globalmoto_kveten





Téma: Chevrolet Corvette C4-zkušenosti
 
14.6.2015 v 07:40
zdravím,z ničeho nic sem se zbláznil do Chevroletu Corvette C4,neměl by někdo zkušenosti s tímhle autem? spolehlivost,nedostatky,spotřeba,ceny a dostupnost náhradních dílů atd ? chtěl bych to samozřejmě jen na občasné pojezdy,hlavně mě zajímá jestli se to auto dá provozovat v rozumných finančních mezích
dík za každej postřeh
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

14.6.2015 v 07:47 | Nahoru | #1




Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

14.6.2015 v 08:55 | Nahoru | #2
Co si predstavujes pod pojmem "provozovat v rozumnych financnich mezich" ?

1 reakcí na tento příspěvek Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

14.6.2015 v 10:01 | Nahoru | #3
To je dotaz na Steva Sanderse...

(reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

14.6.2015 v 10:44 | Nahoru | #4

psohlavec píše: To je dotaz na Steva Sanderse...

Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

14.6.2015 v 12:16 | Nahoru | #5

hlavně mě zajímá jestli se to auto dá provozovat v rozumných finančních mezích



Zadny auta, co jako novy stali pres 2 mega, se nedaji provozovaz v rozumnych fin. mezich a dvojnasob to plati u sportaku.
Taky jsem si myslel, ze auta s atmosferickou V8 jsou nesmrtelny.

1 reakcí na tento příspěvek Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

14.6.2015 v 12:45 | Nahoru | #6
Kdyby jsi tomu dostatecne rozuměl, aby jsi to mohl servisovat sam, za rozumne naklady. Tak by jsi se na to takto nemusel informovat na m.cz . Takže bych počkal pár měsíců, než pobláznění zase přejde.

Naposledy editováno 14.06.2015 12:57:34

1 reakcí na tento příspěvek Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

14.6.2015 v 13:55 | Nahoru | #7
V zatackach nepouzitelny. Jakykoliv slusny soucasny auto tomu v zatackovitem useku natrhne prdel rozdilem tridy. Diky extremni vaze na predku je v najezdu extremne nedotacivy ma chut jet stale za motorem ven a musis cekat a doufat zda zacne predek zatacet. Najezdova rychlost je cca 80% co si muzes dovolit s modernim autem. Na vyjezdu to zas absolutne nema silu. Dohnat pomaly najezd rychlym vyjezdem ? Nema to na to vykon staci se podivat na parametry 5,7 cky. Rozcarovan jsem jej posunul znamemu a ten pri podrazovani a asi pretoceni strihnul kliku. Neni to vozidlo pro radost z jizdy pro toho kdo umi trochu ridit ,dle meho soudu.

Naposledy editováno 14.06.2015 13:57:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

14.6.2015 v 16:31 | Nahoru | #8

Wing píše: V zatackach nepouzitelny. Jakykoliv slusny soucasny auto tomu v zatackovitem useku natrhne prdel rozdilem tridy. Diky extremni vaze na predku je v najezdu extremne nedotacivy ma chut jet stale za motorem ven a musis cekat a doufat zda zacne predek zatacet. Najezdova rychlost je cca 80% co si muzes dovolit s modernim autem. Na vyjezdu to zas absolutne nema silu. Dohnat pomaly najezd rychlym vyjezdem ? Nema to na to vykon staci se podivat na parametry 5,7 cky. Rozcarovan jsem jej posunul znamemu a ten pri podrazovani a asi pretoceni strihnul kliku. Neni to vozidlo pro radost z jizdy pro toho kdo umi trochu ridit ,dle meho soudu.



Tohle je nepochopení tohoto auta.

U 30let starého auta přece nemůžeš čekat, že bude lepší, než dnešní produkce. U nás se v té době vyráběla třeba Škoda 105.

Ale mě se líbí daleko více C3. Ale nekupoval bych si jí určitě pro závodění. To je jako kupovat motorku z 80tých let, abych se vyrovnal dnešní produkci.

Naposledy editováno 14.06.2015 16:32:54

(reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

14.6.2015 v 17:10 | Nahoru | #9
SVSkritek> co se týče servisu tak kromě laku si udělám vše a zde se ptám z důvodu že sem chodí mrak lidí a některý maj i docela přehled

(reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

14.6.2015 v 17:15 | Nahoru | #10

AndělČK píše: Tohle je nepochopení tohoto auta.

U 30let starého auta přece nemůžeš čekat, že bude lepší, než dnešní produkce. U nás se v té době vyráběla třeba Škoda 105.

Ale mě se líbí daleko více C3. Ale nekupoval bych si jí určitě pro závodění. To je jako kupovat motorku z 80tých let, abych se vyrovnal dnešní produkci.



C3 je super,ale cenově zas úplně jinde,auto samozřejmě nechci na náký trhání rekordů,líbí se mi celkově ,je charizmatický,ono stačí jet jen kochačku a libovat si ve zvuku osmiválce,navíc když budeš šlapat tak v nádrži bude pořádnej vír

2 reakcí na tento příspěvek Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

14.6.2015 v 17:21 | Nahoru | #11
jinak by mě zajímaly hlavně ceny náhradních dílů? jak jsou na tom třeba podvozkové díly, brzd kotouče atd? žádnej obchod se na netu nenašel

(reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

14.6.2015 v 18:08 | Nahoru | #12
DawidER5> podle mě si ND budeš muset nechat poslat ze států, no možná že i na německém ebayi toho bude dost, zkus se podívat...cenově, co jsem slyšel, tak na americké auta ND zase tak drahé nejsou, ale to mám jen z doslechu...zkus napsat třeba Bubrakovi (BubrakZX10R) - ten co jezdil v Mýtě v plavkách a koupací čepici...ten měl nějakou ameriku...můžeš se taky spojit s někým z veterán klubu amerických plechovek...

(reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

14.6.2015 v 18:26 | Nahoru | #13
DawidER5> myslim, že i "assassin " by mohl něco vědět...

Naposledy editováno 14.06.2015 18:28:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

14.6.2015 v 20:07 | Nahoru | #14
DawidER5> zdarec, písnu jen k tvému poslednímu dotazu ---- cena a dostupnost náhradních dílů ... osobně bych řekl, že v pohodě a dostupnost pochopitelně dovozem ze států, ale na druhou stranu seženeš všechno a za neskutečně malý peníze .. píši to proto, že švagr si splnil sen a převezl z Holandska nepojízdný Lincoln Mark IV.. a už mu vrčí .... zabývá se dovozem ND na staré vojenské veterány a co jsem se ho ptal, tak jeho dva nové nové brzdové kotouče ho i z dovozem stojí méně než origo kotouče na mojí motku .... a pak taky říkal, že je vše předimenzované a vše jde opravit a ne vyměnit, což je velice pozitivní zjištění ..... když budeš něco potřebovat, pošlu ti do PM kontakt ... čus a užívej si zvuku vosmi hrnců

(reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

14.6.2015 v 20:16 | Nahoru | #15
Martin2910> velmi pozitivní příspěvek dík za něj
v 80 letech se přece jenom ještě vyráběly pořádné kovadliny ne jako dneska auta rychle na svět a ještě rychleji ze světa

Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

14.6.2015 v 20:32 | Nahoru | #16
.. nemáš zač .. .když můžu pomůžu .... jinak souhlas s dobou minulou, kdy bylo vše mechanické a dobou současnou,kdy je to samé CDI a jiné zkratky

Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

15.6.2015 v 00:05 | Nahoru | #17
Ameriky neznam ... :( .... Ale co sem tam neco maji kamosi tak nakupuji ve statech a raduji se ze je tam vse a za dobry ceny... Taky ty dily na tyhle krapy dovazej formy co tahaj tyhle kary z usa - simix treba...

1 reakcí na tento příspěvek Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

15.6.2015 v 00:34 | Nahoru | #18
Kdyz uz chces vyhodit penize do kanalu, tak bych radsi zvolil treba Mitsubishi 3000 GT, sice je to V6, ale rekl bych ze to budou lip ,,investovane,, penize a jen cca pulka toho co chces vyhodit oknem za corvettu

Jinak tohle se ti bude hodit



Naposledy editováno 15.06.2015 01:48:16

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

15.6.2015 v 21:11 | Nahoru | #19

Creck píše: Kdyz uz chces vyhodit penize do kanalu, tak bych radsi zvolil treba Mitsubishi 3000 GT, sice je to V6, ale rekl bych ze to budou lip ,,investovane,, penize a jen cca pulka toho co chces vyhodit oknem za corvettu

Jinak tohle se ti bude hodit



Zatímco cena Mitsubishi 3000 GT půjde dolů a opačného vývoje se jen tak nedočká, tak u té Corvetty to bude mít opačný směr.

A vím o tom své, protože jsem jedno Mitsubishi vlastnil, nasypal do něj cca 600tis a na konci jsem dostal 4,5Kč za kg.

Naposledy editováno 15.06.2015 21:12:25

(reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

15.6.2015 v 21:13 | Nahoru | #20

AndělČK píše: Zatímco cena Mitsubishi 3000 GT půjde dolů a opačného vývoje se jen tak nedočká, tak u té Corvetty to bude mít opačný směr.

