bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pomoc při výběru moto
Zdravím všechny. A dovoluji si požádat o malou pomoc. Ve svých skoro 45 letech jsem tak nějak propadl 2 kolům. Takže jsem začal tím, že jsem si v březnu 2015 koupil 125 skútr Peugeot Satelis 2 s tím, že to bude prostě jen přibližovadlo kolem Prahy, Kladna a okolí. Ale "bohužel" se stalo to, že mi pohoda, klid a relaxace za řidítky tak nějak učarovala. Rozhodl jsem se tedy, že si dodělám "plné Ačko" - už se na tom pracuje - a následně si koupím něco většího, co mi nahradí můj skútr. Ale.... Moje výška 197 cm mě donutila i při výběru skútru koukat se hlavně na jeho velikost - přeci jen "vosa na bomboně" nevypadá hezky. Celkem se mi zamlouvalo automatické řazení, dávalo mi to prostor ke "kochání se"... Je ale na čase postoupit o level výš. Proto si dovoluji požádat o rady, kterou cestou se vydat. Je mi jasné, že se mi dostane nejrůznějších rad o počtu koní atp. nicméně rozhodně trvám na typu "pohodové motorky na cesty i do města" - tedy žádný supersport ani něco podobného. Něco, co má adekvítní rozměry pro mou výšku, solidní výkon na předjetí při 80-90 km/h, pohodlný posez, a (tady mě asi někdo ukamenuje nebo vyřadí z fora) možná i automatickou převodovku. Sám mám automat i v autě, a jsem s ním spokojen, dává mi prostor k pohodové jízdě. A možná je toto cesta i na motorku. Osobně se mi moc líbí Honda NC 750 X s DCT. S ohledem na prostor místo nádrže, kam se dá uložit nejnutnější - jen nevím, zda pro mou výšku nebude spíš "minibike". Také jsem se díval na Suzuki V-Strom. Zkrátka hledám něco, co mě "nesežere", něco, kde se jezdí vzpřímeně (záda už nejsou tak ohebná jako byla), něco přvětivé, pro držitele "teplého" řidičáku. Horní hranice je cca 180 000 - s tím, že bych raději novou motorku (tím pádem s prokázaným "nepoložením" ve 180 km/h.) Je mi jasné, že se mi dostane informací, že na řazení si zvyknu, atp - asi je to pravda, zatím mám prostě trochu obavy zejména z rozjíždění - od 2 výš je to celkem ok... Ale zvyk ze skútru, kdy mohu z křižovatky vystřelit bez obav se mi prostě tak nějak líbí...Zkoušel jsem i "naked", ale tam je posez pro mne až moc skloněný... Zkrátka cestovní "enduro" nebo něco podobného se mi moc líbí - zatím mám i na tom bzučáku zvaném skútr najeto za 3 měsíce skoro 5000 km a nájezdy stoupají... kdykoliv mohu, jedu prostě na dvou kolech. Propadl jsem tomu asi moc.. a tak prosím - poraďte mi co možná nejzodpovědněji. Budu vděčný.
P.S. hledám prostě něco, na čem se dá "utéct" od volantu, od počítače, od chaosu... a prostě si vyjet po českých - i zahraničních - luzích a hájích. V obcích rozhodně rychlost dodržuji, mimo obec jsem ochoten na 100 - 110, na dálnici se mi nechce a pokud je to nutnost, tak jen krátce... Díky moc za všechny rady a podněty.

(reakce na) Pomoc při výběru moto

27.7.2015 v 16:34 | Nahoru | #91
[Badarala] + 1

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru moto

27.7.2015 v 18:23 | Nahoru | #92
art007> to je super přístup, bez ironie na můj vkus do toho na začátek sypeš zbytečně moc, ale Tvoje volba

(reakce na) Pomoc při výběru moto

27.7.2015 v 18:45 | Nahoru | #93

selkie píše: art007> to je super přístup, bez ironie na můj vkus do toho na začátek sypeš zbytečně moc, ale Tvoje volba


zkušenosti z minulosti - nákup auta z bazaru nemusí být "levnější" než nákup nového... a kromě toho se dá odečíst DPH - takže jsem na nějakých 150 000,-a s tím se dá žít... :)

2 reakcí na tento příspěvek Pomoc při výběru moto

27.7.2015 v 19:07 | Nahoru | #94
Arte007 rozpoutal jsi pěknou diskuzi. Za mne už jen málo:
- na motoškole jsem byl u Míry a byl jsem spokojen, souhlasím s tvým názorem
- také jsme zvažobval variantu "nasypat do toho mín", ale stejně jako ty jsem se neměl na koho obrátit, kdo by mi opravdu pomohl a také s možností odpočtu DPH je omzený výběr
- mohu ti otevřeně říct co vidím na NC 750X jako plusy a co jako mínusy (teď jsem v Itáli a z CE jsou zde nejvíce zsatoupeny BMW, potom NC a sem tam je vidět i něco jiného, ale může se to lišit podle oblasti - jsem v Rimini (válečka u moře s rodinou). S jinými moto mimo BMW F700GS nemám zkušenosti.
- pražáci mi nevadí, mám tam hodně kamarádů, a ostatmím říkám "kémo pij to pomalu, je to studený ))))))))))))))))))))))

Tak klinou hlavu při výběru
Marťošek
PS: na mém profilu se můžeš podívat ma mojí moto-milenku

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc při výběru moto

27.7.2015 v 20:20 | Nahoru | #95
Já jezdím od malička. Pincek, tehdejší Jawy (175,250, 350). Pak pauza a v cca 36 letech 1100XX Blackbird. Nyní v 46 GSX-R 1000. Jezdím si podle svýho, netahám koleno po zemi, ani nemám sjetý gumy po okraj. Občas to vytočím, zasměji se do helmy, pak kochačka, pak dle chuti a nálady. Máš pocit, že chceš NC, ber to.
Loni jsem koupil auťák s automatem a nikdy předtím bych neřek, jak se s tím příjemně jede.
Přesně si pamatuji, jak jsem před lety tvrdil automat nikdy, jedině klacek=zábava. Teď bych neměnil.
Časy se mění , s věkem i priority a vnímání světa..

Naposledy editováno 27.07.2015 20:25:00

(reakce na) Pomoc při výběru moto

27.7.2015 v 20:47 | Nahoru | #96

Carom píše: Já jezdím od malička. Pincek, tehdejší Jawy (175,250, 350). Pak pauza a v cca 36 letech 1100XX Blackbird. Nyní v 46 GSX-R 1000. Jezdím si podle svýho, netahám koleno po zemi, ani nemám sjetý gumy po okraj. Občas to vytočím, zasměji se do helmy, pak kochačka, pak dle chuti a nálady. Máš pocit, že chceš NC, ber to.
Loni jsem koupil auťák s automatem a nikdy předtím bych neřek, jak se s tím příjemně jede.
Přesně si pamatuji, jak jsem před lety tvrdil automat nikdy, jedině klacek=zábava. Teď bych neměnil.
Časy se mění , s věkem i priority a vnímání světa..


I já mám auto s automatem - a jiné už nikdy nechci. Zklidnil jsem se, "vozím se" místo "ježdění" a mnohem víc času mi zbývá na sledování okolí a provozu. :) - na takové auto, aby byla zábava s fofrklackem nemám...

(reakce na) Pomoc při výběru moto

27.7.2015 v 20:48 | Nahoru | #97

Marťošek píše: Arte007 rozpoutal jsi pěknou diskuzi. Za mne už jen málo:
- na motoškole jsem byl u Míry a byl jsem spokojen, souhlasím s tvým názorem
- také jsme zvažobval variantu "nasypat do toho mín", ale stejně jako ty jsem se neměl na koho obrátit, kdo by mi opravdu pomohl a také s možností odpočtu DPH je omzený výběr
- mohu ti otevřeně říct co vidím na NC 750X jako plusy a co jako mínusy (teď jsem v Itáli a z CE jsou zde nejvíce zsatoupeny BMW, potom NC a sem tam je vidět i něco jiného, ale může se to lišit podle oblasti - jsem v Rimini (válečka u moře s rodinou). S jinými moto mimo BMW F700GS nemám zkušenosti.
- pražáci mi nevadí, mám tam hodně kamarádů, a ostatmím říkám "kémo pij to pomalu, je to studený ))))))))))))))))))))))

Tak klinou hlavu při výběru
Marťošek
PS: na mém profilu se můžeš podívat ma mojí moto-milenku



takových diskuzí je tu mraky - zastánci / odpůrci toho či onoho - to je spíš sranda číst...
a díky za info a rady...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru moto

27.7.2015 v 22:07 | Nahoru | #98
Marťošek> koukal jsem na tvou krásku.. je fakt pěkná - snad jedna jediná věc se mi líbí mnohem víc na stormu - a to je výfuk. NCčko ho má dole a mezi kolem a sedlem je díra jako do pr..le a zakrýt to můžeš jen kuframa - a zadní kufr strašně přečnívá. V-strom to má lépe - výfuk má zvednutý a opticky vyplnuje prostor mezi sedlem a kolem. U Hondy to podle mne není moc hezké.. Ale Stroma koupíš za 190 a ještě musíš koupit zadní kufr, aby bylo kam s drobnostmi. Tahle starost u NC odpadá..
NC se za nějakých 170 vč. DPH pořídit dá - to je nějakých 140 za novou motorku, nějaké doplňky (padáky, vyšší plexi, asi i hlavní stojan) se dokoupí - prostě do 200 se komplet sakumprásk vejdu - a je to - a hurá na výlet.. :) a kochat se a nechat kolem sebe hvízdat všechny na superbikách... Vyhýbat se dálnicím, nacházet nejzapadlejší okresky.. fakt se těším...
A jsi jeden z mála Brňáků, kterým nevadí Pražáci.. :D a proto máš u mne - tak si užívej, jezdi a hlavně bez pádů...

Pomoc při výběru moto

28.7.2015 v 08:40 | Nahoru | #99
Kdyby si náhodou vybral to NCčko, tak můžeš přijet začátkem září na sraz NC do Štramberka.

(reakce na) Pomoc při výběru moto

28.7.2015 v 08:53 | Nahoru | #100
art007>

Když tak se mrkni na "československý" resp. slovensko-český server http://www.nc700.sk/
Jsou tam ochotní kluci obou národností a asi by Ti byli schopni odpovědět na konkrétní dotazy k Hondě NC.

Jinak s tělesnou výškou jsem na tom aspoň o 10 cm "líp" než Ty a když jsem vybíral svoje NCčko, ergonomicky mi vyhovoval jak vyšší 700/750X, tak i naháč 700/750S. Pro Tebe s Tvou výškou by už byl ten nižší naháč zřejmě trochu malý a Xko by tak bylo asi vhodnější.

Co se týče varianty s volitelným dvojspojkovým automatem, u novějších 750 ccm modelů to má výrobce vymakanější (líp naladěné) a myslím si, že to DCT může být pro dost lidí silně návykové. Přesto jsem zvolil klasickou převodovku s ručně ovládanou spojkou - kromě jiných preferovaných vlastností je mašina s ní asi o 10 kilo lehčí a tuším o 15 tisíc levnější. Ta mechanická převodovka u NC je přesná a tichá a i neutrál mezi 1.a 2. kvaltem najdeš spolehlivě na jeho místě. S kochacím stylem ježdění to máme asi dost podobný a proto u NC klidně zapomeň na nějaké řeči Radia Jerevan o spotřebách mezi 4 až 5 litry - tipuju, že i v kombinaci město-vesnice-okresky se budeš pri pohodových jízdách pohybovat okolo 3.5 litru nebo i níž a že třeba i při jízdě v obci oceníš možnost jezdit na pětku při tachometrových 50-55 km/h (kvůli využitelnému hodně plochému krouťáku a zátahu už od nízkých otáček). Na druhou stranu ale počítej i s tím, že ta 6 stupňová převodovka u NC je vlastně 7 stupňová s chybějícím šestým kvaltem...

Naposledy editováno 28.07.2015 09:54:07

Pomoc při výběru moto

28.7.2015 v 09:00 | Nahoru | #101
a uz je to tu zas

Pomoc při výběru moto

28.7.2015 v 09:09 | Nahoru | #102
Tak nějak poslední dobou začíná čím dál více vyplývat fakt, že majitelé NC budou asi pošahaní mnohem více než kteříkoli majitelé jiných motorek (ano, dokonce včetně H-D )

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc při výběru moto

28.7.2015 v 09:30 | Nahoru | #103
Hm, všichni jste magoři, jenom já jsem letadlo.

(reakce na) Pomoc při výběru moto

28.7.2015 v 10:02 | Nahoru | #104

Geodet píše: Hm, všichni NCčkáři jste magoři, jenom já jsem letadlo.



teď to máš správně

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc při výběru moto

28.7.2015 v 10:59 | Nahoru | #105
Vzhledem k tomu, jaké plánuješ využití motorky, tak do V-Stroma bych nešel kvůli velikosti. Versys bude lepší volba, ale asi bych se nakonec rozhodl pro MT-09 Tracer. Super zábavná motorka za rozumný prachy, není přehnaně mohutná, ale velká je dost i pro větší postavy, takže do městského provozu na pohodičku a na delších cestách se nenechá zahanbit.. Motor bude podle mě i docela držák.

(reakce na) Pomoc při výběru moto

28.7.2015 v 11:13 | Nahoru | #106

Bings píše: Vzhledem k tomu, jaké plánuješ využití motorky, tak do V-Stroma bych nešel kvůli velikosti. Versys bude lepší volba, ale asi bych se nakonec rozhodl pro MT-09 Tracer. Super zábavná motorka za rozumný prachy, není přehnaně mohutná, ale velká je dost i pro větší postavy, takže do městského provozu na pohodičku a na delších cestách se nenechá zahanbit.. Motor bude podle mě i docela držák.


Díky - ale tahle motorka je pro mne:
a) cenově mimo mou hranici - to už nejsou moc rozumné prachy pro někoho, kdo se potřebuje na dvou kolech hlavně naučit...,
b) zbytečně velký objem pro začátečníka a také výkon není zrovna "začátečnický",
c) při mé postavě naopak skoro dva metry je velikost žádoucí - rozhodně se rozměrové velikosti Stroma nebojím :)

Ale díky za snahu. myslím, že jsem si dal už dva modely k definitivu - a teď se jen posadit, projet, rozhodnout...

2 reakcí na tento příspěvek Pomoc při výběru moto

28.7.2015 v 11:58 | Nahoru | #107
Strom dokáže jezdit taky do 4l, je to opravdu docela velká motorka. Když potřebuješ jet, podržíš ho pod krkem až do 11 000ot. Běžně jak sám, tak ve 2 s báglama jezdím do 5 000ot., občas do 7 000ot., když je potřeba. Pokud je hodně potřeba, nechám za 3 a plnej. Vcelku, až na servisní intervaly a pružnost motoru, mi to připadá "prašť jak uhoď". Pořádně obě osedlej a uvidíš. Pro mě třeba posed na NC..X není nic moc, zato na stromku jsem jak v bavlnce. Přítomnost uzamykatelnýho prostoru v nádrži je dobrá věc, ale rozhodně bych to do výběru jako parametr nezařazoval. Sice to užitnou hodnotu má, ale jinak to není nic, co by souviselo s jízdou a požitkem z ní jako takovým. Pak si pohlídej ochranu před větrem, jak Ti na co fouká atd. Já přesedlajíce z maxiskůtra, jsem byl z ochrany na "starým" stromovi unešenej a jsem doteď. Dobře vyber.

(reakce na) Pomoc při výběru moto

28.7.2015 v 12:08 | Nahoru | #108

oldy píše: Strom dokáže jezdit taky do 4l, je to opravdu docela velká motorka. Když potřebuješ jet, podržíš ho pod krkem až do 11 000ot. Běžně jak sám, tak ve 2 s báglama jezdím do 5 000ot., občas do 7 000ot., když je potřeba. Pokud je hodně potřeba, nechám za 3 a plnej. Vcelku, až na servisní intervaly a pružnost motoru, mi to připadá "prašť jak uhoď". Pořádně obě osedlej a uvidíš. Pro mě třeba posed na NC..X není nic moc, zato na stromku jsem jak v bavlnce. Přítomnost uzamykatelnýho prostoru v nádrži je dobrá věc, ale rozhodně bych to do výběru jako parametr nezařazoval. Sice to užitnou hodnotu má, ale jinak to není nic, co by souviselo s jízdou a požitkem z ní jako takovým. Pak si pohlídej ochranu před větrem, jak Ti na co fouká atd. Já přesedlajíce z maxiskůtra, jsem byl z ochrany na "starým" stromovi unešenej a jsem doteď. Dobře vyber.



Je to jak říkáš.. a máš pravdu - primární bude posez a vítr (ten hodně, protože i já mám maxiskútr a vím co to je štělovat plexi ), ale ten "blicí box" je pro mne také hodně velké pozitivum. S ohledem na to, že jezdím z 99% sám a tím pádem se tam drobnosti vejdou...
Zatím jsem seděl jen na NCčku a bylo to podle mne moc pohodlné - bohužel zatím není srovnání - resp. seděl jsem na "S"ku a tam to nenní ono, kdežto "X"ko je moc příjemné. Dneska nebo zítra sednu na Stroma a uvidím... první dojem je důležitý.. a o ceně se dá vždycky smlouvat A s tím větrem - tam bohužel musím počkat až a) přestanou z nebe padat nesmysly a b) až dodělám papíry Ale jak jsme říkali v mládí: Buď připraven - Vždy připraven!

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc při výběru moto

28.7.2015 v 19:03 | Nahoru | #109
Tak jsem se dnes odpoledne moc pobavil.. Rozhodl jsem se, že se zajedu podívat, sednout si a popovídat o V-Strom 650. Zadal jsem tedy vyhledat prodejce - a v mém okolí jsem našel zatím dva - na Kladně "Luboš Hamouz" a v Praze "MOT ART na Vrbovce. Jako správný zákazník a potencionální kupce motocyklu v hodnotě 200 000 Kč jsem čekal něco obdobného, jako když jsem před několika lety kupoval auto u Domanského ve Stodůlkách. Ochotu, vysvětlení a tak dále a tak dále. Jako první jsem zajel do Kladna k panu Hamouzovi. Už vstup do prodejny, který není na kliku ale je nutno zazvonit byl trochu zvláštní, nicméně vešel jsem do prodejny a s panem Hamouzem jsem zavedl řeč... "Chtěl bych si na příští rok koupit nějaký motocykl a zatím po prostudování a radách okolí jsem se dostal ke dvěma modelům - V-Stom 650 a NC 750X od Hondy... V tu chvíli museli v Hondě začít škytat.... vyslechl jsem si tolik negativního na NCčko, že to snad ani nepíšou tady někteří lidé do fora.. A když jsem se snažil diskutovat, polemizovat (čekal jsem prostě debatu proč to a proč ono, rady atp.) tak jsem se prostě dozvěděl, že V-Strom je mnohem lepší (to je rozhodně subjektivní info prodejce Suzuki), větší (to sice ano, ale rozhodně ne tak, jak mi pan Hamouz dával najevo - něco ve stylu, jako kdyby bylo NC minibike, přitom rozdíly jsou v +/- 1 - 3 cm) jak má rozhodně lepší zátah odspodu (to podle mne není pravda, s ohledem na skutečnost, že má V-Strom 60 Nm při 6400 otáčkách a Honda 68 při 4750 otáčkách - z toho mi jednoduchým výpočtem vyplývá, že Honda je mnohem méně točivý motor s větším zátahem odspodu a Suzuki je potřeba dostat víc do otáček) jak je mnohem výkonější (ano - to je - o 10 kW s tím, že max. výkon má Honda 40,3 kW při 6 250 ot/min, kdežto Suzuki 50,5 při 8800 otáčkách. Takže opět trochu opak tvrzení o "tahu odspodu" a navíc si myslím, že z hlediska výkonu pro jednoho člověka v sedle - i to jsem panu majiteli řekl - jde skoro o zanedbatelnou hodnotu, pokud budeme +/- dodžovat předpisy na silnici) atakdále... Trochu jsem to čekal, i když asi ne v tak velké míře. Ale pak se pan majitel zeptal, jestli už mám A řidičák, nebo jestli ho teprve dělám. Řekl jsem že (b) je správně - a co se nestalo - najednou se mi dostalo informace "až budete mít řidičák, tak přijďte a svezte se." A tím skončila jakákoliv komunikace a zájem pana Hamouze o diskuzi ohledně motocyklu. Upozorňuji, že v prodejně jsem byl zcela sám a nikdo jiný tam kromě nás nebyl. To pro mne znamenalo jediné - pokud bych se nakonec rozhodl pro nákup V-Stromu, tak rozhodně půjdu jinam! Možná do MOT ART na Vrbovce, kde jsem se sice také dozvěděl, že Honda je "srač.a", ale pán se mnou alespoň trochu mluvil. Problém byl v tom, že se ani nenamáhal vstát od svého stolku, jít se mnou k motocyklu a zkusit mi něco vysvětlit, vychválit, upozornit a podobně... Ale když jsem se na něco zeptal, tak mi pán u stolku odpověděl - to je pravda. (i zde jsem byl v prodejně jediným zákazníkem). Ale navíc se mi dostalo informace, že se mohu pak na motorce projet - po složení kauce 20 000,- (to je asi všude) a zaplacení 2500 na den nebo 500 na hodinu. Není to moc, a pokud bych kupovat chěl, tak bych klidně hodinový nebo i celodenní tarif zaplatil - ale jde mi z toho trochu hlava kolem. Proč když jsem kupoval auto, tak zkušební jízda je samozřejmostí a bez jakýchkoli problémů vlastně kdekoliv, a když mám zájem o motorku, tak to je jinak? Přece u motorky ještě více záleží na vyzkoušení, jak se bude sedět, jak se bude ovládat a podobně... Nevím jak to je v zahraničí, ale pokud je to stejné, tak to je podle mne špatně.
No nic - zítra vyrážím zřejmě do Hondy, tak uvidíme, jak bude probíhat "nákup" zde... :) Zatím stále nejsem rozhodnutý... přeci jen skoro 200 000 neutrácím denně a tak bych nejprve chtěl vědět, za to je mám utratit... a proč... :)

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc při výběru moto

28.7.2015 v 19:13 | Nahoru | #110
Upřímně: Když máš takové peníze, tak by ti prodejci měli lízat záď. Možná, že jsi narazil na špatné prodejny a možná, že to je tak všude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru moto

28.7.2015 v 19:48 | Nahoru | #111

Speedy-Bikes píše: Upřímně: Když máš takové peníze, tak by ti prodejci měli lízat záď. Možná, že jsi narazil na špatné prodejny a možná, že to je tak všude


Bohužel u nás je to tak trochu pravidlo - z prodavačů jsou podavači... Sám vím o čem mluvím - před cca 20 lety jsem pracoval jako prodavač v elektru - a musím říct, že tohle by se tam stát nemohlo.. spíš si člověk u nás koupil i to, co vůbec nepotřeboval a ještě byl vděčný.. no - jiná doba...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru moto

28.7.2015 v 20:18 | Nahoru | #112

art007 píše: Bohužel u nás je to tak trochu pravidlo - z prodavačů jsou podavači... Sám vím o čem mluvím - před cca 20 lety jsem pracoval jako prodavač v elektru - a musím říct, že tohle by se tam stát nemohlo.. spíš si člověk u nás koupil i to, co vůbec nepotřeboval a ještě byl vděčný.. no - jiná doba...



zajed si do Letu u Dobrichovic do Hondy ... sice mi koupit si NC prijde jako sileny napad, ale treba zahlidnes neco jineho co te zaujme . Sjel bych tam s tebou, ale ted nemam moc casu ...

