globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

12.6.2017 v 15:35 | Nahoru | #1
Zdar borci, tak jsem zvladl cestu do Francie. Dukna ale není v 100% kondici. Při víc jak třetině plxnu začne něco opravdu extrémně cukat. Jak kdyby preskakovali zuby... pod maly zatížení to je v poho. Vím že řetěz je na výměnu.... nevím či se vytahal tak moc, ale cítím jak je volný a cuká. Při razantním brzdění motorem na začátku cukne jako když se do něj zakousne. A rachotí. Cinká fest.. myslel jsem, že to nebude problém nemazat po cestě, ale asi jo. Motor jde v neutralu v pohodě do omezovače, nijak necuká. Spojka klasicky zpívá, jinak nic. Zadní rozeta byla změněna před 2000km za novou, vypadá ok, ale když za ní chytnu má vůli cca 2mmtak i řetěz na ní má vůli do strany 0.5-1mm.

Teď hledám servis ducati v Aix en Provance, a budu doufat, že neklekla převodovka. Skusil jsrm co to udělá pod vice plynu na 4,5,6 a cukne to pod větším kroutakem taky- ale min casto. Na 1,2,3 nemuzu dat plnej jinak by se to asi rozletelo ......

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2017 v 15:46 | Nahoru | #2

kulik píše: Zdar borci, tak jsem zvladl cestu do Francie. Dukna ale není v 100% kondici. Při víc jak třetině plxnu začne něco opravdu extrémně cukat. Jak kdyby preskakovali zuby... pod maly zatížení to je v poho. Vím že řetěz je na výměnu.... nevím či se vytahal tak moc, ale cítím jak je volný a cuká. Při razantním brzdění motorem na začátku cukne jako když se do něj zakousne. A rachotí. Cinká fest.. myslel jsem, že to nebude problém nemazat po cestě, ale asi jo. Motor jde v neutralu v pohodě do omezovače, nijak necuká. Spojka klasicky zpívá, jinak nic. Zadní rozeta byla změněna před 2000km za novou, vypadá ok, ale když za ní chytnu má vůli cca 2mmtak i řetěz na ní má vůli do strany 0.5-1mm.

Teď hledám servis ducati v Aix en Provance, a budu doufat, že neklekla převodovka. Skusil jsrm co to udělá pod vice plynu na 4,5,6 a cukne to pod větším kroutakem taky- ale min casto. Na 1,2,3 nemuzu dat plnej jinak by se to asi rozletelo ......



To se mi stalo a byl to totálně v hajzlu řetěz. Dobrý bylo, že když jsem jim to říkal v Ducati, tak řikali to není možný, to není možný....

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2017 v 15:50 | Nahoru | #3
kulik> řetěz je na výměnu...ale zadní rozeta byla dělaná před 2tkm ? ... nějak tomu nerozumím... dával si novou rozetu na starej řetěz (to by ovšem vystvětlovalo dost - vytahanej řetěz a rozeta s originál roztečí - chlape to je prasárna)
Rozeta je volně vzadu...má mít axiální vůli...něměla by mít radiální... zkus to někde dát na stojan a dívat se jak se ti řetez láme ...jestli nemáš seklej článek. TAky se podívej jak se ti při otáčení mění průvěs... to taky dělá divy...
Další věc, vyzkoušej to rozjet (nějak abys ještě slyšel co se děje kolem - 80-100km/h) a vymačkni spojku a zhasni motor ... co to dělá za randál a kde.
Kdyby to byla převodka, bude někde problém při řazení, nebo to bude dělat jen jeden kvalt... nevěřím že je to převodka... to jsou úplně jiný rány a hluk...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist