Téma: Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?
 
22.7.2015 v 11:28
Neškatulkuju, určo jde jen o souhru náhod, ale řidič kamiónu, který zbůsobil tragickou nehodu ve Studénce je polák. V sobotu jsem se vracel od Olomouce, a když někdo brzdil provoz na vyloženě prázdné dálnici, tak to byly polské kamióny, které jely souběžně vedle sebe v obou pruzích i několik minut. Na těch pár kilometrech do Ovy to bylo třikrát. Nedávaj naši polští sousedi papíry na tyhle velké káry třeba k deseti rohlíkům v Kauflandu zadáčo? Jsou vaše zkušenosti podobné, nebo to byl jen blbej den?

Naposledy editováno 22.07.2015 11:50:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?

23.7.2015 v 00:05 | Nahoru | #1

kutilsro píše: Víš co ono jim to vyhovuje.... Kamioňáky a taxikáře dělá specifický druh lidí ..teda až na vyjímky ( výjimečně se mezi nimy najdou i slušní lidé)..jsou to lenoši kterým se hlavou ani rukama dělat nechce



Jak jsem psal kolegovi onprispevek vyse, nemyslim si ze jsou lini, ono ridit na dlouhy streky je solidni zahul a kdyz si uvedomis nebezpeci atd tak je to i na palici... Jenze oni uz nejspis casto ani nemaj jinou moznost, bez vzdelani, bez praxe (20let za volantem nikdo jinej nez dopravce neoceni) a zvykli na nejakej solidni prijem - tam uz neni cesty zpet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?

23.7.2015 v 00:53 | Nahoru | #2
assassin> Víš ono to řízení není jen jak píšeš.Já to dělal 18 let a jsem vyučený automechanik,mám dva svářečské průkazy,papíry na VZV,papíry na převoz nebezpečných látek ( ADR),potravinářský průkaz a jediné na co nemám řidičák je autobus.Papíry jsem si dělal v učení jako povinný předmět ve třetím ročníku a kdo ho neudělal,nevyučil se.Ano skončil jsem,to je pravda,ale proč? Protože buzerace na silnice je hrozná,ať od majitelů autodoprav,přes PČR,celní správu a každého,kdo tě buzerovat chce.Jezdil jsem na Ukrajinu 1800 km štreku a majitel dopravy jen prudil,kde jsem,že jsem ještě nesložil,že se bude platit penále atd.Za podmínek,které ti zaměstnavatel nastolí si něco vyděláš,ale musíš jezdit alespoň na dvě karty do tachografu a tím samozřejmě porušuješ AETR a pokud tě chytí,pokuta jako prase a platíš ji sám.Peníze,tedy plat řidiče,je minimální mzda,za kterou nedělají ani Ukrajinci.Peníze,které řidič bere,jsou z převážné většiny diety,na které máš nárok i tak,ale i to ti někteří dopravci nedají,nebo krátí.

Já jsem jezdil ne proto,že bych byl líný,nebo jsem nic neuměl,ale chtěl jsem se podívat po světě,což se mi splnilo,ale za jakých podmínek.Doma manželka na mateřské a dvě děti.Byla na to sama já se flákal v autě a podle některých z Vás nic nedělal.Kdyby přestali řidiči kamionů rozvážet jídlo,kde by jsi si nakoupil?Dneska je na dopravě závislé vše.

Ano dneska si do kamionů sedají lidé,kteří nemůžou sehnat práci a pracák jim zaplatí řidičák i profesák.To je dneska cena zhruba 70 tis.Nemám rád,když řidiče pomlouvá někdo,kdo to alespoň rok nezkusil.Já už bych za to nesedl,ale soucítím s nimi.Ono třeba tady na severu najít práci za slušný peníz není jednoduché.Já sám mám nyní dvě zaměstnání a věř mi,že když se půjdeš zeptat do průmyslové zony v Liberci na práci,tak všude jsou agentury a dávají směšných 60 kč na hodinu a za pozdní příchod ti seberou 500 kč.Já ve fabrice nedělám,ale spousta lidí z mého okolí ano,obě moje děti také a je to tu drsné.Ano třeba v Praze za to nedělá ani uklizečka,ale tady je spousta zaměstnaných Poláků.kterým tyto peníze nevadí a dělají za to a tak to podělali i nám vše ostatním.

To jsem dostal tuto diskusi jinam,ale reagovat jsem na to musel,nezlob se.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist