globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.9.2017 v 09:35 | Nahoru | #1
drippera> já s tím taky moc nesouhlasím... To Tuono jede prostě moc, nesmyslně moc. S Attimem jsme mu běžně na Korsice i tady v ČR ujížděli, protože ve finále je to v roadracingu hlavně o koulích a ne o desetinkách na výjezdech. Taky díky finál převodu to do 120-140km/h,tak jak se jezděj zatáčkovitý úseky, bude na zadním kole dost podobný. Ale protože to musí bejt stabilní i ve 270km/h je to podvozkově jinde než ta kolobrnda HM a nebude s tím taková sranda. Asi tak nějak jak si psal kdyžs měl 11ku HM, než ti zase propukla Dripperóza...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.9.2017 v 12:39 | Nahoru | #2
t_freedom> nikdy jsem nemel masinu, co mela vic jak 150 koni a projel jssm kdeco. SD1290 tahne neuveritelne, ale taky az v nelegalnich rychlostech. A mimo scramblera, kteryho jsem mel na neco jineho, jsem nemel pocit, ze by mi chybeli kone. A prave na HM SP, co poridil spaja, jsem se bavil nejvic co se tyce silnice i okruhu. Na Slovaci jsem v zatackach posekal mnohem silnejsi masiny a to i venkem. Takze necekam, ze by zacal brecet, ze ma malo koni.. kdyz jsem spravne naprevodoval, tak jsem byl s vyjezdama spokojenej.. ta 15 je vpredu na SPcku zbytecna a maximalka 240 uz vubec..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist