kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: to je celej on
pokud u jedne motorky piseste ze zataci, jede kam ma, zrychluje
a druha pocukava, kmita riditkama, taha kola smykem a pilot kterej na te prvni normalne jezdi se na tehle druhe musi "naucit" ....
tak je evidentne mezi tema motorkama rozdil, kterej Petr s nadsazkou pojmenoval.
Je to kazdyho volba. Ale ja osobne nechci jezdit od 200 navrch na normalnich silnicich jen proto, abych se z vyjizdky nevratil znudeny. Me prijde, ze cim vic klikatek, tim vyssi rychlost k dosazeni stejne odmeny.
A navic Fogy ten muj moturek dovedl k jedenacti titulum taky bez klikatek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Je to kazdyho volba. Ale ja osobne nechci jezdit od 200 navrch na normalnich silnicich jen proto, abych se z vyjizdky nevratil znudeny. Me prijde, ze cim vic klikatek, tim vyssi rychlost k dosazeni stejne odmeny.
A navic Fogy ten muj moturek dovedl k jedenacti titulum taky bez klikatek.
idelani cas prestoupit k W650 (napsal bych jawu 350, ale to uz by bylo asi moc )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Je to kazdyho volba. Ale ja osobne nechci jezdit od 200 navrch na normalnich silnicich jen proto, abych se z vyjizdky nevratil znudeny. Me prijde, ze cim vic klikatek, tim vyssi rychlost k dosazeni stejne odmeny.
A navic Fogy ten muj moturek dovedl k jedenacti titulum taky bez klikatek.
Foggy byl král. Rád jsem to sledoval. Ale stejně tehdy ty 2V1000 vs. 4V750 byly trochu neporovnatelné. Vyústilo to v SP1 a SP2 a hned bylo všechno jinak. Další zvyšování obsahů bylo jen hledáním "neexistujícího" optima.
Já mám Ducati nekriticky rád. Děsně mě ty motky baví a líbí se mně. Poslední 2-3 roky se na nich tak trochu poplácávám, abych po nákupu GSXR zjistil, že na okruh bude stejně nejlepší bezcharakterní 4V.