globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

8.4.2017 v 20:30 | Nahoru | #1
Mohu otázku do pléna? Řekněme, že sem si všiml zvýšení spotřeby paliva a po nasazení otevřených koncovek bez ladění na brzdě. Můj dotaz zní, nevím v jakém stavu je vzduchový filtr a zřejmě by ho měla čekat výměna (podle manuálu). Jsem objednaný na malej servis (kapaliny,ventily, přední vidle, svíce, filtr), a nevím kdyby se dal aftermarket filtr jestli by to nebylo moc chudý a muselo se na brzdu - což se mi moc nechce, protože se mám stěhovat do Provance a nemám příliš času se zaobírat laděním, když zřejmě budu muset nahodit sériové laufy.

Máte zkušenost s atermarket filtrem bez ladění na seriových laufech/ otevřených koncovkách?

Případně jakej filtr zvolit. Předpokládám, že origo bude dražší než aftermarket KN/Pipercross etc.

Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.4.2017 v 21:43 | Nahoru | #2
kulik> s ladenim Ti neporadim ale Kn a BMC umim coz mi pripomina du mrknout na franckovo neexistujici bmc
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist