globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.9.2017 v 20:07 | Nahoru | #1

z.a.j.o.c.h píše: Dodetačná gratulace k dostání rozumu

Však on ještě zabrečí a zasteskne se mu po V4 raketě. Tady ten motůrek s vyvoněným podvozkem a závodním lakováním, ho nemůže nikdy nahradit..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.9.2017 v 22:22 | Nahoru | #2
drippera> Ale piču

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.9.2017 v 09:04 | Nahoru | #3
drippera> Hele ono to není tak jednoznačně o síle motoru. Jasně, že silný motor ti skoro vždycky vytrhne trn z paty,ale dovede dostat dost jezdců i do nesnází. Jezdíme v bandě s HM 796 a musím uznat,že kámoš to s ním umí hodně dobře,jízda za ním jen odcejpá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.9.2017 v 09:35 | Nahoru | #4
drippera> já s tím taky moc nesouhlasím... To Tuono jede prostě moc, nesmyslně moc. S Attimem jsme mu běžně na Korsice i tady v ČR ujížděli, protože ve finále je to v roadracingu hlavně o koulích a ne o desetinkách na výjezdech. Taky díky finál převodu to do 120-140km/h,tak jak se jezděj zatáčkovitý úseky, bude na zadním kole dost podobný. Ale protože to musí bejt stabilní i ve 270km/h je to podvozkově jinde než ta kolobrnda HM a nebude s tím taková sranda. Asi tak nějak jak si psal kdyžs měl 11ku HM, než ti zase propukla Dripperóza...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist