kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Je to kazdyho volba. Ale ja osobne nechci jezdit od 200 navrch na normalnich silnicich jen proto, abych se z vyjizdky nevratil znudeny. Me prijde, ze cim vic klikatek, tim vyssi rychlost k dosazeni stejne odmeny.
A navic Fogy ten muj moturek dovedl k jedenacti titulum taky bez klikatek.
idelani cas prestoupit k W650 (napsal bych jawu 350, ale to uz by bylo asi moc )
assassin píše: idelani cas prestoupit k W650 (napsal bych jawu 350, ale to uz by bylo asi moc )
To je zase demagogie. Jeste jednou. Treba na te 916, nebo 998 neni nic spatne. Maji vykon, maji kroutak, nekrouti se. Drzi stopu a brzdi. Jen Ti proste elektronika nepomaha s krocenim zle zeny. W650 se krouti, nejede a nebrzdi (edit: v porovnani s modernima motorkama).
Naposledy editováno 25.01.2019 12:10:10