P.S. hledám prostě něco, na čem se dá "utéct" od volantu, od počítače, od chaosu... a prostě si vyjet po českých - i zahraničních - luzích a hájích. V obcích rozhodně rychlost dodržuji, mimo obec jsem ochoten na 100 - 110, na dálnici se mi nechce a pokud je to nutnost, tak jen krátce... Díky moc za všechny rady a podněty.
1 reakcí na tento příspěvek Pomoc při výběru moto
1. nevyježděnej znovuzačátečník
2. finanční limit (nová nebo jetá)
3. stejný výběr, ale měl jsem tam je BMW F700GS (bohužel mimo finanční limit, jak pořizovací, tak servisní)
Prošel jsem Zuzanku (suzuki) i Kawu, mám od 10.10 NC 750X, už mám naježděno více než 5.000, jak pracovně ve městě tak i na na výlety (nejdelší zatím 470km).
Kličkovýní v kolonách, i rozjezdy na křižovatce vše v pohodě, vejdu se do menších mezer než GS1200, to je asi jasný ...
Lehký terén v pohodě, ale to není problém pro žádnou motorku. Píseček pod předmím kolem i defekt už mám za sebou. Co jsem ještě nevyzkoušel to je maximální rychlost, jel jsem nejvíce 160km.
Spotřeba byla pro mne důležitý parametr, jezdím za 3,4l.
Otevřeně, vím, že má nevýhody:
Při cestě po dálnici mne štve, že když za to vezmu zrychluje pomalu (140-150 km je v pohodě i na okrsce), ale o mnoho více se nedá čekat.
Gumy, originální Dunlopy vydržely pouze 4.500
Nekdy přemýšlím o výměně, ale potom si uvědomím, že stejně nevyužívám všechno co mi NC umožňuje, i když už mám lehce odřený "senzory" náklonu.
Závěrem:
1. jsem spokojený a je nás více, můžeš se podívat i na zahraniční fóra, je tam hodně lidí - není to "sračka", ale má své limity, to však každá mašina, a podle mne je málo motorkářů, kteří dokáží využít potenciál, který jim jejich mašina nabízí ...
2. zařazení. V autě mám automat, ale stejně někdy jezdím na manuál. Honda to duální spojku má vymyšlenou dobře, ale nešel bych do toho - je to jedno. Řazení je jednoduchý, na křižovatce tam dáš 1 a klidně dřž spojku, nic se jí nestane. Potom to tam postupně kopeš, podle toho co potřebuješ. Lze řadit i bez spojky (více v návodu). Rozhodně doporučuji manuál, je to lenvější a automat nepřináší takové výhody jako v autě (tam bych to neměnil).
3. Posez, jsem vysloveně spokojený a i můj zadek při dlouhých cestách neprotestuje. Avšak doporučuji nějakou motoškolu. Za ty prachy mnoho info, zkušeností a tréninku.
4. řidítka, ano také si je dám výš, i když nemám 200cm, určitě jdu do této úpravy.
5. vyhřívaný hefty - už se mi hodně vyplatily
6. v mém případě i padací rám
7. "blicí box" je naprosto super, úžasná, fantastická věc - doklady, zámek, a spray na dojezd. Není větší zážitek než píchnoiut v lese ... (vím o čem mluvím). A to NC váží pouze 216 kg, ale na píchlý gumě ... aspoň 2 tuny ...
8. poslední věc, dojezd pouze 350km je limitující
tak dobrý výběr snad jsem ti trochu pomohl
Marťošek
Takže prostě motorka do 200 tisic na dva až tři roky - na vyježdění - mi připadá solidní cena. Až budu vědět, co vlastně od toho chci, tak můžu jít výš a klidně do ojeté, budu vědět na co koukat a co hlídat...
Díky moc..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 1 | Dnes v 15:31 DanielVaradero |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X | stafler | 11 | 19.4.2024 v 20:44 stafler |
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 | HALLU | 54 | 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 33 | 16.3.2024 v 17:31 Obo67 |