Jak je to (především v zahraničí) s přepravou motorek na Pickupu - mám na mysli 4x4 Double CAB což v mém konkrétním případě znamená že motorka (CB 1300) + nějaká druhá po umístění na ložnou plochu má osu zadního kola na konci otevřených 5tých dveří tj asi bych řešil nějakou kolejnici jako výztuhu a malé prodloužení ložné plochy . Otevřenou plochu tedy přesahuji odhadem o 40cm.
Tak zkušenost? ..Strážníci ? postoje Němců ?
...napadla mne i možnost shodit přední kolo a fixovat motku na nějaký držák za kabinou - nicméně díky blatníku a kapotám tím získám odhadem tak 20cm při dost krkolomné montáži.
...možná něco málo ušetřím při fixování předního kola v rejdu, ale to jsem neřešil
Nepotřebuji rady typu "kup King Cab" nebo tipech na výběr auta - aktuálně mne zajímá jak vyřešeit přesun 2x ročně 2 motorek s posádkou kdesi po evropě, balkánu atd . Pokud bych vezl i valník asi bych se tím moc nezabýval, jdem mi o jízdu bez něj.
Děkuji
PS: nosnost neřeším, v papírech je 1000kg
E: dotazy proč nejedu po ose apod - mám po ose najezdíno vcelku dost, takže mi věřte že mám důvody a nebudeme je rozebírat :) děkuju
Naposledy editováno 19.09.2015 10:59:32
1 reakcí na tento příspěvek PickUp Double Cab vs 2 mašiny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny
assassin píše: Ja bych vyhodil vrata a misto nich udelal nejakou konstrukci ... Nebo rovnou by to bylo soucasti nakladaciho mechanismu - ram na kterej prikurtujes motorky na zemi a pak to cely vytahnes na korbu.
Jj nad tím jsem mtaky dumal, jebnout nahoru naviják a vytáhnout konstrukcí. Teď řeším co ta delka - přesah. Jedná z výhod korby namísto vozíku při přesunu přes Německo je možnost využít dálnici a přitom nebýt omezen 80km/h
Naposledy editováno 19.09.2015 14:41:06
1 reakcí na tento příspěvek PickUp Double Cab vs 2 mašiny
assassin píše: No je to naklad, tzn jestli presahuje, oznacil bych ho podle predpisu ... A melo by to projit...
Sem kdesi "zaslechl" , ze nemcouri maj problem pokud nemas pri transportu motorky special podvalnik - tj nestavi se k dopravnimu prostredku jako k nakladu, ale jako k "specialnimu nakladu" jez by mel podlehat jinym pravidlum - -tj motorky na beznem valniku ne, pevoz jen na podvalu pro ne urcenem nebo uvnitr auta - neznam to do hloubky, proto se ptam . jinak presah nakladu tj mel by do metru byt OK? A metr to je s vyklopenyma vratama nebo nez nich? Tj delka Pickupu se resi s nebo bez vyklopenych vrat?
Naposledy editováno 19.09.2015 15:24:36
1 reakcí na tento příspěvek PickUp Double Cab vs 2 mašiny
1 reakcí na tento příspěvek PickUp Double Cab vs 2 mašiny
Co vidam po dalnici v nemecku tak polaci tahaj motorky vselijak - hlavne na odtahvce napric, nebo na velkym vozejku napric....
