kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
tohle mi fakt prijde jako neuveritelna kokotina. jestli nema ta agusta kazetovou prevodovku, tak bych chtel urcite kvuli obracenemu razeni pulit motor....
edit : zda se ze brutale kazetovou prevodovku ma, takze jen vytahnout prevodovku rozhodit a vratit... i tak...
otacej to takovouhle silenosti, nechapu, to tam nejde dat to tahlo primo na vystup hridele pro razeni? proc?
Naposledy editováno 22.12.2018 13:02:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: to udelatko je radicic bubinek. tzn rozhodit prevodovku a bubinek je udelanej obracene... tzn radi kvalty ve stejnem poradi pri obracenem smyslu otaceni + k tomu je senzor zarazene rychlosti s opacne poskladanyma odporama... to uz mohli skoro preskladat kola na hridelich :D
tohle mi fakt prijde jako neuveritelna kokotina. jestli nema ta agusta kazetovou prevodovku, tak bych chtel urcite kvuli obracenemu razeni pulit motor....
edit : zda se ze brutale kazetovou prevodovku ma, takze jen vytahnout prevodovku rozhodit a vratit... i tak...
otacej to takovouhle silenosti, nechapu, to tam nejde dat to tahlo primo na vystup hridele pro razeni? proc?
Tohle už je doslova "přepákování"...
assassin píše: to udelatko je radicic bubinek. tzn rozhodit prevodovku a bubinek je udelanej obracene... tzn radi kvalty ve stejnem poradi pri obracenem smyslu otaceni + k tomu je senzor zarazene rychlosti s opacne poskladanyma odporama... to uz mohli skoro preskladat kola na hridelich :D
tohle mi fakt prijde jako neuveritelna kokotina. jestli nema ta agusta kazetovou prevodovku, tak bych chtel urcite kvuli obracenemu razeni pulit motor....
edit : zda se ze brutale kazetovou prevodovku ma, takze jen vytahnout prevodovku rozhodit a vratit... i tak...
otacej to takovouhle silenosti, nechapu, to tam nejde dat to tahlo primo na vystup hridele pro razeni? proc?
tak ten kit je takový "čistý řešení" akorát náročnější na montáž i finance než třeba otočit táhho na GSX R kde je to za 5 min a zadarmo no
musim nějak vyzjistit jestli přeci jen nejde použít ten PP Tuning. Pokud lze zaměnit stupačky na F4 i B4 tak by to mohlo jít i tady