(reakce na) Pomoc při výběru moto

28.7.2015 v 21:04 | Nahoru | #113
Veverčák> Zítra - pokud nebudou padat hov.a s hackama tak tam planujeme cestu s kamaradem - kazdy na svych dvou kolech.. tak uvidime - a dam pak vedet...
Diky za nabidku

Pomoc při výběru moto

28.7.2015 v 21:25 | Nahoru | #114
Ještě koukni po jiným Suza krámu, ale ten přístup co si uvedl, to je nářez. Nebo kontaktuj někoho se Stromem, dozvíš se nejvíc infa

(reakce na) Pomoc při výběru moto

28.7.2015 v 23:34 | Nahoru | #115

oldy píše: Když potřebuješ jet, podržíš ho pod krkem až do 11 000ot...


Tak to mi přijde trochu drsný. Řekl bych, že motor musí v těchto ,pro V-strom červených číslech, hrozně trpět.

Jinak co se týče spotřeby:
Po okreskách, s postraními kufry a spolujezdcem v zádech kolem 4,2l/100km
Po městě v hustém provozu, kličkování v kolonách, "myšky" na křižovatkách a stálé rychlé rozjezdy ... kolem 5,5l/100km
Na dálnici je to bohužel horší. Při cestovní rychlosti cca 170-180km/h dle tachometru (GPS ukazuje o cca méně), to je zhruba necelých 8000ot, si to řekne skoro o 7l/100km.

Naposledy editováno 28.07.2015 23:35:10

Pomoc při výběru moto

29.7.2015 v 06:25 | Nahoru | #116
Napsal jsem 11 tis., ale na otáčkoměr už stejně nekoukáš, vidíš. že to leze přes 9 000 ot. Když jsem se ptal na srazu majitelů s NC, jak je otáčkově využitelnej motor a jakým jezdí stylem, bylo to stejný jak jezdím se stromem. Čekal jsem odpovědi typu, jezdím od 2 000ot. a ve třech řadím, ale takovou odpověď jsem nedostal. I když má NC krouťák o dost níž, otáčkama jezdíš stejně jako strom, akorát u stroma to můžeš držet pod krkem výrazně dýl, To měla demonstrovat ta hodnota 11 000ot. Skutečně využitelnejch to má myslím 10 500ot. a je to motor z SV. Nemyslím si, že by mu mělo vadít, že mu dáš v případě potřeby kouř. Třeba při předjíždění ve 2 s báglama to někdy holt musíš podržet, jinak to nejde. A komu je to proti srsti, musí si koupit litra.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru moto

29.7.2015 v 07:36 | Nahoru | #117
art007> neříkám, že chování prodejce bylo úplně OK, ale nakráčet do Suzuki a říct jim, že vybíráš mezi nimi a Hondou, tak jsi čekal co?, že řekne Honda je lepší, běž si ji koupit?
Krom toho tlachání o papírových výkonech dané moto je stejně o ničem, neřekne ti to vůbec nic. Kdybys alespoň debatoval nad pilovým diagramem nad křivkou krouťáku a výkonu-jestli je lineární, nejsou tam díry atd. Pokud jsi jdu prohlídnout cokoli, tak si o tom něco nastuduji a nenechám se opíjet blbými kecy prodejce a v reálu už se jen dívám na detaily, které mě zajímají - třeba jak je široká nádrž. Budu jezdit v terénu-jak to má řešené vypínání spojky, je krytý zadní tlumič před bordelem ze zadního kola, jak to vypadá zespod motoru, dá se tam dopasovat ochrana motoru atd. je toho milion na co se v klidu podívat včetně dlouhodobého posezu.

