Naposledy editováno 15.09.2015 09:33:10
2 reakcí na tento příspěvek Honda NC750X - trakce na vodě
gugo píše: Dovi> klidne to rekni ze to je proste m.dka ktera jezdi do zatacek blbe protoze to ma nizky otacky, ale zasejc ta spotreba 3.003 l/100 km
V režimu "S" tomu tak určitě není - tam si automat udržuje otáčky o dost vyšší.
Řekl bych, že rychlostní stupně u něho bývají až o 2 níž než v režimu "D" (např. kde by D režim jel třeba na 4 nebo 5, v S režimu by si držel dvojku nebo trojku)
A k těm nízkým otáčkám - to je hodně subjektivní u dlouhozdvihového motoru, co jsou to nízké otáčky. Přesto ale mrkni se na křivku krouťáku u silnější verze 750 (v příspěvku z 15.9.2015 v 10:27) - maximum je 70 Nm a už v 1800 ot/min cca 52 Nm (stejně ale nějaký kvalifikovaný názor na použitelnost daného pásma otáček u toho kterého kvaltu si člověk může nejlíp udělat až při osobním odzkoušení).
Přesto můj názor ohledně aktuálního naladění DCT v D režimu není bezvýhradně souhlasný a prezentoval jsem ho už dřív: http://nc700.sk/vie...amp;start=135#p13307
"...zjistil jsem pro projetí obou režimů (ten lážo-plážo D a "sportovní" S), že bych pro sebe u dvojspojkového automatu uvítal a nejvíc asi využíval zhruba tak něco uprostřed...
Nejlépe nějaké univerzální řešení použitelné už bez dalších nákladů pro každého - totiž kdyby pan Honda ve firmware umožnil uživatelsky nastavit hranici otáček, při které dochází ke změně rychlostních stupňů. Samozřejmě v rozumných mezích, čili nejspíš v rozsahu mezi konstantami pro stávající nastavení režimů D a S.
Byla by to užitečná vlastnost moci si ten automat individuálně přizpůsobit a přitom by to vůbec neměl být pro výrobce žádný problém a ani by ho to nic nestálo - naopak by se potom zřejmě našlo i více lidí, kteří by si byli ochotni za DCT připlatit."
Naposledy editováno 16.09.2015 11:34:52
Dovi píše:
"...zjistil jsem pro projetí obou režimů (ten lážo-plážo D a "sportovní" S), že bych pro sebe u dvojspojkového automatu uvítal a nejvíc asi využíval zhruba tak něco uprostřed...
Tak pod toto se rad podepisu. Mam presne tentyz pohled na vec. D je aktualne ultra usporne, ale privetivejsi by namisto neho byly meze razeni mirne vys a trosku kroutacku mene. Nekdy to z tech nizkych otacek kope tak, ze mam trosku obavy o dlouhodobou vydrz nechaniky, resp gumy v rozete (pokud tam jsou)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 2 | 21.5.2024 v 19:45 ja1 |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 9 | 18.5.2024 v 23:08 ivako |
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 32 | 6.5.2024 v 14:08 Radek_S |
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X | stafler | 11 | 19.4.2024 v 20:44 stafler |
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 | HALLU | 54 | 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK |