globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: STK Ricany - nepritel motorkaru
 
17.7.2015 v 09:06
Zdravim panove (a damy) . Tak jsem neprosel na STK
Pry mam moc vysisovany blinkr, maly predni blatnik, moc siroky riditka, moc maly zrdcatka, spz na strane atd.
Evidentne si me vychutnaval. Mam termin do mesice na opravnou ale radsi bych nekam jinam. Mohu? Nemaji to nejak centralne pres pocitac v databazi, co me vytknul? Klidne pojedu jinam i za plnou cenu (nebo neco navic ).
Diky za radu/nazor.

Naposledy editováno 17.07.2015 09:07:02

2 reakcí na tento příspěvek STK Ricany - nepritel motorkaru

22.7.2015 v 16:38 | Nahoru | #1
V zásadě by stačilo nevymýšlet skutečně nesmyslné buzerace, jako např. řidítka, pozici zrcátek, pozici SPZ, její tvar apod. Požadavky na homologaci jsou bez diskuse potřeba ohledně světel - svítivost a především vyzařovací geometrie. Ale u zadního světla už je v de facto jedno, zda bude na zadním konci motorky, nebo po straně zadního kola - když nebude umístěné úplně debilně, vidět bude tak jako tak. SPZ v adekvátním úhlu bude také vidět, i když bude po straně. Co se týče tvaru řidítek, každému jezdci mohou vyhovovat jiná a pokud nepřesáhnou šířku uvedenou v papírech o půl metru, je nesmysl dělat kvůli nim ciráty. Stejně tak rozměr gum - každému může sedět trochu odlišná a navíc, kolikrát už se dovozce, nebo prostě jeden debil na úřadě, překlepl v údajích... a člověk pak za mžikovou chybu jedné neschopné slepice na okrese má tři prdele lítání všude možně a platí jak mourovatý - jen proto, že jej vyhodí z TK, přestože i malému děcku musí být jasné, že "předepsaná" guma nemůže na onom motocyklu správně fungovat. A pokud má někdo motocykl vyloženě stavbu a to poctivě udělanou, že jede, brzdí, troubí a svítí, jak je třeba... není důvod dělat problémy, že má značku na straně, že má vzadu vlajku na krátké štangli a blablabla.. to už se potom dá skutečně považovat za bezdůvodnou buzeraci. Možná to tu už zaznělo (nečetl jsem celé vlákno), ale toto celé je jen důsledek "lobby" výrobců vozidel - politici jsou jen loutky, co si budeme vykládat - a těm logicky půjde o to, prodat ty své nové paskvily a nelíbí se jim, že lidé raději budou udržovat 30 let staré vozidlo, které jezdí a umí jej opravit každý vesnický kovář.
Toť "k tématu" a nechť si to každý přebere po svém - snad se ale většina shodne v tom, že kolem kupy věcí a úprav na motocyklu, které NEMOHOU (!!!) mít vliv na bezpečnost provozu, se dělají zbytečné cavyky.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru

22.7.2015 v 22:24 | Nahoru | #2
J.M.K.> a podle tebe riditka znatelne sirsi nez cela sire motorky jsou bezpecne pro provoz ?

(reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru

23.7.2015 v 10:10 | Nahoru | #3

J.M.K. píše: V zásadě by stačilo nevymýšlet skutečně nesmyslné buzerace, jako např. řidítka, pozici zrcátek, pozici SPZ, její tvar apod. Požadavky na homologaci jsou bez diskuse potřeba ohledně světel - svítivost a především vyzařovací geometrie. Ale u zadního světla už je v de facto jedno, zda bude na zadním konci motorky, nebo po straně zadního kola - když nebude umístěné úplně debilně, vidět bude tak jako tak. SPZ v adekvátním úhlu bude také vidět, i když bude po straně. Co se týče tvaru řidítek, každému jezdci mohou vyhovovat jiná a pokud nepřesáhnou šířku uvedenou v papírech o půl metru, je nesmysl dělat kvůli nim ciráty. Stejně tak rozměr gum - každému může sedět trochu odlišná a navíc, kolikrát už se dovozce, nebo prostě jeden debil na úřadě, překlepl v údajích... a člověk pak za mžikovou chybu jedné neschopné slepice na okrese má tři prdele lítání všude možně a platí jak mourovatý - jen proto, že jej vyhodí z TK, přestože i malému děcku musí být jasné, že "předepsaná" guma nemůže na onom motocyklu správně fungovat. A pokud má někdo motocykl vyloženě stavbu a to poctivě udělanou, že jede, brzdí, troubí a svítí, jak je třeba... není důvod dělat problémy, že má značku na straně, že má vzadu vlajku na krátké štangli a blablabla.. to už se potom dá skutečně považovat za bezdůvodnou buzeraci. Možná to tu už zaznělo (nečetl jsem celé vlákno), ale toto celé je jen důsledek "lobby" výrobců vozidel - politici jsou jen loutky, co si budeme vykládat - a těm logicky půjde o to, prodat ty své nové paskvily a nelíbí se jim, že lidé raději budou udržovat 30 let staré vozidlo, které jezdí a umí jej opravit každý vesnický kovář.
Toť "k tématu" a nechť si to každý přebere po svém - snad se ale většina shodne v tom, že kolem kupy věcí a úprav na motocyklu, které NEMOHOU (!!!) mít vliv na bezpečnost provozu, se dělají zbytečné cavyky.



Pěkně napsané, pod to se podepisuju.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist