kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kulik píše: Franco82> tak já chápu, že Corsáro je ještě větší specialitka, ikdyž v mém okolí úplně stejná jako 1098, mě spíš zajímala informace ohledně lidí od motoů 1098/1198 s otevřenejma koncovka, zda ladili, či ne....
mám ještě jeden dotaz ohledně šroubů do kapot zda se dají koupit normované šrouby, či opět pouze nutnost objednání Ducati/Ebay díky
Čus, já mám na 1098 vykuchaný seriový laufy a neladil jsem nic a jede to ok, ani mě tedy nenapadlo, že bych něco ladil, nevidím k tomu jediný důvod.
Tak záleží, co jsi tam za laufy dal, jestli to nejsou třeba nějaký velký průměry....
-Když se vymění koncovky a nechají se zavřené, mělo by být asi vše v cajku
-Když se dají otevřené koncovky nebo rovnou nějaké racing only, ale zachová se katalyzátor, stále to asi bude ještě mimo nebezpečný AFR
-Když se navíc vyrve katalyzátor ze svodů (nebo byl v sériové koncovce) nebo se mění svody za větši, tak je ladění určitě na místě
-Když to po změně čehokoliv vykazuje nějaké neduhu (střílení při akceleraci, chcípání, "perou" se válce), tak honem na brzdu
Další věcí, že naladění může pomoct i se sériovou koncovkou, natož pak s dalšími změnami. A možná bysme všichni čuměli, jak nám ty motorky můžou jezdit, kdyby nám pořádně naladil to co považujeme za OK. Propady výkonu by byly fuč, cukání by zmizelo ...