Jak je to (především v zahraničí) s přepravou motorek na Pickupu - mám na mysli 4x4 Double CAB což v mém konkrétním případě znamená že motorka (CB 1300) + nějaká druhá po umístění na ložnou plochu má osu zadního kola na konci otevřených 5tých dveří tj asi bych řešil nějakou kolejnici jako výztuhu a malé prodloužení ložné plochy . Otevřenou plochu tedy přesahuji odhadem o 40cm.
Tak zkušenost? ..Strážníci ? postoje Němců ?
...napadla mne i možnost shodit přední kolo a fixovat motku na nějaký držák za kabinou - nicméně díky blatníku a kapotám tím získám odhadem tak 20cm při dost krkolomné montáži.
...možná něco málo ušetřím při fixování předního kola v rejdu, ale to jsem neřešil
Nepotřebuji rady typu "kup King Cab" nebo tipech na výběr auta - aktuálně mne zajímá jak vyřešeit přesun 2x ročně 2 motorek s posádkou kdesi po evropě, balkánu atd . Pokud bych vezl i valník asi bych se tím moc nezabýval, jdem mi o jízdu bez něj.
Děkuji
PS: nosnost neřeším, v papírech je 1000kg
E: dotazy proč nejedu po ose apod - mám po ose najezdíno vcelku dost, takže mi věřte že mám důvody a nebudeme je rozebírat :) děkuju
Naposledy editováno 19.09.2015 10:59:32
1 reakcí na tento příspěvek PickUp Double Cab vs 2 mašiny
Edit: Tu zevrubně. Jen jsem to rychle proběh, ale neměl by být problém, pokud bude vidět SPZ. Pokud by to bylo opravdu trvalé řešení, přemýšlel bych o liště se světly a druhou SPZ.
Naposledy editováno 22.09.2015 06:56:56