A vím o tom své, protože jsem jedno Mitsubishi vlastnil, nasypal do něj cca 600tis a na konci jsem dostal 4,5Kč za kg.



Hehe... dalsi z Creckovych ekonomickych mouder v praxi

Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

15.6.2015 v 22:28 | Nahoru | #21
Tohle nechápu když Corvette tak klasickej Stingray...ale toto podivné škatulodiní mezimodelové čudo bych teda nechtěl ani kdybych na to měl peníze

(reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

15.6.2015 v 22:30 | Nahoru | #22

AndělČK píše: Zatímco cena Mitsubishi 3000 GT půjde dolů a opačného vývoje se jen tak nedočká, tak u té Corvetty to bude mít opačný směr.

A vím o tom své, protože jsem jedno Mitsubishi vlastnil, nasypal do něj cca 600tis a na konci jsem dostal 4,5Kč za kg.



Ani ta corvetta nepujde nijak nahoru - proto pisu : kdyz chces vyhodit penize do hajzlu

e : zabavu si uzije asi stejnou a za polovicni prachy

jako investici dnes nejde brat snad zadne auto - jen konicek

Naposledy editováno 15.06.2015 23:04:44

1 reakcí na tento příspěvek Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

15.6.2015 v 22:39 | Nahoru | #23
Jestli o tom opravdu uvažuješ, tak napiš klukům z 2po . Ti ti poradí, jsou dost šikovní a staré ameriky je živí. Já bych v tom jezdit nemohl, když jsem pak u těch mustangů, které renovujou, viděl listová pera. Tak to bychom nebyl kamarádi a museli by mě z toho vystříhat

Naposledy editováno 15.06.2015 22:40:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

15.6.2015 v 23:00 | Nahoru | #24

SVSkritek píše: Jestli o tom opravdu uvažuješ, tak napiš klukům z 2po . Ti ti poradí, jsou dost šikovní a staré ameriky je živí. Já bych v tom jezdit nemohl, když jsem pak u těch mustangů, které renovujou, viděl listová pera. Tak to bychom nebyl kamarádi a museli by mě z toho vystříhat



To je o odvaze....atd. Já mám na motorce buben a ve předu pouze jeden kotouč. A jezdím.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

15.6.2015 v 23:05 | Nahoru | #25

AndělČK píše: To je o odvaze....atd. Já mám na motorce buben a ve předu pouze jeden kotouč. A jezdím.



Bubnova brzda je daleko ucinejsi nez kotoucova jen je strasne narocna na udrzbu

Naposledy editováno 15.06.2015 23:07:34

1 reakcí na tento příspěvek Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

16.6.2015 v 09:33 | Nahoru | #26
Korveta ma taky listy a jeste laminatovy :)

Jinak s cenou nahoru jde a pujde nejspis i 3000gt - ale je otazka jestli to za tu cenu pak nekdo koupi....
Tehle ruznejch krapu tak ubylo ze se za tezky prachy prodava kde co - kdo by jeste nedavno rekl ze bude stat velkej balik jednickovej golf?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

16.6.2015 v 10:06 | Nahoru | #27

Creck píše: Bubnova brzda je daleko ucinejsi nez kotoucova jen je strasne narocna na udrzbu


Jistě, proto se na závodní motorky a auta montují zásadně bubnové brzdy

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

16.6.2015 v 10:24 | Nahoru | #28

1100Virago píše: Jistě, proto se na závodní motorky a auta montují zásadně bubnové brzdy



Ne, proto se na nakladni vozy montuji zasadne bubnove brzdy a na zavodnich vozech by pro svou nemoznost chlazeni shorely - navic jsou daleko tezsi.

Naposledy editováno 16.06.2015 10:25:29

(reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

16.6.2015 v 10:37 | Nahoru | #29

Creck píše: Ne, proto se na nakladni vozy montuji zasadne bubnove brzdy a na zavodnich vozech by pro svou nemoznost chlazeni shorely - navic jsou daleko tezsi.

kdy jsi na náklaďáku viděl naposledy buben?

(reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

16.6.2015 v 10:40 | Nahoru | #30

1100Virago píše: Jistě, proto se na závodní motorky a auta montují zásadně bubnové brzdy

jistě pamatuješ jak motorky s bubnama šly hned na přední kolo,pokud byl tedy buben studenej,to dá rozum. proto i jawa před smrtí dávala na předek kotouč,aby to nemělo tak nebezpečně jedovatý brzdy

Naposledy editováno 16.06.2015 10:44:16
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist