globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.10.2017 v 08:46 | Nahoru | #1

Petta píše: Jindřej> dal bych tam klasiku, treba i cernou a axialni trmeny..


pěkný celá ta sadi i s brejlema
Já si myslím, že jen instalace těch vidlí, třeba i s axiálama, zadních tlumičů, nechat dráťáky, dát je do komaxitu, přešít sedlo a bude ta motrka úplně jinde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.10.2017 v 09:13 | Nahoru | #2
Jindřej> To kazdopadne, ale jsou to hrozny rakety za ty podvozky.. Kdyz clovek vi, ze par let masina zustane doma, tak by se o tom dalo premyslet.. Dobrej podvozek udela hodne. Mel jsem Hyperstradu a pak SPcko a tady jsem ten rozdil poznal hned. Hlavne zadek, tam je rozdil velkej. Ted na Aguste bych potreboval aspon tvrdsi pero dozadu, jinak to ujde. Hydraulika od Öhlinsu by byla super, ale nemyslim, ze se to vyplati u my masiny. Bejt tam nejaky blato, na kterym sotva nastavis tuhost, tak bych o tom hodne premyslel..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist