globalmoto_duben_nolan





Téma: PickUp Double Cab vs 2 mašiny
19.9.2015 v 10:55
Dotaz na který jsem tu (možná svou necschopností hledat) nenašel odpověď.
Jak je to (především v zahraničí) s přepravou motorek na Pickupu - mám na mysli 4x4 Double CAB což v mém konkrétním případě znamená že motorka (CB 1300) + nějaká druhá po umístění na ložnou plochu má osu zadního kola na konci otevřených 5tých dveří tj asi bych řešil nějakou kolejnici jako výztuhu a malé prodloužení ložné plochy . Otevřenou plochu tedy přesahuji odhadem o 40cm.

Tak zkušenost? ..Strážníci ? postoje Němců ?

...napadla mne i možnost shodit přední kolo a fixovat motku na nějaký držák za kabinou - nicméně díky blatníku a kapotám tím získám odhadem tak 20cm při dost krkolomné montáži.
...možná něco málo ušetřím při fixování předního kola v rejdu, ale to jsem neřešil

Nepotřebuji rady typu "kup King Cab" nebo tipech na výběr auta - aktuálně mne zajímá jak vyřešeit přesun 2x ročně 2 motorek s posádkou kdesi po evropě, balkánu atd . Pokud bych vezl i valník asi bych se tím moc nezabýval, jdem mi o jízdu bez něj.

Děkuji

PS: nosnost neřeším, v papírech je 1000kg
E: dotazy proč nejedu po ose apod - mám po ose najezdíno vcelku dost, takže mi věřte že mám důvody a nebudeme je rozebírat :) děkuju

Naposledy editováno 19.09.2015 10:59:32

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny

20.9.2015 v 10:12 | Nahoru | #1

mariano píše: po německu můžeš s vozíkem kilo...musíš ho mít schválený na kilo a nesmíš mít staré gumy (dočtěš se na uamk)

jinak třeba amarok má zadní čelo dělané na 300 kg nosnost - to už ti dvě cébéčka uveze. a na konec motorek namotáš červený hadr


Nešlo mi o nosnost čela - jelikož je korba na tunu, neni problem to vyztužit. Rychlost byly v německu NA VSECHNY voziky pouze 80km/h ...pokud se to za posledni 3 roky nezmenilo a duvodu proc nechci tahat vozik je vic - ty tu probirat nechci - - zajima mne jezli kdyz motorky neboudou pod plachtou nebude problem + zdy neni problem ten presah (což mi bylo zodpovězeno osvětlením a tabulkou). Tak ted jeste vysondovat jak je to se specifickym nakladem tj motorkama.

To že "to jde" protože je někdo vezl mi nepomuze - sam jsem jel nemecko-italii s podvalem a na nem 7 motorek - - ale je to jako s nehomologovanym ladakem -90procent lidi projede a pak to ten desatej odsere.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny

20.9.2015 v 13:33 | Nahoru | #2

FishX3 píše: a duvodu proc nechci tahat vozik je vic - ty tu probirat nechci - -



ty s ním neumíš couvat, viď?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny

20.9.2015 v 19:26 | Nahoru | #3

FishX3 píše: Nešlo mi o nosnost čela - jelikož je korba na tunu, neni problem to vyztužit. Rychlost byly v německu NA VSECHNY voziky pouze 80km/h ...pokud se to za posledni 3 roky nezmenilo a duvodu proc nechci tahat vozik je vic - ty tu probirat nechci - - zajima mne jezli kdyz motorky neboudou pod plachtou nebude problem + zdy neni problem ten presah (což mi bylo zodpovězeno osvětlením a tabulkou). Tak ted jeste vysondovat jak je to se specifickym nakladem tj motorkama.

To že "to jde" protože je někdo vezl mi nepomuze - sam jsem jel nemecko-italii s podvalem a na nem 7 motorek - - ale je to jako s nehomologovanym ladakem -90procent lidi projede a pak to ten desatej odsere.

Plachta řeší jen maličkosti,např.aby nepršelo na motorky,nebo to,že není vidět na první pohled co se přapravuje,ale oni se rádi podívají.Zajištěné to musí být stejně,ať s plachtou,nebo bez.Co jsem tak koukal,tak většinou se zajišťuje přední kolo proti pohybu do všech stran a dostatečně zakurtovat,asi jako v tom videu v příspěvku č.16.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist