehledej problemy kde nejsou

Jinak je to double cab NP300 (pokud se do zitrka nerozmyslim, tak ho dovezu) a ted netusim zda nema zesilena pera na zadku (byvaji +100 a vic kg) ale je to fuk. z váhy si hlavu nedeláma kdybch se o tom chtěl bavit, tak motorka má převážnou část váhy vpředu tj nad nebo před zadním kolem pockupu

Naposledy editováno 21.09.2015 20:28:22

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny

21.9.2015 v 20:42 | Nahoru | #28
FishX3> spíš než váha mě děsí, ty 4 lidi!? Seděls někdy dýl, vzadu v double-cabu? To je trestná lavice s opěradlem v pravém úhlu, na vožení montérů 50km na stavbu.... ne na cestování po EU...

(reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny

21.9.2015 v 20:54 | Nahoru | #29

PETARDAK píše: FishX3> spíš než váha mě děsí, ty 4 lidi!? Seděls někdy dýl, vzadu v double-cabu? To je trestná lavice s opěradlem v pravém úhlu, na vožení montérů 50km na stavbu.... ne na cestování po EU...

Fish řídí,tomu je to jedno a tři se budou střídat po 25km

(reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny

21.9.2015 v 20:54 | Nahoru | #30

PETARDAK píše: FishX3> spíš než váha mě děsí, ty 4 lidi!? Seděls někdy dýl, vzadu v double-cabu? To je trestná lavice s opěradlem v pravém úhlu, na vožení montérů 50km na stavbu.... ne na cestování po EU...


1.ja tam nepojedu
2. viz 1


...a 2 motorky neznamenají nutně 4 lidi :)

jinak je to Double ne King takže samo ergonomie posezu je napolostojící , ale alespon maji sedačky a ne lavici tak si mohou pískat

Naposledy editováno 21.09.2015 20:59:00
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist