Téma: Gumy na BMW S1000RR
 
27.7.2015 v 10:49
Ahoja všem,
nenašel jsem zde podobné AKTUÁLNÍ(novinky přibývají) téma na tuto problematiku a rád bych se nechal inspirovat vašimi návrhy a zkušenostmi....
A to jaké by jste mi doporučily na výše zmíněné moto gumy ? Za týden Alpy , přitom v provozu dost sportovní jízda , ale zároveň s rozumem , tudíš kolena si schovávám vesměs na Masec - letos asi tak 7x na volných jízdách + mám v plánu 1 až 2 dny celodeního klubového ježdění , občas výlet, motosraz .....
Jelikož se objevím na okruhu párkrát za rok , pak nějaký ten výlet a pak ty Alpy si myslím, že by byla fajn nejspíš dvojsměs či vícesměs ,jelikož ten střed pak letí závratným tempem, ale zároveň bych si představoval gumu , která podrží ve vyšším tempu na okruhu...
Představu ňákou mám , ale rád bych slyšel víc názorů na věc a díky za odpovědi k věci

Naposledy editováno 27.07.2015 10:51:17

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gumy na BMW S1000RR

30.7.2015 v 20:25 | Nahoru | #1

dewwil píše: Výrobce doporučuje než ujedeš 160km vyvarovat se prudkému brždění, ostrým změnám směru a prudké akceleraci..., ale většinou stačí těch 100km. Jiný je to třeba s Conti Sport Attack II (byly dříve dodávány již v továrně BMW na S1000RR 2012), která má povrchovou úpravu Traction Skin, kdy stačí pneu pouze zahřát a už můžeš lítat po kolenu bez ojíždění separačních látek na povrchu pneu, které slouží pouze k tomu, aby gumu vyloupli snáze z formy, jinak by se jim připekla... Continental má tuhle technologii Traction Skin patentovanou takže jsem zvědavej kdy ji pustí i ostatním výrobcům...

Mám S20evo a před nima jsem je minulej rok dával taky-nejlepší guma co jsem měl na motorce, ale tyhdle to je opruz Kloužou a motorka se zavlní, před tim jsem měl předek a zadek 2.3 a 2.7 a držely jak přibytý a teť to klouže s těmahdle tlakama. Dnes jsem upustil zadek na 2.5 a je to stejný

(reakce na) Gumy na BMW S1000RR

30.7.2015 v 20:45 | Nahoru | #2
Jirka749> S20EVO jsou hodně dobré pneu a hlavně nepřesouvají výrobu motopneu mimo Japonsko právě kvůli zachování kvality výroby, zkusil bych jiné nastavení podvozku a úplně nejlíp nastavit na tvou váhu, udělá to strašně moc... Já od Bridgestone jel jen R10 a jednou jsem měl na TL1000R i vzadu BT021 a gumy se chovaly vždy předvídatelně, R10 po zahřátí nikdy neklouzla, akorát BT021 ta si klouzla často, ale je to turistickej puk a vždy to bylo předvídatelné klouznutí bez problému. Jinak teď jsem lítal na Triumphu Dunlop Qualifier II jak předek i zadek a pohoda, držej... nyní mám Pirelku Rosso II vzadu (Qualifierku jsem spálil, když jsem se hovado ožral na Orlíku, v životě jsem do té doby neviděl zmizet 4mm gumy během 30vteřin, asi hrubej asfalt ) a Pirelka je naprosto super, bohužel předek 120/70ZR17 Rosso II na motorku nechci, bo je vyráběná v Číně a je stejně těžká jako Rosso II 180/55ZR17, která je vyrobená v Německu...






Naposledy editováno 30.07.2015 20:48:34

(reakce na) Gumy na BMW S1000RR

30.7.2015 v 23:12 | Nahoru | #3
Jirka749> kua nestraš.... to su zvědavý, snad nebudu s těma pryžama takto na začátku v pytli... ale co si pamatuju .. tak aby se mi to kvůli nové gumě hnedka jakože vlnilo , či nák extra klouzalo to si nevzpomínám , at to byly jakékoliv značky....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist