Jak je to (především v zahraničí) s přepravou motorek na Pickupu - mám na mysli 4x4 Double CAB což v mém konkrétním případě znamená že motorka (CB 1300) + nějaká druhá po umístění na ložnou plochu má osu zadního kola na konci otevřených 5tých dveří tj asi bych řešil nějakou kolejnici jako výztuhu a malé prodloužení ložné plochy . Otevřenou plochu tedy přesahuji odhadem o 40cm.
Tak zkušenost? ..Strážníci ? postoje Němců ?
...napadla mne i možnost shodit přední kolo a fixovat motku na nějaký držák za kabinou - nicméně díky blatníku a kapotám tím získám odhadem tak 20cm při dost krkolomné montáži.
...možná něco málo ušetřím při fixování předního kola v rejdu, ale to jsem neřešil
Nepotřebuji rady typu "kup King Cab" nebo tipech na výběr auta - aktuálně mne zajímá jak vyřešeit přesun 2x ročně 2 motorek s posádkou kdesi po evropě, balkánu atd . Pokud bych vezl i valník asi bych se tím moc nezabýval, jdem mi o jízdu bez něj.
Děkuji
PS: nosnost neřeším, v papírech je 1000kg
E: dotazy proč nejedu po ose apod - mám po ose najezdíno vcelku dost, takže mi věřte že mám důvody a nebudeme je rozebírat :) děkuju
Naposledy editováno 19.09.2015 10:59:32
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny
mariano píše: po německu můžeš s vozíkem kilo...musíš ho mít schválený na kilo a nesmíš mít staré gumy (dočtěš se na uamk)
jinak třeba amarok má zadní čelo dělané na 300 kg nosnost - to už ti dvě cébéčka uveze. a na konec motorek namotáš červený hadr
Nešlo mi o nosnost čela - jelikož je korba na tunu, neni problem to vyztužit. Rychlost byly v německu NA VSECHNY voziky pouze 80km/h ...pokud se to za posledni 3 roky nezmenilo a duvodu proc nechci tahat vozik je vic - ty tu probirat nechci - - zajima mne jezli kdyz motorky neboudou pod plachtou nebude problem + zdy neni problem ten presah (což mi bylo zodpovězeno osvětlením a tabulkou). Tak ted jeste vysondovat jak je to se specifickym nakladem tj motorkama.
To že "to jde" protože je někdo vezl mi nepomuze - sam jsem jel nemecko-italii s podvalem a na nem 7 motorek - - ale je to jako s nehomologovanym ladakem -90procent lidi projede a pak to ten desatej odsere.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny
FishX3 píše: a duvodu proc nechci tahat vozik je vic - ty tu probirat nechci - -
ty s ním neumíš couvat, viď?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PickUp Double Cab vs 2 mašiny
FishX3 píše: Nešlo mi o nosnost čela - jelikož je korba na tunu, neni problem to vyztužit. Rychlost byly v německu NA VSECHNY voziky pouze 80km/h ...pokud se to za posledni 3 roky nezmenilo a duvodu proc nechci tahat vozik je vic - ty tu probirat nechci - - zajima mne jezli kdyz motorky neboudou pod plachtou nebude problem + zdy neni problem ten presah (což mi bylo zodpovězeno osvětlením a tabulkou). Tak ted jeste vysondovat jak je to se specifickym nakladem tj motorkama.
To že "to jde" protože je někdo vezl mi nepomuze - sam jsem jel nemecko-italii s podvalem a na nem 7 motorek - - ale je to jako s nehomologovanym ladakem -90procent lidi projede a pak to ten desatej odsere.