Ad papíry-tady by ses měl pořádně chytnout za rypák ty, protože očividně nemáš ani základní znalost zákona 361/2000, takže tě do prdele poslal naprosto správně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru moto

29.7.2015 v 08:41 | Nahoru | #118
fockewulf>

samozřejmě jsem nečekal, že budou vychvalovat Hondu - ale tohle se nedělá. Vychvaluje se vlastní značna a ne že se haní konkurence. Ale to je prostě "čechismus" - ne "chtějte co je lepší", ale "nechtějte to co je horčí" - nám vrozený negativismus :( ach jo...
A o tlachání... já bych i tlachal - ale ono moc nebylo s kým...
a papíry? Aha - takže když nemám A papíry, tak si nemohu koupit A motorku? Co je to za nesmysl - koupit si ji mohu - ale jezdit na ni nemohu. Nešlo o to, že jsem se neprojel - to jsem ani nechtěl - ale že se mnou přestala veškerá komunikace a byl jsem "málem vyhozen"....
Zkrátka jsem si naivně myslel, že si zajdu, pokecám (měl jsem celkem čas), ukážou mi co je lepší, proč, prostě se mi budou snažit vysvětlit problém.
Tímhle docílili jen toho, že pokud budou v Hondě alespoň zpoloviny slušnější, tak je upřednostním také z tohoto důvodu. Prostě nejsem člověk, který si hodlá nechat "sr.t na hlavu" a akceptuje takový přístup. Bohužel nás není mnoho, a proto takové jednání stále ještě "vesele" prochází. A to nejen v tomto segmentu. Ono by se toho našlo, kde se většina lidí chová "česky" - a nedomáhá se svého. Já jsem zákazník - on je obchodník. A pokud to tak není, tak jdu jinam - snadné. Dokud je konkurence, tak to je jednoduché. A upřímně - nemám problém koupit motorku na druhém konci republiky jen proto, že se ke mě chovali jako profesionálové a obchodníci...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru moto

29.7.2015 v 08:46 | Nahoru | #119
art007> hele, teď takovej pohled z druhý strany...víš kolik takovejch "troubů" co nemají papíry a chtějí jenom pokecat, jim tam za měsíc přijde? Kecání mu složenky nezaplatí..takež kecej, až když budeš chtít koupit. Do tý doby pročítej tady tohle fórum, kde je toho o jednotlivejch modelech napsanýho tolik, že by mohli vydat knížku...pokecat můžeš i tady s lidma a nemusíš votravovat zničený obchodníky

von totiž na Tebe každej čeká, aby se z Tebe moh posadit na prdel a bejt šťastnej, že zrovna s Tebou může pokecat..protože to je jediný, co mu chybělo a teď už může v klidu umřít

ach jo

Naposledy editováno 29.07.2015 08:47:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru moto

29.7.2015 v 08:48 | Nahoru | #120

selkie píše: art007> hele, teď takovej pohled z druhý strany...víš kolik takovejch "troubů" co nemají papíry a chtějí jenom pokecat, jim tam za měsíc přijde? Kecání mu složenky nezaplatí..takež kecej, až když budeš chtít koupit. Do tý doby pročítej tady tohle fórum, kde je toho o jednotlivejch modelech napsanýho tolik, že by mohli vydat knížku...pokecat můžeš i tady s lidma a nemusíš votravovat zničený obchodníky

von totiž na Tebe každej čeká, aby se z Tebe moh posadit na prdel a bejt šťastnej, že zrovna s Tebou může pokecat..protože to je jediný, co mu chybělo a teď už může v klidu umřít

ach jo



vis kolikrat ja si byl v Letech jen tak pokecat? Nebo si pujcil motorku i kdyz vi, ze si ji zrovna ted nekoupim?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 1 Včera v 15:31 DanielVaradero
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X stafler 11 19.4.2024 v 20:44 stafler
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 33 16.3.2024 v 17:31 Obo67


TOPlist