P.S. hledám prostě něco, na čem se dá "utéct" od volantu, od počítače, od chaosu... a prostě si vyjet po českých - i zahraničních - luzích a hájích. V obcích rozhodně rychlost dodržuji, mimo obec jsem ochoten na 100 - 110, na dálnici se mi nechce a pokud je to nutnost, tak jen krátce... Díky moc za všechny rady a podněty.
2 reakcí na tento příspěvek Pomoc při výběru moto
oldy píše: Strom dokáže jezdit taky do 4l, je to opravdu docela velká motorka. Když potřebuješ jet, podržíš ho pod krkem až do 11 000ot. Běžně jak sám, tak ve 2 s báglama jezdím do 5 000ot., občas do 7 000ot., když je potřeba. Pokud je hodně potřeba, nechám za 3 a plnej. Vcelku, až na servisní intervaly a pružnost motoru, mi to připadá "prašť jak uhoď". Pořádně obě osedlej a uvidíš. Pro mě třeba posed na NC..X není nic moc, zato na stromku jsem jak v bavlnce. Přítomnost uzamykatelnýho prostoru v nádrži je dobrá věc, ale rozhodně bych to do výběru jako parametr nezařazoval. Sice to užitnou hodnotu má, ale jinak to není nic, co by souviselo s jízdou a požitkem z ní jako takovým. Pak si pohlídej ochranu před větrem, jak Ti na co fouká atd. Já přesedlajíce z maxiskůtra, jsem byl z ochrany na "starým" stromovi unešenej a jsem doteď. Dobře vyber.
Je to jak říkáš.. a máš pravdu - primární bude posez a vítr (ten hodně, protože i já mám maxiskútr a vím co to je štělovat plexi ), ale ten "blicí box" je pro mne také hodně velké pozitivum. S ohledem na to, že jezdím z 99% sám a tím pádem se tam drobnosti vejdou...
Zatím jsem seděl jen na NCčku a bylo to podle mne moc pohodlné - bohužel zatím není srovnání - resp. seděl jsem na "S"ku a tam to nenní ono, kdežto "X"ko je moc příjemné. Dneska nebo zítra sednu na Stroma a uvidím... první dojem je důležitý.. a o ceně se dá vždycky smlouvat A s tím větrem - tam bohužel musím počkat až a) přestanou z nebe padat nesmysly a b) až dodělám papíry Ale jak jsme říkali v mládí: Buď připraven - Vždy připraven!
oldy píše: Když potřebuješ jet, podržíš ho pod krkem až do 11 000ot...
Tak to mi přijde trochu drsný. Řekl bych, že motor musí v těchto ,pro V-strom červených číslech, hrozně trpět.
Jinak co se týče spotřeby:
Po okreskách, s postraními kufry a spolujezdcem v zádech kolem 4,2l/100km
Po městě v hustém provozu, kličkování v kolonách, "myšky" na křižovatkách a stálé rychlé rozjezdy ... kolem 5,5l/100km
Na dálnici je to bohužel horší. Při cestovní rychlosti cca 170-180km/h dle tachometru (GPS ukazuje o cca méně), to je zhruba necelých 8000ot, si to řekne skoro o 7l/100km.
Naposledy editováno 28.07.2015 23:35:10
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 7 | 9.5.2024 v 22:41 lubon |
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 32 | 6.5.2024 v 14:08 Radek_S |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X | stafler | 11 | 19.4.2024 v 20:44 stafler |