nenašel jsem zde podobné AKTUÁLNÍ(novinky přibývají) téma na tuto problematiku a rád bych se nechal inspirovat vašimi návrhy a zkušenostmi....
A to jaké by jste mi doporučily na výše zmíněné moto gumy ? Za týden Alpy , přitom v provozu dost sportovní jízda , ale zároveň s rozumem , tudíš kolena si schovávám vesměs na Masec - letos asi tak 7x na volných jízdách + mám v plánu 1 až 2 dny celodeního klubového ježdění , občas výlet, motosraz .....
Jelikož se objevím na okruhu párkrát za rok , pak nějaký ten výlet a pak ty Alpy si myslím, že by byla fajn nejspíš dvojsměs či vícesměs ,jelikož ten střed pak letí závratným tempem, ale zároveň bych si představoval gumu , která podrží ve vyšším tempu na okruhu...
Představu ňákou mám , ale rád bych slyšel víc názorů na věc a díky za odpovědi k věci
Naposledy editováno 27.07.2015 10:51:17
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gumy na BMW S1000RR
dewwil píše: Výrobce doporučuje než ujedeš 160km vyvarovat se prudkému brždění, ostrým změnám směru a prudké akceleraci..., ale většinou stačí těch 100km. Jiný je to třeba s Conti Sport Attack II (byly dříve dodávány již v továrně BMW na S1000RR 2012), která má povrchovou úpravu Traction Skin, kdy stačí pneu pouze zahřát a už můžeš lítat po kolenu bez ojíždění separačních látek na povrchu pneu, které slouží pouze k tomu, aby gumu vyloupli snáze z formy, jinak by se jim připekla... Continental má tuhle technologii Traction Skin patentovanou takže jsem zvědavej kdy ji pustí i ostatním výrobcům...
Mám S20evo a před nima jsem je minulej rok dával taky-nejlepší guma co jsem měl na motorce, ale tyhdle to je opruz Kloužou a motorka se zavlní, před tim jsem měl předek a zadek 2.3 a 2.7 a držely jak přibytý a teť to klouže s těmahdle tlakama. Dnes jsem upustil zadek na 2.5 a je to stejnýNaposledy editováno 30.07.2015 20:48:34