Zkusim se ti poptat lidi v praci jestli netusi jak to u nich je - muj sef v nemecku na motorce jezdi...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny
FishX3 píše: Jj nad tím jsem mtaky dumal, jebnout nahoru naviják a vytáhnout konstrukcí
. Teď řeším co ta delka - přesah. Jedná z výhod korby namísto vozíku při přesunu přes Německo je možnost využít dálnici a přitom nebýt omezen 80km/h
po německu můžeš s vozíkem kilo...musíš ho mít schválený na kilo a nesmíš mít staré gumy (dočtěš se na uamk)
jinak třeba amarok má zadní čelo dělané na 300 kg nosnost - to už ti dvě cébéčka uveze. a na konec motorek namotáš červený hadr
mariano píše: po německu můžeš s vozíkem kilo...musíš ho mít schválený na kilo a nesmíš mít staré gumy (dočtěš se na uamk)
jinak třeba amarok má zadní čelo dělané na 300 kg nosnost - to už ti dvě cébéčka uveze. a na konec motorek namotáš červený hadr
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny
mariano píše: po německu můžeš s vozíkem kilo...musíš ho mít schválený na kilo a nesmíš mít staré gumy (dočtěš se na uamk)
jinak třeba amarok má zadní čelo dělané na 300 kg nosnost - to už ti dvě cébéčka uveze. a na konec motorek namotáš červený hadr
Nešlo mi o nosnost čela - jelikož je korba na tunu, neni problem to vyztužit. Rychlost byly v německu NA VSECHNY voziky pouze 80km/h ...pokud se to za posledni 3 roky nezmenilo a duvodu proc nechci tahat vozik je vic - ty tu probirat nechci - - zajima mne jezli kdyz motorky neboudou pod plachtou nebude problem + zdy neni problem ten presah (což mi bylo zodpovězeno osvětlením a tabulkou). Tak ted jeste vysondovat jak je to se specifickym nakladem tj motorkama.
To že "to jde" protože je někdo vezl mi nepomuze - sam jsem jel nemecko-italii s podvalem a na nem 7 motorek - - ale je to jako s nehomologovanym ladakem -90procent lidi projede a pak to ten desatej odsere.
1 reakcí na tento příspěvek PickUp Double Cab vs 2 mašiny
assassin píše: Fish: jj jak rikas. Ten vozik v nemecku muze 100 - ale musi mit tempo 100 nalaepku - musis na jejich technickou.... Nestaci mit vozejk kterej je u nas schvalenej na 100 nebo 130
jj tak nejak jsem to myslel
Ja resim i to ze budu chtit to auto "nekde" nechat trebas tyden zaparkovane a tam je rozdil hledat flek pro auto nebo pro auto s vlekem, proste vicero veci mne vede ke snaze 2 motorky nalozit nahoru.Dalsi vec ze kdyz vyresim nakladku ramu s motorkama, jsem jen kousek od nakladky palety (lehke rekneme do 600kg) pomoci adaptovaneho ramu pro tento ucel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny
FishX3 píše: a duvodu proc nechci tahat vozik je vic - ty tu probirat nechci - -
ty s ním neumíš couvat, viď?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny
FishX3 píše: Nešlo mi o nosnost čela - jelikož je korba na tunu, neni problem to vyztužit. Rychlost byly v německu NA VSECHNY voziky pouze 80km/h ...pokud se to za posledni 3 roky nezmenilo a duvodu proc nechci tahat vozik je vic - ty tu probirat nechci - - zajima mne jezli kdyz motorky neboudou pod plachtou nebude problem + zdy neni problem ten presah (což mi bylo zodpovězeno osvětlením a tabulkou). Tak ted jeste vysondovat jak je to se specifickym nakladem tj motorkama.
To že "to jde" protože je někdo vezl mi nepomuze - sam jsem jel nemecko-italii s podvalem a na nem 7 motorek - - ale je to jako s nehomologovanym ladakem -90procent lidi projede a pak to ten desatej odsere.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny
Jirka.46 píše: Plachta řeší jen maličkosti,např.aby nepršelo na motorky,nebo to,že není vidět na první pohled co se přapravuje,ale oni se rádi podívají.Zajištěné to musí být stejně,ať s plachtou,nebo bez.Co jsem tak koukal,tak většinou se zajišťuje přední kolo proti pohybu do všech stran a dostatečně zakurtovat,asi jako v tom videu v příspěvku č.16.
Pořád dokola: jediná otázka " smí se v Německu převážet motorka na běžném vozíku nebo je nutný výhradně na to určený vozík" na ostatní zapomeň.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny
FishX3 píše: Pořád dokola: jediná otázka " smí se v Německu převážet motorka na běžném vozíku nebo je nutný výhradně na to určený vozík" na ostatní zapomeň.
