2 reakcí na tento příspěvek Automat nebo manuál
1) Většina uživatelů nerozumí technice. To je pro výrobce motocyklů vyloženě dobrá zpráva. Umožňuje jim to vydávat snižování výrobních nákladů za technický pokrok a umožňuje jim to praktikovat drahý servis formou výměny celků – jedinou podmínku je mí dostatečně zdatné PR oddělení.
2) Značná část uživatelů požaduje, aby jejich stroj obstál v protikladných úlohách. Chtějí motorku, co zvládne jak bahno tak dálnice, chtějí motorku co bude pohodlná i ovladatelná zároveň – výsledkem je, že roste popularita crossoverů s rozbředlým charakterem, které sice umí hrát spoustu rolí, ale ani jednu z nich pořádně (tenhle trend neberu vyloženě negativně a chápu, že pro někoho může být třeba cestovní enduro ideální stroj).
3) Téma doby zní – chci si maximálně užívat. Silné zážitky byly povýšeny na metu nejvyšší, zároveň však musí být dostupné snadno a bez námahy a nebezpečí. Proč ztrácet čas učením se dobře jezdit, když si můžu koupit „bezpečnou“ motorku s kupou asistentů?
Takovýchto jezdců bude přibývat (zakladatel vlákna budiž zářným příkladem), automat je přesně něco, s čím budou spokojeni, takže se připravme na jejich vzrůstající tržní podíl.
JohnnyS08 píše: Hezká diskuze, na které je vidět většina trendů, které ovlivňují současný vývoj motocyklů, dle mého negativním způsobem.
1) Většina uživatelů nerozumí technice. To je pro výrobce motocyklů vyloženě dobrá zpráva. Umožňuje jim to vydávat snižování výrobních nákladů za technický pokrok a umožňuje jim to praktikovat drahý servis formou výměny celků – jedinou podmínku je mí dostatečně zdatné PR oddělení.
2) Značná část uživatelů požaduje, aby jejich stroj obstál v protikladných úlohách. Chtějí motorku, co zvládne jak bahno tak dálnice, chtějí motorku co bude pohodlná i ovladatelná zároveň – výsledkem je, že roste popularita crossoverů s rozbředlým charakterem, které sice umí hrát spoustu rolí, ale ani jednu z nich pořádně (tenhle trend neberu vyloženě negativně a chápu, že pro někoho může být třeba cestovní enduro ideální stroj).
3) Téma doby zní – chci si maximálně užívat. Silné zážitky byly povýšeny na metu nejvyšší, zároveň však musí být dostupné snadno a bez námahy a nebezpečí. Proč ztrácet čas učením se dobře jezdit, když si můžu koupit „bezpečnou“ motorku s kupou asistentů?
Takovýchto jezdců bude přibývat (zakladatel vlákna budiž zářným příkladem), automat je přesně něco, s čím budou spokojeni, takže se připravme na jejich vzrůstající tržní podíl.
To že někdo nerozumí technice na 100 % je pravda - ale i když budu rozumět technice tak to neznamená, že budu chtít NĚCO. Ale je pravda, že většina lidí problematiku techniky hodí za hlavu, protože může - a může proto, protože mu to výrobci umožní - dovolí - a nebo mu nedají jinou možnost...
Univerzálnost je v mnoha případech nutností. Ať z pohledu pocitu nebo z pohledu užití. Kvalita silnic je jen malým příkladem toho, že lidé koukají na něco, co jim trochu ty díry "eliminuje"... Ale za mě - já hledám cestovní enduro ze zcela praktických důvodů - výška skoro dva metry a potřeba jet po silnici, i po rozkopané Praze mi moc jinou možnost nedává.
A s tím časem je to pravda - lidi prostě nemají čas. A to lepší nebude. Všechno se zrychluje...
Ale za sebe ti napíšu jednu jedinou věc - není to omluvenka, ale možná to bude malé vysvětlení pro mou "zrychlenost".
Vyrůstal jsem mezi motory - na autokrosech a motokrosech a na ploché dráze. A těšil se, jak budu od 18 moc také jezdit.... No - zdraví si postavilo hlavu a tak místo v 18 jsem dělal řidičák na auto v 36! letech. A po nějakých 8 letech za volantem jsem dosáhl toho, že chci také někam jet - a trochu se bavit - sám. Takže začínám v 43 - dodělávám plné Ačko abych mohl znovu začít od nuly. Divíš se že to chci trochu urychlit?????
A pokud mi nějaký ten asistent pomůže, tak proč ne. Ztrátu 20 let nedoženu, ale musím to alespoň trošku eliminovat.
A ve vláknu jsem nepsal nic že si koupím automat - jen mne prostě zajímaly názory na něj. Pokud bych si ho chtěl koupit, tak se budu ptát těch, kdo ho mají a ne těch, kdo ho zavrhují. Prostě jsem chtěl jen znát názory - a možná si trochu pokecat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
JohnnyS08 píše: Hezká diskuze, na které je vidět většina trendů, které ovlivňují současný vývoj motocyklů, dle mého negativním způsobem.
1) Většina uživatelů nerozumí technice. To je pro výrobce motocyklů vyloženě dobrá zpráva. Umožňuje jim to vydávat snižování výrobních nákladů za technický pokrok a umožňuje jim to praktikovat drahý servis formou výměny celků – jedinou podmínku je mí dostatečně zdatné PR oddělení.
2) Značná část uživatelů požaduje, aby jejich stroj obstál v protikladných úlohách. Chtějí motorku, co zvládne jak bahno tak dálnice, chtějí motorku co bude pohodlná i ovladatelná zároveň – výsledkem je, že roste popularita crossoverů s rozbředlým charakterem, které sice umí hrát spoustu rolí, ale ani jednu z nich pořádně (tenhle trend neberu vyloženě negativně a chápu, že pro někoho může být třeba cestovní enduro ideální stroj).
3) Téma doby zní – chci si maximálně užívat. Silné zážitky byly povýšeny na metu nejvyšší, zároveň však musí být dostupné snadno a bez námahy a nebezpečí. Proč ztrácet čas učením se dobře jezdit, když si můžu koupit „bezpečnou“ motorku s kupou asistentů?
Takovýchto jezdců bude přibývat (zakladatel vlákna budiž zářným příkladem), automat je přesně něco, s čím budou spokojeni, takže se připravme na jejich vzrůstající tržní podíl.
Dostal jsi mě do deprese...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 9 | Včera v 23:08 ivako |
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 32 | 6.5.2024 v 14:08 Radek_S |
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X | stafler | 11 | 19.4.2024 v 20:44 stafler |
Výměna zapalovacích svíček Honda VF... Honda VFR 1200F, Honda VFR 1200X Crosstourer | sydy | 17 | 3.4.2024 v 23:23 Deadman |
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 | HALLU | 54 | 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK |