kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Taky si myslim,že je hodně chytrý si dávat gumu co se povětšinou dýl zahřejvá na předek...
To je ironie? Pochopil jsem že jde o kombo měkčí guma předek tvrdší zadek, a že měkčí se ohřeje dřív... To mi přislo ok
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: To je ironie? Pochopil jsem že jde o kombo měkčí guma předek tvrdší zadek, a že měkčí se ohřeje dřív... To mi přislo ok
Měkký/tvrdý bych řekl, že je spíš otázka jinejch řad pneu, tzn. nešel bych přes řadu, sousedy ve stejný generaci bych klidně bral. Něco jako Conti SportAttack/RoadAttack - tam je to s těma řadama trochu jedodušší
Stejně tak bych bral generační příbuzný a tam bych klidně šel i přes generaci, tzn. vnučka vpředu-babka vzadu, jako byl původní dotaz.
Silniční "supersport" gumy jako Diabla a jejich novější deriváty jsou myslim stavěný na stejnej styl jízdy, z logiky věci by vyplývalo, že budou fungovat v podobných teplotách. Novější více-směsi budou při stejných teplotách přilnavější, možná budou mít i lepší teplotní rozsah, některý budou lepší na vodě, některý v km nájezdu, než jejich předchůdci. Ale valnej rozdíl v tom normální uživatel nepozná. Podstatný je, že je zahřeje za podobnou dobu.
I když "Diablo" bude asi už docela puk, nebo se vyráběly přes 2013?