Já bych řekl,že jde hlavně o pořádné zajištění např.něco z tohohle www.abmoto.cz/cz/e-shop/c19647/transportni-zarizeni-a-stojany.html prostě ,aby to bylo napevno k podlaze.Tady se na předpisy kašlě a potom se většina diví co po nich v zahraničí vlastně chtějí,asi jako s laďákama.
Jirka.46 píše: Já bych řekl,že jde hlavně o pořádné zajištění např.něco z tohohle www.abmoto.cz/cz/e-shop/c19647/transportni-zarizeni-a-stojany.html prostě ,aby to bylo napevno k podlaze.
Tady se na předpisy kašlě a potom se většina diví co po nich v zahraničí vlastně chtějí,asi jako s laďákama.
Hele motorek jsem odstehoval vcelku dost, ruznymi zpusoby a ne zrovna jen za kopec. mam na mysli to, ze si dovolim tvrdit ze umim ukotvit motorku. Co mne zajima, je postoj nemecke legislativy - ten drzak co jsi zminil ti nahradi 3 oka a kurty (jo i dvě). Zadne z nich nema ni slovo o certifikaci - jsme zas jen u domněnek
1 reakcí na tento příspěvek PickUp Double Cab vs 2 mašiny
Edit: Tu zevrubně. Jen jsem to rychle proběh, ale neměl by být problém, pokud bude vidět SPZ. Pokud by to bylo opravdu trvalé řešení, přemýšlel bych o liště se světly a druhou SPZ.
Naposledy editováno 22.09.2015 06:56:56
1 reakcí na tento příspěvek PickUp Double Cab vs 2 mašiny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny
Jirka.46 píše: S tou nosností bych to neviděl úplně jednoduše.Pokud ta druhá motka bude podobná,tak min.500kg,jestli 4 lidé něco přes 300kg + zavazadla a ostatní to je kolem té tuny.Přesah vzadu,tím se posune váha ještě víc na zadek,zatížení zadní nápravy?
Na korbě mám 1080kg ..... s tím si opravdu lámat hlavu nemusím , hotl zadní náprava sedí na listových perech
---celkovou ted nevim, ale pickup je nakladni auto
Naposledy editováno 21.09.2015 20:18:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny
FishX3 píše: Na korbě mám 1080kg ..... s tím si opravdu lámat hlavu nemusím , hotl zadní náprava sedí na listových perech
---celkovou ted nevim, ale pickup je nakladni auto
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny
Jirka.46 píše: Co to je za káru?Co jsem koukal na Double Caby tak nosnost cca.800-1100kg celková.
citlivko :)))
každopádně je to s klidem - - 4lidi jsou cca 320Kg+2motky520kg.....proste to vyjde, nehledej problemy kde nejsou
Jinak je to double cab NP300 (pokud se do zitrka nerozmyslim, tak ho dovezu) a ted netusim zda nema zesilena pera na zadku (byvaji +100 a vic kg) ale je to fuk. z váhy si hlavu nedeláma kdybch se o tom chtěl bavit, tak motorka má převážnou část váhy vpředu tj nad nebo před zadním kolem pockupu
Naposledy editováno 21.09.2015 20:28:22
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny
PETARDAK píše: FishX3> spíš než váha mě děsí, ty 4 lidi!? Seděls někdy dýl, vzadu v double-cabu? To je trestná lavice s opěradlem v pravém úhlu, na vožení montérů 50km na stavbu.... ne na cestování po EU...
Fish řídí,tomu je to jedno a tři se budou střídat po 25kmPETARDAK píše: FishX3> spíš než váha mě děsí, ty 4 lidi!? Seděls někdy dýl, vzadu v double-cabu? To je trestná lavice s opěradlem v pravém úhlu, na vožení montérů 50km na stavbu.... ne na cestování po EU...
1.ja tam nepojedu
2. viz 1
...a 2 motorky neznamenají nutně 4 lidi :)
jinak je to Double ne King takže samo ergonomie posezu je napolostojící , ale alespon maji sedačky a ne lavici tak si mohou pískat
Naposledy editováno 21.09.2015 20:59:00